- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: Sawi w 06 Lipca 2014, 02:55:40

Tytuł: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 06 Lipca 2014, 02:55:40
Tym razem został złożony  kolejny patch z numerkiem 06. Jego zawartość przedstawia się następująco:

- stary słupek (z detal) w nowej strukturze katalogowej
- poprawione zasilanie sprężarek oraz usunięte pantografy w rozrządczych ED72
- przywrócone wpisy słupów uwzględniając przesunięcia przęseł dla linii 61
- poprawka dla ET22-2009. Poprawne przechodzenie na kolejne układy
- uzupełnione dodatki o wydane tekstury wraz z modelami
-  charakterystyki dla EP09 z zaworem ESt4f-ED
- dodany syk hamulca w en57_v1
- EXE (dodatkowo dodany zbiornik kontrolny)
- poprawione animacje w rozjazdach
- dalsze poprawki dla Mydelniczki i sieci, eventów itp. Innymi słowy ciąg dalszy ulepszeń scenerii Quark w wykonaniu @Ra
- doraźna naprawa WM15
-  usprawnienie semaforów na TD
- poprawka silnika WMB10, hamuje dobrze
- eventy wydzielone z plików scn, poprawione ich rozszerzenie na .ctr
- poprawa wpisów dla obsad dla ukrotnionych i dwuczłonowych (scenerie od Bałtyku do L053)
- poprawki od @Mati_Ann'a (sieć, składy, eventy) + korekty scenariusze ll053_calkowo-sluzba-tlk i l053_calkowo-sluzba-tlk-1
- poprawka dla EM120, która już nie musi już szukać mocy. Hamowanie OK
- poprawki FIZ dla SM03 i SM04, umożliwiające jazdę AI, (wymagają  jeszcze dopracowania)
- pliki FIZ/MMD dla 2Ls150, jako osobne od SM03 (=Ls150)
- Tarniowo: poprawki wektorów normalnych jezior
- poprawka dla rs'a
- podmienione zdublowane składy
- poprawki od @miko22 dla scenerii Moczniki (dotyczą one scenariuszy moczniki_en57, moczniki_ep08, moczniki_cargo, moczniki_et22 i moczniki_eu06_eu07. Z czego na razie na EU06)
EXE
Zmiany względem poprzedniej wersji (dokładnie 435 do 441)
- poprawiona animacja modeli (wykonywana tylko raz);
- poprawione działanie hamulców (youBy).
- nie sypie się przy braku dźwięków dla drzwi;
- poprawiona obsługa obsady;
- poprawki na błędy w komórkach pamięci (brak wskazanego toru);
- poprawki dla EP09 (youBy);
- manometr zbiornika rozrządu (youBy).
- poprawka liczenia promienia - nie powinno już być wykolejeń na prostej;
- poprawione działanie wykolejnicy;
- skanowanie nie pomija torów, których parametry mogą się zmieniać;
- opcja pauzowania w multiplayerze;
- wysyłanie informacji o stanie zapauzowania ramką 5;
- naprawione ustawianie czasu ramką 5;
- aktywacja czuwaka w zajmowanym członie przez [Shift]+[W].
- ograniczenie ciśnienia w zbiorniku pantografów;
- poprawka obsługi bieżni wspólnych;
- podświetlenie wymaga załączenia baterii;
- usunięcie warunków załączenia baterii (SN61 też ma światła);
- AI: cofanie NJ o jedną pozycję zamiast na 0;
- AI: 1. pozycja przy odpalaniu SN61;
- AI: dla SN61 pomijanie AutoRelayCheck();
- ramki 10 zamiast 12 dla zwolnienia odcinka iz.;
- naprawione wyszukiwanie najbliższego pojazdu w składzie.
- rozbieganie silnika spalinowego wykrzacza się teraz w innym miejscu niż ustawianie obrotomierza;
- AI: poprawiona jazda SM03 (potrzebne zaktualizowane FIZ) oraz SN61;
- AI: umie jeździć machajką (wypadła z paczki), nawet przy braku hamulca;
- przystosowanie do dwóch zakresów w SM03 (AI jeździ na nastawionym, start z liniowego);
- poprawki hamulców (youBy);
- zwiększenie odporności na braki komórek pamięci w eventach;
- możliwość podania prędkości maksymalnej zamiast nazwy rozkładu;
- awaryjne włączenie loga przez [Shift]+[F12], jeśli był wyłączony.
Uwaga! Patch ten jest jedynie nakładką zawierającą szereg poprawek względem poprzedniego i należy go wypakowywać do folderu z MaSzyną 05.14. Jeśli masz MaSzynę w wersji 08.13, musisz najpierw pobrać i wypakować do niej nakładkę 04.14, która jest dostępna pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25657.msg377318.html#msg377318 oraz nakładkę 05.14 dostępną pod adresem http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25765.msg379949.html#msg379949 Jeśli ktoś pobrał wcześniejszy link z mega patchem (został on usunięty) proszony jest o ponowne pobranie tym razem patcha czerwcowego. Zawiera on dodatkowo szereg poprawek w EXE.

http://eu07.pl/userfiles/6184/patch_MaSzyna_06_14.7z

Tytuł: Odp: Mega patch_Maszyna_06_14
Wiadomość wysłana przez: Darth Luk w 06 Lipca 2014, 07:30:31
Niestety po aktualizacji symulator przestal ladowac sie do konca.
Log z TD z domyslnym skladem.
Tytuł: Odp: Mega patch_Maszyna_06_14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 06 Lipca 2014, 08:02:02
L053 sluzba 6 brak tekstur na dachach kamienic.
Tytuł: Odp: Mega patch_Maszyna_06_14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 06 Lipca 2014, 09:09:04
Tej zawieszki na TD nie potwierdzam. Po nadpisaniu plików koniecznie w starterze Rainsted trzeba zaznaczyć zakładkę Tabor posiadany i wybrać Sprawdź posiadany tabor.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Lelek w 07 Lipca 2014, 19:41:22
There are still not included Tolein's English subtitles, which are available here: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,19326.msg370114.html#msg370114
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jarząbek019 w 07 Lipca 2014, 21:46:27
Służba "moczniki_cargo" na EU07 do stacji na której zabieramy ładowny skład jest w porządku. Na marginiesie na szlaku brakuje SHP i kilometrów.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 08 Lipca 2014, 08:49:28
Odpaliłem wczoraj misję Bałtyk (towarowy, byka podmieniłem na najnowszą ET41), start odbył się bez problemów, patyki się podniosły etc. Wszystko pięknie ładnie, tylko gdy po ujechaniu kawałka spojrzałem na loka z zewnątrz - patyki były w dole. Woltomierz wskazywał napięcie, lok dalej miał prąd na silnikach, nie wywaliło WS. Patyków nie dało się podnieść, choć przednie nie były połamane. A skład jak gdyby nigdy nic jechał normalnie dalej.

Dwa screeny na dowód. Log.txt niestety już nadpisałem inną służbą.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 08 Lipca 2014, 12:16:47
There are still not included Tolein's English subtitles,
Were added in patch_MaSZyna_04.14.7z (http://eu07.pl/userfiles/6184/patch_MaSZyna_04.14.7z). Patches are incremental, you need to unpack all 3 in chronological order.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 08 Lipca 2014, 15:52:32
Sceneria Manewrowo3 ma jakiś błąd, po wyjeździe pośpiecha exe cały czas próbuje bezskutecznie odpalić eventy. Poznikało też kilka napędów zwrotek za szopą.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Lipca 2014, 17:06:49
Wg loga wykrywa brak t3d (inc ma parametr modelu z jawnym rozszerzeniem) ale zaraz potem loguje e3d. W starszych paczkach były tam latarnie? Dłubałem tam przedwczoraj i napotkałem jeszcze inne błędy. Scenariusz jest jednak tak napisany, że nie sposób się ogarnąć w tych wszystkich warunkach i chyba prościej byłoby go napisać od nowa z użyciem aktualnych rozwiązań.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 08 Lipca 2014, 17:17:17
UAZownik, przyjrzyj się dokładnie. Patyki nie są w dole tylko połamane. Co dziwniejsze, że WS nie puścił.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 08 Lipca 2014, 18:52:01
W dalszym ciągu baltyk interregio nie uruchamia się.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jarząbek019 w 08 Lipca 2014, 20:03:49
U mnie się uruchamia bez problemu.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: AK2012 w 08 Lipca 2014, 20:15:21
W misji Drawinowo na EP09 symulacja zaczyna się w takim miejscu:
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jarząbek019 w 08 Lipca 2014, 22:33:03
Zmieniałeś loka (teksture). U mnie stoi idealnie w peronie. Do tegu jesteś w innym miejscu
edit
Po zmianie textury również jestem we właściwych peronach.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: AK2012 w 09 Lipca 2014, 00:04:08
Ok sprawa rozwiązana. Błąd leżał po mojej stronie. Powodem błędu było to, że ustawiłem 3 lokomotywy EP09-035 i uruchamiało mi tę nieprawidłową.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: szogun w 09 Lipca 2014, 00:12:27
Błąd znany i Stary jak sam symek. Możesz ustawić 3 takie same loki ale.musisz to zrobić w notatniku, i tym kierowanym przez AI zmienić nazwy na np EP09-0351 czy coś w tym stylu.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 09 Lipca 2014, 08:27:33
U mnie się uruchamia bez problemu.
Nie potwierdzam. Sprawdź czy nie masz u siebie czegoś namieszane.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jarząbek019 w 09 Lipca 2014, 18:00:49
Namieszane tzn? Co dokładnie mam sprawdzić?
Mówiliście ze w pliku errors zapisują się zaniki napięcia itd. Jest mały problem z lokomotywą ciągniętą na zimno w składzie. Wtedy cały error jest zawalony brakiem napięcia na tej lokomotywie. Jak owa lokomotywa stoi nic się nie zapisuje.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 09 Lipca 2014, 22:30:42
Mea culpa zacytowałem nie to co trzeba. Tak to jest jak się robi kilka rzeczy na raz. Miałem na myśli post Epka.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 10 Lipca 2014, 17:02:30
Chciałem przetestować linię 053 Cargo part1, ale symulacja nie ruszyła wcale. ET41 stoi pod semaforem i nie dostaje sygnału zezwalającego. Paczka 08.13 wraz z patchem 06.14. W załączeniu plik errors. Podejrzewam ze powodem jest to- - eventy wydzielone z plików scn, poprawione ich rozszerzenie na .ctr
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: dodulec w 10 Lipca 2014, 17:15:08
A podjechałeś pod tarczę?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 10 Lipca 2014, 17:35:33
Tak podjechałem bardzo blisko, zrobiłem dokładnie tak jak powinno być.  To nie wina mojego błędu, widzę że w pliku errors pokazuje brak eventów.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 10 Lipca 2014, 17:39:39
Dodanie jawnego rozszerzenia w scn pomaga na logowanie braku inca/ctra z eventami ale nadal loguje brak wielu z nich. Coś się posypało przy wydzielaniu i to nie tylko w tym scenariuszu
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 10 Lipca 2014, 21:14:25
Raptem zapomniałem o rozszerzeniu jawnym .ctr w dwóch plikach scn, to faktycznie sporo. Konkrety jakie to są scenariusze?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Tomnord15 w 10 Lipca 2014, 21:19:53
Było w Linia 053- Cargo part1. Part2 był w porządku, innych nie sprawdzałem.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 10 Lipca 2014, 21:22:31
To wiem zauważyłem to po twoim poście. Pytanie to kierowane jest do @Stele.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 10 Lipca 2014, 21:53:32
Po dodaniu rozszerzenia nadal loguje braki eventów na l053_cargo1.
Jeszcze dziś znaleźli, że z całkowo_sn61 wycięło część seminfo. Nie wiem jak to wydzielanie było przeprowadzane, ale ręcznie nikt tego chyba nie robił, więc skrypt mógł gdzieś jeszcze namieszać.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 10 Lipca 2014, 22:00:05
Dziwne, bo na repo odpala się ten scenariusz bez problemów. Stamtąd są brane poprawki.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 10 Lipca 2014, 22:24:50
Eventy przypisane do torów nie istnieją.
A na Całkowie eventy są (a przynajmniej braku nie loguje), ale wpisy w torze wcięło.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 10 Lipca 2014, 22:29:55
Zaraz to sprawdzę jak jest na repo.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: mac310 w 10 Lipca 2014, 22:30:39
W dalszym ciągu baltyk interregio nie uruchamia się.
U mnie uruchamia się bez problemu ale dość często wywala WSa
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 11 Lipca 2014, 00:37:43
Sprawdziłem. Na repo też wywala te eventy w errorsie. Początek służby działa bez zarzutu.  Reszta nie wiem, nie sprawdzałem.
EDIT:
Dziwne jest to o tyle, ze eventy w torach są przypisane, a mimo to errors.txt je generuje.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: dodulec w 11 Lipca 2014, 14:13:19
Zgłaszam wywalanie WS-a w "l61_pospieszny".
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: 07-078 w 11 Lipca 2014, 14:16:33
Zgłaszam nie działający hamulec elektrodynamiczny w ET42.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: hanys w 11 Lipca 2014, 18:26:53
Zgłaszam wywalanie WS-a w "l61_pospieszny".
Może by tak jakieś szczegóły? Bo wywalenie WSa to normalna rzecz, zdarza się czasami.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Carmelovy w 11 Lipca 2014, 19:31:05
Służba Linia061_pospieszny1 dwa pantografy złamane. Jeden chwilę po ruszeniu w perony, drugi przed semaforem wyjazdowym z Lublińca.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 11 Lipca 2014, 20:01:26
Mam do Was dwa zasadnicze pytania. Po co zgłaszacie błędy z siecią w niepoprawionych plikach? Czemu to ma służyć?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Carmelovy w 11 Lipca 2014, 20:04:19
Dlatego, że sieć na L061 miała być poprawiona.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 11 Lipca 2014, 20:28:57
http://eu07.pl/forum/index.php/topic,25568.msg379294.html
Jak widzisz zielona fajeczka jest przekreślona i prace nadal trwają. Jak chcesz pomóc, to najlepiej bierz się za przesuwanie słupów na czymś nieruszanym albo przynajmniej przejedź wszystkie scenariusze na takim scmie i wstaw woltlogi do tematu o poprawkach trakcji.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: AK2012 w 12 Lipca 2014, 00:58:39
Dzisiaj jadąc na Krzyżowej tym 14 wagonowym "Bursztynem" 4 razy wywaliło WS. Niestety nie zrobiłem screenów, ale mniej więcej pamiętam, że pierwszy raz wywaliło tuż przed Chełminowem, drugi raz tak samo przed samą stacją Drawowo, a 2 następne na szlaku Drawowo - Markowo Górne.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 12 Lipca 2014, 09:12:15
Bo nie daliście informacji w pierwszym poscie które scenerie maja poprawiona siec. Mi się tez wydawalo ze l061 ma poprawiona siec. Na lukach patyki spadają z sieci na l061.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 12 Lipca 2014, 18:42:38
Nie dałem? Ciekawe:
- poprawki od @miko22 dla scenerii Moczniki (dotyczą one scenariuszy moczniki_en57, moczniki_ep08, moczniki_cargo, moczniki_et22 i moczniki_eu06_eu07. Z czego na razie na EU06)
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 12 Lipca 2014, 22:16:08
Jak chcecie w miare normalnie pojezdzic to wylaczcie lamanie pantografu z poziomu startera. Niestety wywalania ws-a nie da się ominąć do czasu poprawienia wszystkich scenariuszy a to potrwa bardzo duzo czasu, z zalozenia poprawione powinno być już przy tej paczce o czym pisal RA, niestety nie jest. Na baltyku ws wywala na każdym sekcyjnym i każdym ciaśniejszym luku. Na l61 na każdym ciasnijszym luku. Podobna sytuacja na l053.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: AK2012 w 12 Lipca 2014, 23:04:30
W misji l61+l144_tlk wywala WS na tym łuku za Lublińcem, gdzie jest ograniczenie do 30 km/h.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: mac140 w 13 Lipca 2014, 01:00:56
Nadal są stare dźwięki w EZT. Na forum wrzuciłem zmodyfikowane .mmd, czy coś z nimi nie tak?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jarząbek019 w 13 Lipca 2014, 12:13:57
Td ep09-035, ślizgacz nie styka się z siecią.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: szogun w 13 Lipca 2014, 12:17:55
Tak jest przy wszystkich pantografach połówkowych.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Lipca 2014, 14:55:41
Wysokość ślizgu jest ustalana dla ramion 1, a połówkowe w większości mają tylko ramiona 2.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: byku1183 w 13 Lipca 2014, 22:10:00
Testując nową paczkę, zauważyłem kilka błędów a między innymi:
1. Nie można zahamować SM03 hamulcem lokomotywy.
2. EU07-211 ma tylko jeden ton.
3. Na l053 służba 4 night odjazd podany jest 40 min przed planowym odjazdem.
4. Budyń w quarku ma zieloną miniaturkę i zieloną kabinę.
5. Błąd, który był także przed przyjściem patchów, czyli uruchamianie SM42, które w maszynie jest dziwnie zrealizowane (bardziej wtajemniczeni w działanie tej lokomotywy wiedzą o co chodzi)
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 13 Lipca 2014, 22:58:14
Ad, 5 Bez zmian w exe nie da się,
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: byku1183 w 13 Lipca 2014, 23:08:14
Skoro wnętrzności exe nie są ogólnodostępne to pozostaje jedynie czekać aż ktoś to zrobi.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 13 Lipca 2014, 23:22:23
Ja nie jestem wtajemniczony, więc nie zrobię.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: janek32 w 13 Lipca 2014, 23:50:05
4. Budyń w quarku ma zieloną miniaturkę i zieloną kabinę.
Budyń 303E? Jeżeli tak, to dla niego nie ma w ogóle gotowej kabiny, więc jest rozwiązanie tymczasowe. Może coś w tym temacie kiedyś wykombinuję, używając elementów z budynia 4E i EU07-15xx (ale na razie wstawiam w Krzyżowej drzewka).
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 14 Lipca 2014, 00:00:23
Skoro wnętrzności exe nie są ogólnodostępne to pozostaje jedynie czekać aż ktoś to zrobi.
Zawsze możesz napisać fizykę osobno, a ktoś to dołączy do exe.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: byku1183 w 14 Lipca 2014, 12:23:32
Nie wiem jak to wygląda, ponieważ nie mam się na czym wzorować.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 14 Lipca 2014, 13:05:41
Na stronie Q po zalogowaniu dostępne są bardzo stare źródła exe.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 14 Lipca 2014, 13:24:31
Na obecnym EXE to lepiej, aby się nikt nie wzorował.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 14 Lipca 2014, 17:49:24
Nie wiem dlaczego, ale ET42 i SU45 nie mają kabin typu lowpoly.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: youBy w 15 Lipca 2014, 00:16:15
Naciśnij Shift+W po zmianie kabiny.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 15 Lipca 2014, 19:43:45
Chodzi mi o ich widoczność z zewnątrz. Na starszych EXE również są niewidoczne.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 15 Lipca 2014, 20:34:42
Bo pierwsze kabiny lowpoly nie wchodziły do paczek jako mniej wydajne i niewyświetlane na pewnych widokach. Skoro Rumun i Jamnik są tylko w tej wersji to w sumie i tamte można by dodać, ale to nie mnie decydować. Musisz sobie znaleźć publikacje, dociągnąć co trzeba i zmodyfikować mmd jak coś się w między czasie zmieniło.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 15 Lipca 2014, 20:58:49
Najbezpieczniej jest ściągnąć i nie nadpisywać chk i mmd, tylko skopiować do oryginalnego mmd linijkę z pobranego.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 24 Lipca 2014, 21:38:00
Calkowo SN61 nie da się ukonczyc misji z powodu tego iż 3 pociągi stoja jeden za drugim na przystanku Zlepieniec. Pierwszy to tamara z węglarkami drugi to sm42 z wagonem osobowym i za nim Gagarin luzem. My oczywiście pod s1 zaraz za Wilisiem.

Wymiana loka tez nic nie daje. Zdechly skład stoi w Zlepiencu w peronach.


W scenerii Calkowo misja su45 nie do ukończenia z powodu:

SU46-039 nie reaguje na sygnal na semaforze i stoi sobie przez co sp42 nie dostaje wyjazdu Co uniemozliwia nam wjazdu na Paszkow.


Mam pytanie jaki jest sens publikacji takich paczy skoro scenariusze nie dzialaja ?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 25 Lipca 2014, 23:41:01
Mam pytanie jaki jest sens publikacji takich paczy skoro scenariusze nie dzialaja ?
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Lipca 2014, 00:15:46
Cytuj
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione?
Tego co poprawione? - zaden ale tego co zostało popsute mowiac delikatnie to lepiej nie publikować bez testu betatesterow którzy ponoc od tego sa tylko nic im się nie daje do roboty konkretnego przez to takie dziady wychodzą.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: MaciejM w 26 Lipca 2014, 00:56:43
Ja nie przypominam sobie, abym jakiegokolwiek Patch'a akceptował w "Publikacjach" w ostatnim czasie.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 26 Lipca 2014, 08:28:16
A jaki jest sens kiszenia tego, co zostało poprawione? Tego co poprawione? - zaden ale tego co zostało popsute mowiac delikatnie to lepiej nie publikować bez testu betatesterow którzy ponoc od tego sa tylko nic im się nie daje do roboty konkretnego przez to takie dziady wychodzą.
Epku nie da się uniknąć baboli. To jest po prostu niemożliwe. Coś zostanie naprawione i coś się popsuje po drodze, tak to już jest. A co do pracy BT nie mnie to oceniać. Według mnie bym powiedział widzę poprawę, ale to tylko moje obserwacje. Pożyjemy zobaczymy.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Lipca 2014, 08:59:14
W takim razie proponuje wszystkim użytkownikom zwłaszcza oficjalnym BT by przeprowadzić akcje testowania wszystkich scenariuszy pod katem przejezdności, kladac nacisk na działanie AI. Akcja mogla by polegac podobnie jak kiedyś, użytkownik wybiera sobie scenariusz i melduje ze dany scenariusz jest/ nie jest przejezdny z powodu np. nie działającego AI które uniemozliwilo ukończenie scenariusza. Pamietajmy by przed uruchomieniem scenariusza wylaczyc w starterze funkcje lamania pantografu, wtedy bedzie nam wywalal szybki ale trase ukończymy. Inaczej nie ma to sensu. Pozniej takie scenariusze ida pod lupe do dzialu BT i tam sa znajdowane i usuwane bledy z jego działaniem. Przy czym do tego celu stworzymy sobie osobny watek. Co wy na to? Da sie to jakos w ten sposób ogarnąć? Bo jak na razie widze ze testujący opierają się glownie na lamaniu patyka a nawet nie wiemy czy gdyby ten patyk się nie lamal to czy dana misja jest wogule przejezdna. Proszę o ustosunkowanie się do propozycji zwłaszcza kolegow z wyzsza ranga.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Lipca 2014, 10:32:31
Robiąc poprawkę druta, sprawdza się również działanie AI. Któryś z poprawionych scenariuszy jest nieprzejezdny? Zgłaszaj. Jedno często wynika z drugiego, bo wpisy connected i v0=1 powodujące ostatnio problemy i tak są ignorowane przez exe 442. Inne błędy mogą tylko wynikać z namieszania przy wydzielaniu eventów do pliku crt. Nie widzę sensu dzielenia roboty na dwie akcje, bo doprowadzi to tylko do marnowania czasu przez BT.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: dawid11117777 w 26 Lipca 2014, 15:18:31
Nie mogę odpalić żadnego loka ani spalinówki ani elektryka :/ I zauważyłem to dzisiaj po wgraniu patcha, wszystko robiłem zgodnie z instrukcją. Załączyć log ?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Lipca 2014, 15:43:15
Jeśli dotyczy to całego taboru, to błąd z pewnością leży po twojej stronie. Patche zmieniają tylko fizykę kilku pojazdów, gdzie błędy mogą pojawić się przy uruchamianiu na starszym exe niż to z patcha. Daj log i podczas uruchamiania niech wyświetlają się dane diagnostyczne spod klawisza F2.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: dawid11117777 w 26 Lipca 2014, 18:58:22
Załączam log
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: danielek w 26 Lipca 2014, 19:02:45
Chyba niezgodnie z instrukcją a załączenie baterii?!
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: AK2012 w 26 Lipca 2014, 19:27:57
Tak, w tym patchu przed podniesieniem pantografu musisz włączyć baterię. Aby to zrobić ustaw nawrotnik w kierunku przód albo tył i naciśnij Shift + J.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Lipca 2014, 19:38:55
Na calkowie nie ma druta a scenerie nie dzialaja a tym bardziej na exe 442 bo to tez sprawdzałem. Ale nie ważne wy wiecie lepiej.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 26 Lipca 2014, 19:58:23
Nie ma co toczyć piany. Na bok proszę.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: PanMechanik w 26 Lipca 2014, 19:59:15
Aby to zrobić ustaw nawrotnik w kierunku przód albo tył i naciśnij Shift + J.

Czy aby na pewno? U mnie to wygląda zupełnie inaczej. Shift + j ---> nawrotnik w przód/tył ---> spacja, ażeby zbić warczący czuwak. Na moje oko w takiej kolejności należy załączanie baterii wykonywać.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 26 Lipca 2014, 21:51:45
Bez ustawionego kierunku nie możesz zbić czuwaka. Jeżeli jednak masz ustawiony, możesz momentalnie go zbić. Coby czuwak nie brzęczał za długo najpierw dajemy przód/tył.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: W212 w 27 Lipca 2014, 15:54:25
Panowie!!!

Witam, Przepraszam że przerywam tę dyskusję ale chciałbym na jednym się skoncentrować. Może zaraz 1000 osób na mnie huknie i powie że skoro się nie udzielam to żebym siedział cicho, ale też jestem graczem i fanem tej gry i również chciałbym żeby była fajna. A co do konkretów to mam na myśli to, że koledzy kilka postów wcześniej zasugerowali żeby dział BT lepiej przyglądnął się trasom gry. Myślę że nie ma sensu dalsze wypisywanie w tym temacie co jest zepsute a co nie działa lub tak jak ktoś tutaj wyskoczył i krzyczy "uaaaa bo to i to nie działa...". Bezsens!!! Uważam tak jak kolega EP08_015 że dział BT powinien rozpatrywać każdą trasę z osobna. Wielu graczy jest takich jak ja - czyli takich którzy nie umieją programować w grze lub robić tekstur ale są po prostu zwykłymi ludźmi którzy grają, a trzeba zrozumieć że to właśnie Ci co najmniej wiedzą potrafią najwięcej wskazać. Dla profesjonalnego programisty pewne rzeczy są oczywiste i dlatego nie o wszystkim pamięta - stąd też "jak coś się zwija to coś się rozwija". Oni mają za dużo roboty "na raz". Tak jak EP08 stwierdził trzeba otworzyć temat. Ja jeżeli mógłbym dodać propozycje to otworzyłbym cały dział "Bugów" i stworzyłbym tematy o nazwie tras. Tam znajdowałyby się konkretne problemy konkretnych tras i w taki sposób będzie porządek... a nie jeden "eeee bo całkowo leży... a drugi... nie mogę włączyć czegoś tam, trzeci... bo scenariusz nie idzie dalej a klikam..." - sorry ale to jest debilizm. Tak samo proponuję aby ludzie którzy zgłaszają się do testowania tras zajmowali się jedną trasą, to samo tyczy się programistów. Zróbmy jedno a dobrze, potem drugie itd. I paczki całościowe w takim wydaniu w jakim chcieliby wszyscy to też rzecz niemożliwa. Ja proponowałbym konkretne scenariusze jako wydania całościowe. Wtedy wiadomo że dany scenariusz jest ok a inny nie i że należy się spodziewać krzaków. Mam nadzieję że kilka osób to poprze. Każdy chce dobrze ale nie możemy się przekrzykiwać. I róbmy po kolei... Ruszasz ze stacji... jest bug... wyłącz gre i zgłoś to. Jak się dalej nie da jechać to trzeba poczekać aż się to poprawi. I tutaj też kwestia tyczy się nie tylko pantografów ale i infrastruktury ... .
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Lipca 2014, 16:13:36
Linia 61 misja pospieszna.

Dlaczego nie ustawiono ograniczenia w tym miejscu? (scren nizej) i non stop dochodzi tam do wykolejenia na rozjeździe tymbardziej ze obowiazuje szlakowa 120. Powinno być albo zmiana szlakowej albo ograniczenie stale.

Nie wiem, czy zrobiłeś to celowo, czy nie, ale chwalenie się niewydanym dodatkiem pozostaw jego autorowi. Screen usuwam, bo te niżej są bardziej przydatne.
adsim
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 27 Lipca 2014, 16:16:39
Dziwne, nie kojarzę żebym miał tak jakiekolwiek wykolejenie? Owszem, ograniczenie tam winno być, szczególnie że ciasno tam na 120 km/h.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Lipca 2014, 16:19:20
Dlatego się non stop wywala. Jak sobie przypomnę o tym miejscu i zwolnie do minimum 60 to jedzie dalej. Wykoleja się z powodu nadmiernej szybkości i zapewne dobrze ze tak się dzieje bo to ostry zjazd ale warto by tam wstawić ogr stale albo puscic skład na ten tor obok i wtedy na semaforze będzie ograniczenie do 40. Mam wrazenie ze exe z oficjalnej pc nie było tak wrażliwe bo wcześniej nie pamiętam wykolejen w tamtym miejscu.

Moim zdaniem to albo zmienić szlakowa na 80 jeszcze przed tym posterunkiem i za stacja ponownie zwiekszyc do 120 albo ustawić ograniczenie stale na całym odcinku kretym az do stacji.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 27 Lipca 2014, 17:01:23
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Lipca 2014, 17:07:29
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: PiterCC w 27 Lipca 2014, 18:59:20
WOS milczy na ten temat.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Paczkuś w 27 Lipca 2014, 19:12:47
To sceneria pseudorealistyczna, więc wypadłoby zobaczyć jak to jest w tych Herbach rozwiązane.
Prawdziwy WOS czysty, PLK podaje 120 w tym miejscu.
W każdym razie to lepiej puscic skład na tor obok i semafor sam nas spowolni 40-stka i potem po angliku w prawo na tor na którym powinnismy być.
Taaa... najlepiej zrobić objazdy, zlikwidować połowę łącznic bo jeszcze ktoś się rozpędzi do jakże zawrotnej prędkości 120 kmph.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 27 Lipca 2014, 19:20:17
To co? Promień mamy za mały w symku? Złą przechyłkę? Od początku bałem się wpadać w ten łuk setką.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: youBy w 27 Lipca 2014, 19:25:02
Kiedyś było tak, że promień do obliczania przyspieszenia bocznego był brany tylko z torów. Można je było wyginać do woli, póki w torze było wpisane 0. Obecnie promień jest obliczany na podstawie geometrii toru i taka sztuczka już nie przejdzie.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: adsim w 27 Lipca 2014, 19:28:22
Znając życie, to i promień i przechyłkę mamy złą. Ciekawe, że dopiero w ostatnim "paczu" pojawił się ten problem. @youBy, przecież to o czym piszesz, jest już w symku od dłuższego czasu.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 27 Lipca 2014, 20:06:41
Obliczanie promienia poprawiałem ostatnio w związku z wykryciem błędnych wykolejeń na Quarku, więc wcześniej mogło jakoś uchodzić przypadkiem.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 28 Lipca 2014, 16:15:18
Skoro to sceneria polrealistyczna to nalezalo by wstawić ograniczenie i nikt się nie pogniewa bo będą tam non stop wykolejenia. A co do screna - przypadek po prostu uruchomiłem taki skład.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 29 Lipca 2014, 19:13:06
Epku jeśli masz chęci to zajmij się tym, nie widzę problemu.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 29 Lipca 2014, 19:45:04
W Mocznikach nadal brak wskaźników W9a i W9b ok. współrzędnych 3734 92 -8145 oraz -66 5 524 na obu torach.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 29 Lipca 2014, 21:30:47
Cytuj
Epku jeśli masz chęci to zajmij się tym, nie widzę problemu.
Niestety drogi kolego nie jestem tworca i nie znam się na takich rzeczach. To tylko moja propozycja rozwiązania problemu. Pozatym scenerie to nie moja dziedzina. Moja dziedzina było cos innego ale wygasło...

Pozdrowienia i powodzenia dla wszystkich tworcow.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Mąciwoda w 30 Lipca 2014, 00:06:42
Dodałem ograniczenie do 60 km/h na linii 61 (kręty odcinek za Liswartą).

Edit: Dodaje jeszcze ograniczenie w tory dla AI.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 30 Lipca 2014, 00:16:22
Mógłbyś dodać jeszcze ograniczenie w tory? AI sierżantów nie widzi, a jak coś się tam wykoleja, to i ono zwolnić musi.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 30 Lipca 2014, 16:22:17
...brak wskaźników W9a i W9b...
Ominęła mnie jakaś poprawka do Ie-1?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 30 Lipca 2014, 22:26:17
Mógłbyś jaśniej? Bo tam akurat jest tak, że z jednej strony odcinka z ograniczeniem prędkości te wskaźniki są, a z drugiej już nie.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Niebugoclaw w 30 Lipca 2014, 23:20:08
Chodziło mi o nazewnictwo... Nie ma czegoś takiego, jak W9a, czy b...
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: marczi-arczi w 31 Lipca 2014, 02:12:18
Być może pomyliło mu się ze wskaźnikami popychania ;) Wszak różnica jest nie wielka - oczywiście jeśli chodzi o nazewnictwo. Bo jest tylko W9 a zaraz za nim W10a i W10b :)
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: miko22 w 31 Lipca 2014, 11:33:16
Nie, po prostu wzorowałem się na tym (http://www.pod-semaforkiem.aplus.pl/sign_wsgdr.php). Ale rzeczywiście w Ie-1 jest samo W9.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 31 Lipca 2014, 21:12:19
No to teraz jest ok z tym ograniczeniem. Jak ktoś będzie się plul ze w oryginalnym wos nie ma go to najwyżej zmien na czasowe ograniczenie.

  Dodano: 02 Sierpnia 2014, 16:17:32
l61+144-tlk sa poodwracane wskazniki predkosci szlakowej.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 02 Sierpnia 2014, 20:40:05
Ja odwracałem również na tej scenerii. Nie znalazłem, żeby ktoś przywrócił plik z poprzednimi ustawieniami.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 02 Sierpnia 2014, 20:45:39
Za chwile odpale wszystkie te scenariusze po kolei i powiem. Będę tu dopisywal.
Lotos - ok
osobowy - ok
pospieszny - ok
PR - odwrócone
TLK - odwrócone
towarowy - ok
towarowy_1 - ok
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Ra w 04 Sierpnia 2014, 09:16:36
Sprawdziłem i w pliku scenery\linia61\l61+l144_tlk\v2_modele_wskazniki_tlk.scm W27 zostały obrócone, aktualny plik ma 68999 bajtów.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jochand w 04 Sierpnia 2014, 11:20:21
Moglby kto sprawdzic Drawinowo ET22-2. U mnie ladny kwiatek wyskoczyl z EP08-001 w Grabowku, screen:
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 04 Sierpnia 2014, 21:00:30
Po pobraniu poprawki na sieć czy przed?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: jochand w 05 Sierpnia 2014, 07:28:49
Po pobraniu poprawki na siec.

EDIT: poprawiony plik dla Drawinowa
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 05 Sierpnia 2014, 15:30:20
Czy moderator moglby jakos poscalac watki by linki do poprawek były w jednym miejscu?

RA sprawdzałem na czystej paczce i sa poodwracane tak jak pisałem wyżej.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 06 Sierpnia 2014, 00:22:10
Epku zgadza się na czystej tak. Ale my mamy na myśli poprawki wydane w patchach.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 06 Sierpnia 2014, 16:29:06
Saw mnie chodzilo o to by zebrac wszystkie linki z tega watku w jednym miejscu by moc po kolei posprawdzać i potwierdzić działanie lub jego brak.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 06 Sierpnia 2014, 16:30:35
Będzie tak uczynione i zostanie złożona nowa paczka gdy będziemy mieli komplet poprawek sieci trakcyjnej. Tak by scenariusze były przejezdne.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 07 Sierpnia 2014, 16:45:51
Używając wagonów 436V zauważyłem ciekawy sposób ich ładowania.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Artur PKP w 08 Sierpnia 2014, 19:13:24
Ja jadę sobie na scenerii Bałtyk do Alakowic i co chwila nagle napięcie na woltomierzu spada i znowu wzrasta, i gasną mi silniki.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 08 Sierpnia 2014, 19:17:28
Ile jeszcze razy będzie o tym Bałtyku? Tak, bo nie ma tam poprawek sieci. Mam to w planach.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 08 Sierpnia 2014, 19:34:42
[...] i gasną mi silniki.
To się palą?
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Artur PKP w 08 Sierpnia 2014, 20:02:38
Ile jeszcze razy będzie o tym Bałtyku? Tak, bo nie ma tam poprawek sieci. Mam to w planach.
Ok, nie wiedziałem o tym, ale mogłem się domyślić - skoro wszystkie scenerie trzeba poprawić...
[...] i gasną mi silniki.
To się palą?
Tak, żywym ogniem.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: selsyn w 13 Sierpnia 2014, 12:52:09
Witam. Mam problem z linią Krzyżowa 2 misja EN57. Polega on na tym, że po załadowaniu scenariusza aplikacja zamyka się automatycznie. Problem występuje tylko z nowym exe 424. Z tego, co pamiętam przed zainstalowaniem nowych patchów wszystko działało Ok, dlatego podejrzewam jakiś błąd z tym związany i umieszczam go w tym wątku. Jeżeli moderator uzna za stosowne, proszę przenieść do "Pomoc doraźna" dziękuję.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 13 Sierpnia 2014, 13:00:44
424 ciężko nazwać nowym exe. :P Sprawdź, czy to nie jest wina dziewiątki. Zmieniło jej się trochę działanie i charakterystyki. Musisz mieć odpowiedniego fiza i odpowiednie exe. Jeśli podmiana jej na coś innego rozwiąże problem, to masz rozwiązanie.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 15 Sierpnia 2014, 21:08:49
L61 144 misja TLK

Nie otrzymuje wjazdu do Fosowskich. Stoje już 10 minut pod s1. We fosowskich stoi w peronach en57 po prawej st44 z towarem po lewej sm42 z towarem i nic się nie dzieje dalej. Rozjazdy przed moim skladem ustawione sa na wprost w tyl en57.  Dalej poodwracane wskaźniki predkosci szlakowej.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: selsyn w 16 Sierpnia 2014, 13:48:55
Witam, długo nie testowałem, bo brak czasu.
Cytuj
Sprawdź, czy to nie jest wina dziewiątki.
Niestety wszystkie EZT w tej scenerji powodują zamknięcie aplikacji gdy używam exe 424. Na starszym wszystko działa bez zarzutu. Jest problem również w scenerii Drawinowo ET22-2. Użyłem tam dwuczłonowej lokomotywy ET42 i problem z nią jest taki, że nie można poruszać się szybciej niż 20/h używając exe 424. Po przekroczeniu tej prędkości następuje automatyczne hamowanie. Na oryginalnym exe można przejechać trasę bez problemu. Nie wiem czy przyczyniają się do tego nowe pathe, czy raczej niedoskonałość exe 424. Może ktoś, kto ma oryginalną paczkę (bez patchy) by to sprawdził. Nie wykluczam również problemu u mnie w "maszynie". W sumie, mnie to nie przeszkadza, chciałem tylko zwrócić uwagę, że takie coś ma miejsce. Pozdrawiam...
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Irek_Wd w 16 Sierpnia 2014, 14:18:26
Czyżbyś wywalił archiwum z oryginalną MaSzyną? Jeżeli w folderze z symkiem nic nie ruszałeś, powinieneś mieć plik .7z z MaSzyną 08.13 taką, jak ją Pan Bóg stworzył jak ją koledzy z forum stworzyli.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Stele w 16 Sierpnia 2014, 17:04:02
Co do dwuczłonowych, to wstawiaj je jako headriver55, nobody3. Nie wszystkie scenerie są poprawione pod tym względem. Robiłem poprawkę przed przyznaniem mi dostępu na repo, która nie została wrzucona, a w między czasie wprowadzono tyle zmian, że bezpieczniej będzie zrobić to od nowa, niż łączyć. Nowsze exe powinno to ignorować.
Przy zmianie kabiny/członu wyłączaj baterie w opuszczanym pojeździe a na nowszych exe wciskaj shift+W w aktywowanej kabinie dla ustawienia urządzeń czujności.
Nic nie powinno jednak powodować crasha przy niepoprawnie wstawionym taborze. Proszę o log z takiego wczytania.

@Epku, sprawdziłem ten scenariusz i dostałem wjazd na zastępczy bez oczekiwania. Jest tam zdarzenie losowe z kilkoma opcjami, więc jeśli znów złapiesz ten błąd, daj loga by było wiadomo w którym przypadku jest jakiś błąd.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 17 Sierpnia 2014, 08:22:02
Ja wczoraj tez a wcześniej dostałem wjazd bez wyjazdu.. Potem wyjazd był ale jedyne co zrobiłem to podmieniłem loka na 4e. Może to ma wpływ? Kiedys na baltyku jak zamieniles stonke na cos innego np. sm31 to scenariusz nie dzialal.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: selsyn w 17 Sierpnia 2014, 12:33:52
Z wielkim prawdopodobieństwem, graniczącym z pewnością stwierdziłem że przyczyną, było złe ustawienie drugiego członu lokomotywy. Zbyt wiele pozycji było pozaznaczanych. Ustawiłem wedle wskazówek i rozpędziłem skład bez problemu. Wchodzi drugi stopień i boczniki. Jedyny problem jaki mnie spotkał to (prawdopodobnie) zablokowanie hamulca jakiegoś wagonu na trasie. Przed miejscowością Grabówek nieco za mocno przyhamowałem skład, w konsekwencji doszło do zatrzymania. Niestety ruszyć już się nie dało. Pomimo prawidłowych wskazań manometrów lokomotywa nie była w stanie ruszyć składu, rusza jakieś pół metra i potem silne odbicie w tył. Dlatego wnioskuję że zablokowały się hamulce w jednym z wagonów. Wielokrotne odhamowywanie nie przyniosło rezultatów. Mógł to być przypadek, dlatego muszę powtórzyć tą symulację i zatrzymać skład w tym miejscu a następnie nim ruszyć.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 17 Sierpnia 2014, 19:06:55
Nie odhamowales do końca. Zaczekaj ze 3 minuty.
Tytuł: Odp: Patch_MaSzyna_06.14
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 20 Sierpnia 2014, 07:53:01
Wątek z 08_14 rozpoczęty, więc ten zamykam. Dzięki za wszystkie zgłoszenia.