Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_08.14  (Przeczytany 136129 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #60 dnia: 25 Sierpnia 2014, 11:11:02 »
Uuu to nie tak miałeś zrobić. Wywal pliki chk i zostaw same fiz. Bez podmian rozszerzeń.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #61 dnia: 25 Sierpnia 2014, 11:18:33 »
Teraz wywaliłem cały katalog z Maszyną i od początku rozpakowałem wszystkie paczki, z katalogu ET21_v2 usunąłem pliki chk. ale błąd występuje nadal. Hamulec dodatkowy jest w pozycji zahamowanej choć lokomotywa zahamowana nie jest, a jak odhamuje to nie można powtórnie już zahamować, w dodatku nie działa odluźniacz. Wersja startera 14.8.107.10049.
« Ostatnia zmiana: 25 Sierpnia 2014, 11:20:49 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #62 dnia: 25 Sierpnia 2014, 12:02:07 »
Faktycznie na repo jest to samo. Do tego wskazówka od manometru kręci się w przeciwną stronę i potem mega szybko w przód.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #63 dnia: 25 Sierpnia 2014, 21:14:14 »
W ED72 nie działa lampka "Odhamowanie ostatniego członu"-w poprzednich wersjach działała.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #64 dnia: 25 Sierpnia 2014, 21:30:17 »
To dlaczego u mnie działa? Co do et21 znikają lampki off zostają dziury po nich.
U mnie działają wszystkie lok historyczne począwszy od EP01.
Przy okazji starter trzeba ustawić domyślnie na pliki fiz nie na chk. Jeszcze jedna rzecz na misji quark osobowy d9 skwarek utknol w mydelniczce bo wyjazd zablokował śt44 peron blokował inny kibel i stonka.
« Ostatnia zmiana: 25 Sierpnia 2014, 21:43:09 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #65 dnia: 25 Sierpnia 2014, 21:40:31 »
W Drawinowie lampy świecą się w ciągu dnia na scenariuszach z EP09, EP07 i obu ET22.

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #66 dnia: 26 Sierpnia 2014, 01:55:44 »
Po zmianie wersji z 08.13 na 08.14 wywala mi ciągle w Rainsted przy zmianie składów ntdll.dll. Robione wszystko po kolei wg. zaleceń twórców. Z boku nie pokazuje mi miniaturek z folderu mini. Dodatkowo po wgraniu plików od @stele nadal buja kabinę niewłaściwie.

Na czystej wersji 08.13 problem znika z ntdll.dll. Będę powoli patchował jeszcze raz może znajdę problem.
« Ostatnia zmiana: 26 Sierpnia 2014, 02:20:49 wysłana przez oko »

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Sierpnia 2014, 10:27:12 »
Na czystej L61_osobowy3 od razu po załadowaniu wysypuje się do windows. Pisałem w pomocy doraźnej i jakoś nikt nie chce pomóc. Dodam tylko tyle, że plik scenery\rozklad.txt jest pusty i nie zawiera żadnego rozkładu jazdy.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Sierpnia 2014, 10:39:32 »
Skoro nikt nie odpisuje, to znaczy iż nie ma na razie pomysłu jak to rozwiązać. Zatem takie narzucanie się może przynieść skutek odwrotny od zamierzonego. Sprawdzę jak jest na repo, quietly  man.
« Ostatnia zmiana: 26 Sierpnia 2014, 10:49:30 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Sierpnia 2014, 10:42:58 »
Ok problem z ntdll.dll rozwiązany. Pomogła reinstalacja symka i patchy. Nadal pozostaje problem bujających wycieraczek i lusterek;)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #70 dnia: 26 Sierpnia 2014, 10:51:32 »
Ja miałem ten problem tylko w 4e-tv i wygenerowanie nowego e3d z repowskiego t3d załatwiło problem. Gdzie indziej czytałem, że e3d musiały być specjalnie preparowane, bo generowane automatycznie były błędne... Dziwa niewidy.
Mój kanał youtube

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #71 dnia: 26 Sierpnia 2014, 15:23:22 »
Zgłaszam nie działający hamulec elektrodynamiczny w ET42.
Woj. Podkarpackie

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #72 dnia: 26 Sierpnia 2014, 15:36:10 »
Potwierdzam hamulec ED nie działa na ET42.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #73 dnia: 26 Sierpnia 2014, 15:40:53 »
Pojawiło się kilka problemów z rozkładami jazdy w rainsted. Przykładowo służba piąta. Wybieramy lokomotywę z listy i w prawym górnym oknie wyświetla się jeden rozkład jazdy, gdy naciśniemy okno z rozkładem i pojawi się odnośnik do pdfa z rozkładem jest już zupełnie inny, a prawidłowy, podpisany jest jako rozkład do służby szóstej, gdzie zgadza się to, że odjazd z Dębicy jest przed pierwszą w nocy a nie po dwudziestej, zgadza się lokomotywa i stacje.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #74 dnia: 26 Sierpnia 2014, 15:53:03 »
Ten w piątce jest na kompletnie przeciwną relację...
Za rozkładami w pdfie opiniowała tylko jedna osoba. Dla mnie są kompletnie zbędne i nawet na nie nie patrzyłem poprawiając te scenariusze. Przypisuję 6.pdf do 5.scn.
Mój kanał youtube

Offline dak

  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #75 dnia: 26 Sierpnia 2014, 16:02:34 »
Zgłaszam niedziałającą misję l053_cargo_part_1. Po dojechaniu do tarczy nic się nie dzieje. Załączam log.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #76 dnia: 26 Sierpnia 2014, 16:15:15 »
Skoro już jest o piątej służbie to brakuje tam słupków hekto. Wyjeżdżam z Dębicy i nic. Przynajmniej jadąc w lewo, bo na szlaku w prawo są (patrz załącznik). Chyba tylko przy służbie piątej i szóstej jest taki galimatias z rozkładami. Pod F3 rozkładu brak.  W pdfach dobre jest to, że można je łatwo wydrukować i sobie powiesić obok monitora, zawsze ten rozkład można dotknąć, poczuć, według mnie wciskanie F3 jest mało satysfakcjonujące.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #77 dnia: 26 Sierpnia 2014, 16:56:32 »
@dak Missed include: linia053/cargo/cargo_eventy_part1Masz jakąś antyczną wersję. Sprawdź czy masz linia053/cargo/cargo_eventy_part1.ctr lub inc i jeśli tak to dopisz rozszerzenie jawne do listy includów w pliku .scn.

@Joachimowicz Wszystkie służby na l053 oprócz cargo mają u mnie jak i na repo rozkłady w txt. Sprawdź czy to kwestia braku rozkładu (choć to by pewnie crashowało) czy złego wpisu trainset.
Słupków ustawiać nie będę. Chyba, że w którymś scenariuszu są dobre, to mogę podmienić.
Mój kanał youtube

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #78 dnia: 26 Sierpnia 2014, 17:17:51 »
trainset mppei1613 lokstart03a
Pliku z rozkładem o takiej nazwie nie ma w folderze, stąd nie ma go też pod F3. Za to wagonom również jakiś rozkład jest przypisany.

trainset mppei65113 pospiech01
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #79 dnia: 26 Sierpnia 2014, 17:34:35 »
16113 to l144...
Na repo jest ok. Oto brakujący rozkład.
Mój kanał youtube

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #80 dnia: 27 Sierpnia 2014, 08:13:43 »
Po spatchowaniu mam problem z migoczącymi wskaźnikami, oraz słupy trakcyjne z daleka są białe, po zbliżeniu się "łapią" swoją teksturę i jest ok. Problem bujającej kabiny zniknął po wygenerowaniu nowych e3d ;)

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #81 dnia: 29 Sierpnia 2014, 16:12:54 »
Ósemka 13 ma problemy z lampami, jednak tylko, gdy światło „leży” nad ziemią.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #82 dnia: 30 Sierpnia 2014, 15:40:30 »
Wstawiłem brakujące wskaźniki W9 w Mocznikach. Archiwum należy rozpakować w głównym katalogu i nadpisać plik moczniki.scm Dodałem tam wpisy:
include;ip/pkp/w9.inc;w9_1;-72.9259;0.0;448.626;-180.0;-1.0;3.6;30;end
include;ip/pkp/w9.inc;w9_2;-67.428;0.0;419.847;-180.0;3.4;2.0;30;end
[...]
include;ip/pkp/w9.inc;none1;3737.00;87.9;-8369.0;0.0;0.0;0.0;30;end

Edit: Czy problem lamp w Drawinowie można rozwiązać przez ich opuszczenie o jakieś 35-40cm, żeby smugi chowały się pod trawą? Jeśli tak, to mogę się tym zająć. Tylko nie wiem, czy to pasuje do standardów MaSzyny?
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2014, 01:02:28 wysłana przez miko22 »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #83 dnia: 31 Sierpnia 2014, 08:58:09 »
W katalogu scenery/ L61 jest zła nazwa jednego folderu. Jest- l61+144_tlk a powinno być l61+l144_tlk.
T.N

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #84 dnia: 31 Sierpnia 2014, 11:25:03 »
Lampy to problem ze złą fazę renderowania wózków. Powinny być wyświetlane w nieprzezroczystych i było to poprawiane niedawno właśnie by nie znikały pod plackami latarni. Trzeba to sprawdzić, czy przypadkiem nie jest to kwestia syfu bałaganu w paczce @Joachimowicza. Przesuwanie latarni pod ziemię nie jest tu żadnym rozwiązaniem. Może to one mają źle ustawione opacity a nie wózki?

W9 w moczniki.scm nie jest najlepszym rozwiązaniem. To zdaje się tory, a niektóre scenariusze używają klonów.

Zarówno w mojej paczce jak i na repo jest l61+l144_tlk w nazwach.

Zgłoszono, wg mnie słusznie. Dbajmy o poziom.
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2014, 21:08:45 wysłana przez Quark-t »
Mój kanał youtube

Offline lukasn26

  • Wiadomości: 216
  • Zbanowany!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #85 dnia: 31 Sierpnia 2014, 12:00:05 »
Zgłaszam że we wnętrzu bdhpumnów od lewej strony w drugim oknie człowiek w niebieskiej koszulce siedzi ok. 1 metr od siedzenia i wchodzi kolanem w drugie.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #86 dnia: 31 Sierpnia 2014, 12:03:20 »
W mojej paczce nie powinno być żadnego syfu. Jest to czysta paczka z zainstalowanymi patchami.  Żadnych błędów przy wypakowywaniu nie było.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #87 dnia: 31 Sierpnia 2014, 13:38:05 »
Problem wyświetlania przezroczystości dotyczy:
ep07/4e-ep-zez (brak osobnego modelu)
4e/4e-ep (brak osobnego modelu)
4e/4e-ep-zez (brak osobnego modelu)
ep08/102e_ic (brak osobnego modelu)
ep08/102e (poprawione)
et41v2/203e-a/b (brak \cr w t3d członu a; poprawione)
4e/4e (poprawione)
4e/4e-tv (poprawione)
4e/4e-zez (poprawione)
1xxa/101c (cień ma opacity 100; poprawione)
Leci do testów. Jesli ktoś dostrzeże błędy w opacity innych modeli niż powyższe, proszę zgłaszać.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2014, 21:37:36 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline miko22

  • Wiadomości: 616
  • Powoli wracam z "promocją"...
    • Zobacz profil
    • Nasze-Symulatory.pl
  • Otrzymane polubienia: 196
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #88 dnia: 31 Sierpnia 2014, 13:50:58 »
Przesuwanie latarni pod ziemię nie jest tu żadnym rozwiązaniem. Może to one mają źle ustawione opacity a nie wózki?
Chodziło mi o mój poprzedni post dotyczący lamp świecących w ciągu dnia w Drawinowie. Ich modele nie mają chyba możliwości wyłączenia światła.
W9 w moczniki.scm nie jest najlepszym rozwiązaniem. To zdaje się tory, a niektóre scenariusze używają klonów.
W9 wstawiłem do tego samego pliku, gdzie już wcześniej były wszystkie wskaźniki tego typu (także W8), więc tylko dodałem trzy kolejne.
« Ostatnia zmiana: 31 Sierpnia 2014, 13:53:52 wysłana przez miko22 »

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #89 dnia: 31 Sierpnia 2014, 14:27:47 »
Przed chwilą pobrałem oficjalną paczkę 08.14 jeszcze raz i nazwa tego folderu to- l61+144_tlk czyli błąd jest.
T.N