Autor Wątek:  Patch_MaSzyna_06.14  (Przeczytany 71511 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 573
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 92
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #60 dnia: 15 Lipca 2014, 19:43:45 »
Chodzi mi o ich widoczność z zewnątrz. Na starszych EXE również są niewidoczne.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #61 dnia: 15 Lipca 2014, 20:34:42 »
Bo pierwsze kabiny lowpoly nie wchodziły do paczek jako mniej wydajne i niewyświetlane na pewnych widokach. Skoro Rumun i Jamnik są tylko w tej wersji to w sumie i tamte można by dodać, ale to nie mnie decydować. Musisz sobie znaleźć publikacje, dociągnąć co trzeba i zmodyfikować mmd jak coś się w między czasie zmieniło.
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #62 dnia: 15 Lipca 2014, 20:58:49 »
Najbezpieczniej jest ściągnąć i nie nadpisywać chk i mmd, tylko skopiować do oryginalnego mmd linijkę z pobranego.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #63 dnia: 24 Lipca 2014, 21:38:00 »
Calkowo SN61 nie da się ukonczyc misji z powodu tego iż 3 pociągi stoja jeden za drugim na przystanku Zlepieniec. Pierwszy to tamara z węglarkami drugi to sm42 z wagonem osobowym i za nim Gagarin luzem. My oczywiście pod s1 zaraz za Wilisiem.

Wymiana loka tez nic nie daje. Zdechly skład stoi w Zlepiencu w peronach.


W scenerii Calkowo misja su45 nie do ukończenia z powodu:

SU46-039 nie reaguje na sygnal na semaforze i stoi sobie przez co sp42 nie dostaje wyjazdu Co uniemozliwia nam wjazdu na Paszkow.


Mam pytanie jaki jest sens publikacji takich paczy skoro scenariusze nie dzialaja ?
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2014, 23:03:40 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6343
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 374
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #64 dnia: 25 Lipca 2014, 23:41:01 »
Mam pytanie jaki jest sens publikacji takich paczy skoro scenariusze nie dzialaja ?
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #65 dnia: 26 Lipca 2014, 00:15:46 »
Cytuj
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione?
Tego co poprawione? - zaden ale tego co zostało popsute mowiac delikatnie to lepiej nie publikować bez testu betatesterow którzy ponoc od tego sa tylko nic im się nie daje do roboty konkretnego przez to takie dziady wychodzą.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4119
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1347
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #66 dnia: 26 Lipca 2014, 00:56:43 »
Ja nie przypominam sobie, abym jakiegokolwiek Patch'a akceptował w "Publikacjach" w ostatnim czasie.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie
14 lat z MaSzyną!

Sceneria Tomaszewo - zapraszam do otwartych testów scenerii.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Lipca 2014, 08:28:16 »
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione? Tego co poprawione? - zaden ale tego co zostało popsute mowiac delikatnie to lepiej nie publikować bez testu betatesterow którzy ponoc od tego sa tylko nic im się nie daje do roboty konkretnego przez to takie dziady wychodzą.
Epku nie da się uniknąć baboli. To jest po prostu niemożliwe. Coś zostanie naprawione i coś się popsuje po drodze, tak to już jest. A co do pracy BT nie mnie to oceniać. Według mnie bym powiedział widzę poprawę, ale to tylko moje obserwacje. Pożyjemy zobaczymy.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Lipca 2014, 08:59:14 »
W takim razie proponuje wszystkim użytkownikom zwłaszcza oficjalnym BT by przeprowadzić akcje testowania wszystkich scenariuszy pod katem przejezdności, kladac nacisk na działanie AI. Akcja mogla by polegac podobnie jak kiedyś, użytkownik wybiera sobie scenariusz i melduje ze dany scenariusz jest/ nie jest przejezdny z powodu np. nie działającego AI które uniemozliwilo ukończenie scenariusza. Pamietajmy by przed uruchomieniem scenariusza wylaczyc w starterze funkcje lamania pantografu, wtedy bedzie nam wywalal szybki ale trase ukończymy. Inaczej nie ma to sensu. Pozniej takie scenariusze ida pod lupe do dzialu BT i tam sa znajdowane i usuwane bledy z jego działaniem. Przy czym do tego celu stworzymy sobie osobny watek. Co wy na to? Da sie to jakos w ten sposób ogarnąć? Bo jak na razie widze ze testujący opierają się glownie na lamaniu patyka a nawet nie wiemy czy gdyby ten patyk się nie lamal to czy dana misja jest wogule przejezdna. Proszę o ustosunkowanie się do propozycji zwłaszcza kolegow z wyzsza ranga.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2014, 09:06:23 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Lipca 2014, 10:32:31 »
Robiąc poprawkę druta, sprawdza się również działanie AI. Któryś z poprawionych scenariuszy jest nieprzejezdny? Zgłaszaj. Jedno często wynika z drugiego, bo wpisy connected i v0=1 powodujące ostatnio problemy i tak są ignorowane przez exe 442. Inne błędy mogą tylko wynikać z namieszania przy wydzielaniu eventów do pliku crt. Nie widzę sensu dzielenia roboty na dwie akcje, bo doprowadzi to tylko do marnowania czasu przez BT.
Mój kanał youtube

Offline dawid11117777

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #70 dnia: 26 Lipca 2014, 15:18:31 »
Nie mogę odpalić żadnego loka ani spalinówki ani elektryka :/ I zauważyłem to dzisiaj po wgraniu patcha, wszystko robiłem zgodnie z instrukcją. Załączyć log ?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #71 dnia: 26 Lipca 2014, 15:43:15 »
Jeśli dotyczy to całego taboru, to błąd z pewnością leży po twojej stronie. Patche zmieniają tylko fizykę kilku pojazdów, gdzie błędy mogą pojawić się przy uruchamianiu na starszym exe niż to z patcha. Daj log i podczas uruchamiania niech wyświetlają się dane diagnostyczne spod klawisza F2.
Mój kanał youtube

Offline dawid11117777

  • Wiadomości: 54
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #72 dnia: 26 Lipca 2014, 18:58:22 »
Załączam log

Offline danielek

  • Wiadomości: 271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #73 dnia: 26 Lipca 2014, 19:02:45 »
Chyba niezgodnie z instrukcją a załączenie baterii?!
Miłośnik stonek i siódemek :)

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 151
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #74 dnia: 26 Lipca 2014, 19:27:57 »
Tak, w tym patchu przed podniesieniem pantografu musisz włączyć baterię. Aby to zrobić ustaw nawrotnik w kierunku przód albo tył i naciśnij Shift + J.

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #75 dnia: 26 Lipca 2014, 19:38:55 »
Na calkowie nie ma druta a scenerie nie dzialaja a tym bardziej na exe 442 bo to tez sprawdzałem. Ale nie ważne wy wiecie lepiej.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #76 dnia: 26 Lipca 2014, 19:58:23 »
Nie ma co toczyć piany. Na bok proszę.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2014, 20:04:34 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #77 dnia: 26 Lipca 2014, 19:59:15 »
Aby to zrobić ustaw nawrotnik w kierunku przód albo tył i naciśnij Shift + J.

Czy aby na pewno? U mnie to wygląda zupełnie inaczej. Shift + j ---> nawrotnik w przód/tył ---> spacja, ażeby zbić warczący czuwak. Na moje oko w takiej kolejności należy załączanie baterii wykonywać.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #78 dnia: 26 Lipca 2014, 21:51:45 »
Bez ustawionego kierunku nie możesz zbić czuwaka. Jeżeli jednak masz ustawiony, możesz momentalnie go zbić. Coby czuwak nie brzęczał za długo najpierw dajemy przód/tył.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline W212

  • Wiadomości: 6
  • РЖД
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #79 dnia: 27 Lipca 2014, 15:54:25 »
Panowie!!!

Witam, Przepraszam że przerywam tę dyskusję ale chciałbym na jednym się skoncentrować. Może zaraz 1000 osób na mnie huknie i powie że skoro się nie udzielam to żebym siedział cicho, ale też jestem graczem i fanem tej gry i również chciałbym żeby była fajna. A co do konkretów to mam na myśli to, że koledzy kilka postów wcześniej zasugerowali żeby dział BT lepiej przyglądnął się trasom gry. Myślę że nie ma sensu dalsze wypisywanie w tym temacie co jest zepsute a co nie działa lub tak jak ktoś tutaj wyskoczył i krzyczy "uaaaa bo to i to nie działa...". Bezsens!!! Uważam tak jak kolega EP08_015 że dział BT powinien rozpatrywać każdą trasę z osobna. Wielu graczy jest takich jak ja - czyli takich którzy nie umieją programować w grze lub robić tekstur ale są po prostu zwykłymi ludźmi którzy grają, a trzeba zrozumieć że to właśnie Ci co najmniej wiedzą potrafią najwięcej wskazać. Dla profesjonalnego programisty pewne rzeczy są oczywiste i dlatego nie o wszystkim pamięta - stąd też "jak coś się zwija to coś się rozwija". Oni mają za dużo roboty "na raz". Tak jak EP08 stwierdził trzeba otworzyć temat. Ja jeżeli mógłbym dodać propozycje to otworzyłbym cały dział "Bugów" i stworzyłbym tematy o nazwie tras. Tam znajdowałyby się konkretne problemy konkretnych tras i w taki sposób będzie porządek... a nie jeden "eeee bo całkowo leży... a drugi... nie mogę włączyć czegoś tam, trzeci... bo scenariusz nie idzie dalej a klikam..." - sorry ale to jest debilizm. Tak samo proponuję aby ludzie którzy zgłaszają się do testowania tras zajmowali się jedną trasą, to samo tyczy się programistów. Zróbmy jedno a dobrze, potem drugie itd. I paczki całościowe w takim wydaniu w jakim chcieliby wszyscy to też rzecz niemożliwa. Ja proponowałbym konkretne scenariusze jako wydania całościowe. Wtedy wiadomo że dany scenariusz jest ok a inny nie i że należy się spodziewać krzaków. Mam nadzieję że kilka osób to poprze. Każdy chce dobrze ale nie możemy się przekrzykiwać. I róbmy po kolei... Ruszasz ze stacji... jest bug... wyłącz gre i zgłoś to. Jak się dalej nie da jechać to trzeba poczekać aż się to poprawi. I tutaj też kwestia tyczy się nie tylko pantografów ale i infrastruktury ... .

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #80 dnia: 27 Lipca 2014, 16:13:36 »
Linia 61 misja pospieszna.

Dlaczego nie ustawiono ograniczenia w tym miejscu? (scren nizej) i non stop dochodzi tam do wykolejenia na rozjeździe tymbardziej ze obowiazuje szlakowa 120. Powinno być albo zmiana szlakowej albo ograniczenie stale.

Nie wiem, czy zrobiłeś to celowo, czy nie, ale chwalenie się niewydanym dodatkiem pozostaw jego autorowi. Screen usuwam, bo te niżej są bardziej przydatne.
adsim
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 19:23:21 wysłana przez adsim »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 332
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #81 dnia: 27 Lipca 2014, 16:16:39 »
Dziwne, nie kojarzę żebym miał tak jakiekolwiek wykolejenie? Owszem, ograniczenie tam winno być, szczególnie że ciasno tam na 120 km/h.

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #82 dnia: 27 Lipca 2014, 16:19:20 »
Dlatego się non stop wywala. Jak sobie przypomnę o tym miejscu i zwolnie do minimum 60 to jedzie dalej. Wykoleja się z powodu nadmiernej szybkości i zapewne dobrze ze tak się dzieje bo to ostry zjazd ale warto by tam wstawić ogr stale albo puscic skład na ten tor obok i wtedy na semaforze będzie ograniczenie do 40. Mam wrazenie ze exe z oficjalnej pc nie było tak wrażliwe bo wcześniej nie pamiętam wykolejen w tamtym miejscu.

Moim zdaniem to albo zmienić szlakowa na 80 jeszcze przed tym posterunkiem i za stacja ponownie zwiekszyc do 120 albo ustawić ograniczenie stale na całym odcinku kretym az do stacji.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 16:40:36 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #83 dnia: 27 Lipca 2014, 17:01:23 »
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.
Mój kanał youtube

Online EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #84 dnia: 27 Lipca 2014, 17:07:29 »
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #85 dnia: 27 Lipca 2014, 18:59:20 »
WOS milczy na ten temat.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #86 dnia: 27 Lipca 2014, 19:12:47 »
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.
Prawdziwy WOS czysty, PLK podaje 120 w tym miejscu.
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.
Taaa... najlepiej zrobić objazdy, zlikwidować połowę łącznic bo jeszcze ktoś się rozpędzi do jakże zawrotnej prędkości 120 kmph.
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 19:15:27 wysłana przez Paczkuś »
Solo oración!

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #87 dnia: 27 Lipca 2014, 19:20:17 »
To co? Promień mamy za mały w symku? Złą przechyłkę? Od początku bałem się wpadać w ten łuk setką.
Mój kanał youtube

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #88 dnia: 27 Lipca 2014, 19:25:02 »
Kiedyś było tak, że promień do obliczania przyspieszenia bocznego był brany tylko z torów. Można je było wyginać do woli, póki w torze było wpisane 0. Obecnie promień jest obliczany na podstawie geometrii toru i taka sztuczka już nie przejdzie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Patch_MaSzyna_06.14
« Odpowiedź #89 dnia: 27 Lipca 2014, 19:28:22 »
Znając życie, to i promień i przechyłkę mamy złą. Ciekawe, że dopiero w ostatnim "paczu" pojawił się ten problem. @youBy, przecież to o czym piszesz, jest już w symku od dłuższego czasu.
(: ɯɐıʍɐɹpzod