Dosyć łatwa do przetestowania jest sytuacja z SU46 na Quarku. Po przyprowadzeniu pociągu na peron w WK odczepia się i odjeżdża od składu. Następnie podczepia się EP07 i dostaje wyjazd. SU46 jednak skanuje wstecz i reaguje na sygnał dla EP07. Nie ma specjalnie jak stwierdzić, że podany sygnał jest dla innego pojazdu na tym samym torze. Skanowanie dla sprzęgów uruchamiane jest tylko do przodu i tylko, gdy pojazd jedzie, nie można więc odczytać odległości innego pojazdu na sprzęgu. Również sprawdzając tory nie da się ustalić, czy znajdujące się na nim pojazdy należą do własnego, czy do innego składu. No chyba żeby przy wstecznym skanowaniu w pierwszej kolejności sprawdzać pojazdy, czy mają główne AI w takim przypadku przerywać to skanowanie. Jednak to niewiele da, jeśli owe AI zjedzie z toru z podłączonym semaforem zanim zniknie sygnał zezwalający na jazdę.
Dodano: 27 Września 2014, 12:06:42
Poprawiłem początkowe manewry na Manewrowo3. Event Change_direction w torze 3 zamieniłem na ShuntVelocity 0 0, co zatrzymuje ST44 bez uruchomienia jazdy w przeciwną stronę. Po zatrzymaniu skanuje wstecz i jeśli przed semaforem D2 (jest chyba błędnie oznaczony) będzie SM42, to nie zareaguje na Ms2 na semaforze. Niemniej jednak są problemy z wygaszaniem i gdy SM42 minie semafor, to wtedy ST44 dostrzega Ms2 i zaczyna jechać do semafora. Jednak jest na tyle daleko, że zanim dojedzie, to już jest S1. Są też tam problemy czasowe — raz nie zdążyłem odjechać na Ms2 i po chwili pojawiło się S10. Co dalej, to już nie sprawdzałem.