Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_08.14  (Przeczytany 136126 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Patch_MaSzyna_08.14
« dnia: 16 Sierpnia 2014, 20:29:48 »
Bardzo bardzo opóźniony patch pojawi się wkrótce w tym wątku. Będzie on zawierał szereg poprawek względem poprzedniego. Póki co wątek zamykam. Gdy będzie link zostanie otwarty.

Dynamic:
- wymienna tekstura 810
- uzupełnione dodatki o wydane tekstury wraz z modelami
- lekko zmodyfikowana machajka ze starej paczki
- dodana drabina do modelu 6da oraz przygotowane tektury (@Stele)
- wagon Bdhpumn z otwieranymi drzwiami wraz z wnętrzem (@szogun, @hanys)
- wnętrze do siódemki 303e_b (@matek123, @Sawi, @szogun)

Exe:(wersja od 442 do 450)
- ograniczenie rzeczywistej dawki paliwa do 1 (youBy);
- usunięcie rozbiegania silnika w SN61 (youBy);
- AI powinno jeździć mając zadaną prędkość 1.0 w trainset;
- uruchomiona lampka wyluzowania drugiego członu w ET41;
- inicjowanie wielu pociągów w jednym wpisie trainset;
- poprawka wysyłania ramki przy pauzowaniu;
- poprawka na brak komórki wskazanej w evencie;
- cyfrowy prędkościomierz (MMD: tachometerd:) oraz licznik kilometrów (MMD: distcounter:);
- dodany zegar cyfrowy jako licznik mechaniczny w modelach (Anim: digiclk);
- przygotowanie do obsługi licznika mechanicznego (Anim: digital).
Liczniki mechaniczne zbudowane są z submodeli potomnych, które obracane są o wielokrotność kąta 36°, zależnie od cyfry na wskazanej pozycji. Pozycję określa pierwszy znak nazwy submodelu — musi być cyfrą, inaczej submodel nie będzie animowany. Pozwala to zbudować licznik dziesięciocyfrowy (dla zegarów działają tylko pozycje 0..5). Licznik może obsługiwać dowolną liczbę animowanych submodeli (np. zegar może być dwustronny), submodele z tą samą cyfrą na początku będą obracane równolegle
- ograniczenie wskazania prędkościomierza analogowego do 105% Vmax;
- wyłączone logowanie zaniku napięcia, jeśli pantografy są opuszczone;
- obsługa końcówek działa na dowolny pojazd w pobliżu kamery;
- wstawienie dźwięku z odległością minimalną równą -1 powinno wyłączyć efekt Dopplera;
- zwiększony rozmiar MPT do 11;
- poprawka oporów ruchu pojazdów — stojący skład ma teraz większy opór (youBy);
- poprawka obliczania histerezy nacisku klocków na koła (youBy);
- zmienione komunikaty o brakach niektórych plików;
- rysowanie prostych skrzyżowań dróg (tylko DL).
Przykład skrzyżowania (muszą być podane wektory kontrolne nawet dla odcinków prostych):
node -1 0 none track cross 27.819 7 0.15 25 20 20 flat vis
asphaltdark1_dashedwhite 6 asphaltdark1_side1 0.2 0.5 0.5
-42.346 0.2 196.944 0
-2.764 0 -8.845
2.764 0 8.845
-50.637 0.2 170.41 0
0
-61.811 0.2 192.208 0
8.726 0 -5.744
-8.726 0 5.744
-35.634 0.2 174.977 0
0
endtrack
- poprawiona stabilność rysowania skrzyżowań;
- opcja na skrzyżowanie 3 dróg zamiast 4 (gdy punkt 3 == punkt 1);
- poprawka na liczenie promienia łuków (do sił potrzebny jest znak) (youBy);
- skakanie wskazówki Haslera (youBy);
- poprawiona teleportacja składów w Debugmode (youBy);
- doliczenie oporu składu na łuku (youBy);
- poprawka na dźwięk przy przytrzymanym prawym klawiszu myszy w kabinie
- zmieniony sposób usuwania przystanku z podglądu [F3] (youBy);
- poprawione renderowanie skrzyżowań trzech dróg;
- można wyłączyć skakanie prędkościomierza, używając wpisu tachometerb: w MMD;
- uruchomiona jazda samochodów po skrzyżowaniach.
Skrzyżowania są wstawione na scenerii Tarniowo 2, do pobrania z http://rainsted.com/warsztat/, plik tar_ztorami*.7z
- poprawiona zmiana kabiny w ET41;
- otwieranie drzwi w składzie wagonowym na W4
-  poprawiona jazda SM03 oraz SN61 w wykonaniu AI. Ewentualnie może mieć też wpływ na jazdę AI lokomotywami spalinowo-elektrycznymi. Ponadto w przypadku uruchamiania wyłączonej lokomotywy przez użytkownika AI powinno rozpocząć skanowanie torów po włączeniu baterii oraz ustawieniu kierunku
 Poprawiona interakcja pomiędzy użytkownikiem oraz AI — AI powinno zauważać rozłączenie składu i przechodzić do kolejnego rozkazu w tabelce. Usunięte zbędne już logowania od skrzyżowań. Jeśli AI zatrzyma się do 50m od semafora lub W4, to nie powinno już dociągać do osiągnięcia 20m
 AI: sprawdzanie również uśpionych składów (EN57 się lepiej wybudza)
- poprawiona numeracja

Fiz:
- poprawki hamulca i sprzęgła dla SM03/4
- pełne sprzęgło dla SM03/4

MMD:
- podmienione dźwięki w EZT. Usunięcie szczekania przy otwieraniu drzwi i syreny wygrywającej melodyjki


Scenery, Models i Textures:
- poprawka scenariusza na l144+l61_lotos. W poprawce tej znajduje się:
- opóźniony wyjazd z Fosowskich;
- poprawione rozprucia zwrotnic w Pludrach oraz Lublińcu;
- poprawione cysterny dla naszego pociągu oraz dla zdefektowanego;
- zmieniona T448p na BR285 na zdefektowanym pociągu;
- poprawione eventy w trakcie wjazdu do Lublińca oraz zmiana eventu w trakcie manewrów (wcześniej był czasowy, więc jak user jechał wolniej lub poźniej się urwał od składu to istniała opcja, ze zjedzie na inny tor co skutkowało nieprzejezdnością scenariusza)
- poprawki dla Drawinowa (królik)
- poprawki sieci scenerii Drawinowo autorstwa @miko22
- poprawka tekstur dla wykolejnicy - tabliczka jako (p6)
- wykolejnice ustawiają teraz uszkodzenie toru (p1) zamiast prędkości
-  poprawki sieci dla całej linii 053 autorstwa @Stele:
- l053m4 odsuwanie się robotników po podaniu RP1/uskok przed pociągiem
- poprawki eventów na Całkowie i trakcji dla scenariuszy l053-całkowo-tlk (dodatkowe poprawki po @Matim_Anie i wskaźniki), l053-sluzba-brutto-posp (trakcja, eventy, rozkłady) @Stele
- Całkowo-latarnie z light 3 i wydzielenie zielska do wspólnego pliku
- usunięcie człowieka w skrajni na Całkowie
- usunięte nadmiary białych znaków
- dodany do przejazdów krzyż Andrzeja Autorstwa @Pol'a
- odległość wyświetlania przejazdów i drzew na -1
-  dodane modele i tekstury znaków drogowych (ze scenerii ND, ale w nowej strukturze)
- dodane Tarniowo2 od @Ra (szereg poprawek terenu, dróg, skrzyżowań, znaków, torów, eventów.peronów itp)
-  porządki w drogach na łączeniu z Mydelniczką i Krętoszynem
- poprawione wejścia na perony oraz parę drobiazgów
- poprawione ułożenie drogi na terenie oraz róg ściany lasu
- porządkowanie rozszerzeń plików
- porządkowanie obiektów
- tekstury nazw stacji ze scenerii SDR (obecnie używane przez Tarniowo2)
- dodane znaki drogowe A
- tekstury dachu jako (p1), bo nazwy tych budynków nie są istotne
- Quark (modyfikacje @Ra):
Mydelniczka:
-  tabliczki dla wykolejnic
-  skrzyżowanie i znak A-7
-  dodatkowy teren
-  poprawki tekstur i wysokości terenu
-  dodane obiekty z południowego łączenia z Tarniowem
- tekstury dachów zamiast nazw dla budynków;
- tabliczki wykolejnic w tabl/;
Wielki Kac:
-  odblokowana drezyna ręczna;
-  jedno testowe skrzyżowanie
- poprawione odniesienie do tekstury krzyża;
- usunięte wielokrotne średniki
- dźwięki kierownika dla Quarka
- usunięte limity wyświetlania ścian lasu (dla 1 i 1,5 km oraz standardowych parametrów materiału) dla zgodności z drzewami i przy okazji usunięcie około pół miliona nadmiarowych enterów (jedynie pliki scm)
- Bałtyk InterRegio:
- dodane W4 i dopisane do torów (@Lelek)
- rozkład powrotny (@Lelek)
- poprawki strony otwierania drzwi (najpierw są kąty, a potem parametry W4)
- poprawki sieci trakcyjnej autorstwa @Stele
- l61-poprawki sieci trakcyjnej. wstwienie bogatszej zieleni z regio do wszystkich scenariuszy, nad  - poprawki sprzęgów i prędkości początkowych na wszystkich scenariuszach oraz nadanie składom AI niejednostkowej prędkości początkowej

Sounds:
- aktualizacja czeskich napisów do dźwięków
- likwidacja wulgaryzmów z montera radiowego i opis po angielsku

ZOSTAŁY JEDYNIE DO ZROBIENIA TEKSTURY DDS :). Link pojawi się w godzinach wieczornych. Tymczasem chłopaki.
Chylę czoła i bardzo dziękuję @Quarkowi za szybki odzew i wykonanie tektur. Zatem mamy komplet :).


Uwaga! Patch ten jest jedynie nakładką zawierającą szereg poprawek względem poprzedniego i należy go wypakowywać do folderu z MaSzyną 06.14. Jeśli masz MaSzynę w wersji 08.13, musisz najpierw pobrać i wypakować do niej nakładkę 04.14, która jest dostępna pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25657.msg377318.html#msg377318, nakładkę 05.14 dostępną pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25765.msg379949.html#msg379949 i nakładkę 06.14 dostępna pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25889.msg382210.html#msg382210

http://eu07.pl/userfiles/6184/patch_MaSzyna_8_14.7z
« Ostatnia zmiana: 19 Sierpnia 2014, 22:09:47 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #1 dnia: 19 Sierpnia 2014, 23:25:02 »
Uwaga, patch zawiera modele w .t3d. Należy usunąć i ponownie wygenerować .e3d zmodyfikowanych modeli (6da, 303eb, bdhpumn).
Jeśli nie prowadzicie żadnych własnych modyfikacji na tej instalacji maszyny wystarczy posłużyć się opcją "usuń pliki .e3d gdy są .t3d" z zakładki "modele" Rainsteda.
Mój kanał youtube

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #2 dnia: 19 Sierpnia 2014, 23:56:43 »
Dalej sa odwrócone wskaźniki na l144 tlk

Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Sierpnia 2014, 07:50:46 »
Co do plików t3d. Jeśli ktoś chce może mi podesłać wygenerowane e3d z następujących ścieżek:
dynamic/pkp/303e_v1/303eb-zez.e3d
dynamic/pkp/303e_v1/303e_b]int.e3d
dynamic/pkp/bdhpumn_v2/bdhpumn.e3d
dynamic/pkp/bdhpumn_v2/passengers.e3d
dynamic/pkp/bdhpumn_v2/wnetrze.e3d
dynamic/pkp/machajka_v1/machajka.e3d
dynamic/pkp/sm42_v1/6da.e3d
dynamic/cd/810_v1/810.e3d
models/przejazdy/krzyz_andrzej_nw.e3d
models/edobre/robol.e3d
models/znaki/znak_a-7.e3d
models/znaki/znak_a.e3d
models/znaki/znak_a_g1.e3d
models/znaki/znak_a_g3.e3d
models/znaki/znak_b.e3d
models/znaki/znak_g.e3d
A ja tymczasem się żegnam i zmykam. Miłego dnia.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #4 dnia: 20 Sierpnia 2014, 08:32:57 »
Mam problem z 303e_b. Po instalacji patcha szyby nadal były teksturowe. Po instalacji usunąłem wszystkie pliki odnoszące sie do 303e_b i zastąpiłem ja tymi z patcha. Szyby nadal są teksturowe. Czy mógłby mi ktoś pomóc w rowiązaniu problemu?

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #5 dnia: 20 Sierpnia 2014, 08:50:56 »
W et22-2009 nie działa prędkościomierz analogowy-wskazówka się nie rusza. Cyfrowy w komputerze działa ok.
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2014, 08:56:17 wysłana przez mac140 »

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #6 dnia: 20 Sierpnia 2014, 09:38:52 »
Cytuj
Usunięcie szczekania przy otwieraniu drzwi

Nie dość, że usunięto szczekanie, to przy okazji (u mnie) w ogóle nie ma żadnego dźwięku przy otwieraniu drzwi.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline chyzy17

  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #7 dnia: 20 Sierpnia 2014, 10:00:24 »
A u mnie to szczekanie dalej jest. W sumie jest jak było.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #8 dnia: 20 Sierpnia 2014, 10:27:00 »
Które mmd? A przynajmniej numer i kabina kibla. Może coś przeoczyłem.

Nieruchome wskazówki prędkościomierza to efekt użycia animacji cyfrowego tam gdzie jej być nie powinno. Muszę trochę pomyśleć jak to naprawić.
Jest błąd w exe. Prędkościomierz analogowy nie animuje się jeśli istnieje też cyfrowy. Załączam prowizoryczną poprawkę Edka. Nocna wskazówka jest widoczna cały czas a dzienną usunąłem.
http://eu07.pl/userfiles/23180/priv-ed72.7z

Kabina 303e_b wymaga wygenerowania e3d z nowych t3d i podmiany mmd. Jeszcze nie patrzyłem jak to działa. Działa dobrze. Coś mieszacie u siebie. Błąd wynikał ze złego wyświetlania półprzezroczystości w trybie VBO.
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2014, 13:53:57 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline chyzy17

  • Wiadomości: 250
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #9 dnia: 20 Sierpnia 2014, 14:29:30 »
Które mmd? A przynajmniej numer i kabina kibla. Może coś przeoczyłem.

A jednak jakiś problem z podmianą plików był. Faktycznie, jak kolega wyżej pisał, brak dźwięku otwierania drzwi. A jednostka to np. en57 - 837, 6baII.
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2014, 14:35:10 wysłana przez chyzy17 »

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #10 dnia: 20 Sierpnia 2014, 16:23:58 »
Sprawdziłem MMD i sounds. Nazwa pliku z MMD nie istnieje w folderze sounds. Trzeba zmienić 20786_door_close_en71-026 na en57_door_close, analogicznie do otwierania.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #11 dnia: 20 Sierpnia 2014, 16:26:46 »
Faktycznie. Dziwne, bo dodatek trafił do oficjalnej publikacji a dźwięki nie trafiły na repo. Wypakować do sounds. Sprawdźcie jeszcze brzęczyki i syreny na wszystkich mmd ezetów.
« Ostatnia zmiana: 20 Sierpnia 2014, 16:31:16 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #12 dnia: 20 Sierpnia 2014, 16:28:14 »
T.N

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 545
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Sierpnia 2014, 15:42:34 »
Czy tylko ja mam kłopot z kiwajką, czy ktoś jeszcze?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Sierpnia 2014, 16:22:05 »
Nadłubałem się w textures by nie wywalało, w końcu dodałem ją przez wpis do scenerii. Dziś normalnie przez Rainsted się dodała.
!=d,machajka
*MACHAJKA=0
NONE=MACHAJKA,machajka
Mój kanał youtube

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Sierpnia 2014, 17:52:41 »
Czy tylko ja mam kłopot z kiwajką, czy ktoś jeszcze?
Naciśnij OK i kontynuuj edycję. Nic ten błąd nie zmieni. Tak jest w wszystkich pociągach zamienianych. Problem występuje wtedy, kiedy po zmianie scenariusza chcesz zmienić skład. Jak zrobić, żeby się nie pokazywał - nie wiem.

Edit: Wiem, że to czasami wyświetla "Rainsted.exe" w miejscu "Ntdll.dll"
« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2014, 18:32:09 wysłana przez dodulec »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Sierpnia 2014, 18:24:41 »
Jak znajdę chwilę to obczaję o co chodzi z tą machajką i dam znać. Na starcie brakuje pliku chk.
« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2014, 18:29:32 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Sierpnia 2014, 18:31:40 »
A na co chk skoro od wyjścia spksa fizyka jest czytana z fiza?
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Sierpnia 2014, 18:32:52 »
W najnowszych wersjach Rainsted pliki CHK nie są już potrzebne. Spróbuję jakoś po niedzieli przygotować oficjalną wersję 107.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Sierpnia 2014, 18:37:47 »
Aaa to nie wiedziałem. W takim razie będzie można się pozbyć chk i zostawimy same fiz co ty na to?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Sierpnia 2014, 19:41:48 »
Witam. Czy tylko ja mam problem z działaniem świateł? A raczej jego brakiem.

Okej po problemie. Mój błąd.

Edit:

W TEM2 to samo co w ET22-2xxx. Hasler nie działa.

« Ostatnia zmiana: 21 Sierpnia 2014, 19:52:59 wysłana przez Husarz »

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Sierpnia 2014, 20:05:36 »
Tarniowo2 brak części terenu. Jest tylko na kawałku mapy dalej czarna przestrzeń...

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Sierpnia 2014, 20:38:34 »
Na haslery założyłem osobny wątek http://eu07.pl/forum/index.php/topic,26058.0.html.

Na brak terenu daj errors.txt. Może coś zostało zgubione.
Mój kanał youtube

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Sierpnia 2014, 20:45:26 »
Tarniowo2 powinno mieć teren do rzeki (X=-4000). Za rzeką jest już komórka Krętoszyn, która nie ma jeszcze terenu (a dokładniej dostępny obecnie teren jest płaski, podczas gdy tor się wznosi).
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mac140

  • Wiadomości: 76
  • MPK Wrocław
    • Zobacz profil
    • Wrocławska Grupa Kanalarska
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #24 dnia: 22 Sierpnia 2014, 11:12:01 »
W EZT-ach nadal jest stary dźwięk buczka, nowy był dużo lepszy. Silniki także nadal słychać w kabinie.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #25 dnia: 22 Sierpnia 2014, 11:23:17 »
Który nowy? Buczki obecne na repo wszystkie mi się podobały, wiec tu chyba nawet jest zastosowanych kilka w zależności od ezeta. Silników nie dotykałem.
Mój kanał youtube

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #26 dnia: 22 Sierpnia 2014, 12:18:25 »
A co z kabinami od 303e (zielone, na przykład w 424), które się bujają niezależnie od pudła? W poprzednim patchu było to samo. W „oryginalnej” (tj. bez bawienia się w plikach) paczce z aktualnym patchem dalej to występuje.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #27 dnia: 22 Sierpnia 2014, 12:40:57 »
303e-ep-tv jest poprawna. Zlistuj wszystkie lokomotywy z tym problemem, to sprawdzę jak jest na repo i stworzę patcha z tych, które masz błędne. Jeśli nie chce ci się, to czekaj na PC i licz, że wszystkie są dobre.
Mój kanał youtube

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Sierpnia 2014, 13:26:50 »
1003 303E-EP-TV
332 303E-EP-TV-IC
422 303E-EP-TV
424 303E-EP-TV
321 303E-TV
523 303E-TV

Na innych nie zauważyłem problemu. Połączyłem wszystkie w jeden skład i kiedy już jednym ruszyłem i wyłączyłem baterie przesiadałem się do wszystkich kabin. Dosyć dziwne.
« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2014, 13:28:51 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Patch_MaSzyna_08.14
« Odpowiedź #29 dnia: 22 Sierpnia 2014, 15:22:00 »
T3d modeli i kabin tych lokomotyw prosto z repo.
Mój kanał youtube