Autor Wątek:  Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015  (Przeczytany 34244 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« dnia: 06 Maja 2014, 15:56:24 »
Na grupie pl.misc.kolej nasz admin @Iwan podał trochę założeń nowego rozkładu jazdy, z ciekawostek:

Jeśli chodzi o pociągi jadące na Częstochowa - Lubliniec - Opole ("proteza koniecpolska" po rewitalizacji)

Warszawa - Wrocław - Warszawa
4 pary EICP przez CMK i Koniecpol
+ EIC Odra przez CMK i Koniecpol
+ Opolanin przez Wiedenkę

Z i do Krakowa ma być 6 par
  • Chełmoński Płaszów - Wrocław - Przemyśl
  • Barbakan Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł.
  • Kossak Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł
  • Światowid Płaszów - Szczecin - Przemyśl
  • Dolnoślązak Przemyśl - Wrocław - Przemyśl
  • Wyspiański Płaszów - Wrocław - Płaszów

> Jak często do Krakowa będzie jeździć Pendolino (słyszałem że co godzinę)
12 par
  • z Warszawy Centralnej ~30 min po
6.30,7.30.8.30 10.30,11.30,13.30,14.30,15.30,16.30,17.30,18.30,20.30
  • z Krakowa Głównego ~równej
6.00,7.00,8.00,10.00,12.00,13.00,14.00,16.00,17.00,18.00,19.00 i ostatni ~20:30
  • Warszawa - Katowice
przez CMK odjazdy z Warszawy Centralnej ~równej
7.00,8.00,9.00,10.00,11.00,13.00,14.00,15.00,16.00,17.00,18.00,19.00,20.00
+ Chopin ~21:30 i Karkonosze ~22:30

w tym
  • 5 par EICP, 3 pary EC Polonia, Praha, Sobieski (maja się zatrzymywać dodatkowo w Tychach i Pszczynie), Sobieski ma jechać z Gdyni (hit)
  • 3 pary EIC Ondraszek, Ślęża i Klimczok
  • 3 pary TLK (Warmia, Skarbek i Karkonosze) z postojem w Opocznie Płd. i Włoszczowie Płn.
przyjazdy z Katowic do Warszawy Centralnej kwadrans po pełnej
6.15,7.15,9.15,10.15,11.15,12.15,13.15,14.15,15.15,17.15,18.15,19.15,20.15,21.15 ,22.15
podział j.w.

do tego 4 pary TLK "wiedenką"

*EICP - składy obsługiwane Pendolino.

Post został raportowany jako nieczytelny. Proszę użyć listy uporządkowanej/nieuporządkowanej, by poprawić jego wygląd. Skróty typu WC lub krk proszę rozwinąć, a godziny wypisać raz jeszcze, używając poprawniejszej notacji.
Benek

« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2014, 19:05:56 wysłana przez ic_kolobrzeg »
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Maja 2014, 16:31:20 »
Sobieski z Gdyni? Przez "Krzyżakowo" czy Bydgoszcz?
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5977
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 534
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Maja 2014, 16:45:33 »
Jeśli chodzi o pociągi jadące na Częstochowa - Lubliniec - Opole ("proteza koniecpolska" po rewitalizacji)
(…)
Z i do Krakowa ma być 6 par
Chełmoński Płaszów - Wrocław - Przemyśl
Barbakan Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł.
Kossak Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł
Światowid Płaszów - Szczecin - Przemyśl
Dolnoślązak Przemyśl - Wrocław - Przemyśl
Wyspiański Płaszów - Wrocław - Płaszów

Czy to oznacza, że wagony z modernizacji znikną z tych składów i pójdą na inne?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Maja 2014, 17:21:04 »
Jeśli chodzi o pociągi jadące na Częstochowa - Lubliniec - Opole ("proteza koniecpolska" po rewitalizacji)
(…)
Z i do Krakowa ma być 6 par
Chełmoński Płaszów - Wrocław - Przemyśl
Barbakan Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł.
Kossak Przemyśl - Szczecin - Kraków Gł
Światowid Płaszów - Szczecin - Przemyśl
Dolnoślązak Przemyśl - Wrocław - Przemyśl
Wyspiański Płaszów - Wrocław - Płaszów

Czy to oznacza, że wagony z modernizacji znikną z tych składów i pójdą na inne?
Na 99% beda dalej jezdzic na tych pociagach. To nie wina IC, ze Krakow-Katowice bedzie praktycznie nieprzejezdne.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5977
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 534
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Maja 2014, 18:15:33 »
Gdy zapytałem o to już pół roku temu, otrzymałem taką odpowiedź:
Cytuj
- Użytkowanie taboru kolejowego pozyskanego w części dzięki środkom UE
 
Przyjmuje się, że w sytuacjach wyjątkowych i awaryjnych pociąg zestawiony z taboru finansowego ze źródeł UE może zostać skierowany trasą alternatywną.
 
Należy pamiętać, że celem ogólnym Projektu jest zwiększenie konkurencyjności sektora kolejowego i polepszenie jakości usług na konkretnej trasie Przemyśl – Rzeszów – Kraków – Katowice – Opole - Wrocław – Poznań – Szczecin (Przemyśl – Szczecin).
W dokumentacji projektu zakres geograficzny jest określony i korytarz kolejowy, po którym będzie kursował nowy tabor, obejmuje odcinek pomiędzy Przemyślem i Szczecinem i następujące linie kolejowe:
{tu wykaz poszczególnych odcinków linii}
Niestety, nie jest to konkretna odpowiedź, czy te wagony mogą jeździć przez protezę…
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 3918
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #5 dnia: 06 Maja 2014, 18:55:11 »
Cytuj
> Jak często do Krakowa będzie jeździć Pendolino (słyszałem że co godzinę)
12 par
z Warszawy Centralnej ~30 min po
6.30,7.30.8.30 10.30,11.30,13.30,14.30,15.30,16.30,17.30,18.30,20.30
z Krakowa Głównego ~równej
6.00,7.00,8.00,10.00,12.00,13.00,14.00,16.00,17.00,18.00,19.00 i ostatni ~20:30
Wszystkie te pociągi będą w kategorii EICP? Obliczyłem, że potrzeba do takiego taktu co najmniej 10 składów.
Z MaSzyną od PC2009 (eu07-160110). | 11 lat z MaSzyną! | Skrypty 3dsMax
PKP Intercity BZW
Pozdrawiam, Maciej.

Sprawy pilne - pisać na PW na Forum.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #6 dnia: 06 Maja 2014, 19:08:55 »
Ponoć tak, wszystko "premium" mam być do Krakowa obsługiwane przez Pendolino.
Pewnie nie wszystko będzie jeździło codziennie. I przypominam, że są to założenia rozkładu więc sporo może się jeszcze zmienić.

Sobieski z Gdyni? Przez "Krzyżakowo" czy Bydgoszcz?

Próbuję się dowiedzieć, napiszę jak poznam odpowiedź.  Już wiem - przez Iławę.
« Ostatnia zmiana: 06 Maja 2014, 20:50:38 wysłana przez ic_kolobrzeg »
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 617
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #7 dnia: 07 Maja 2014, 20:11:31 »
Ciekawe jak to "Premium" wyjdzie na dłuższą metę.
No i zapewne jak zwykle Łódź we wszelkich zmianach rozkładowych jest pomijana? Porażką jest, aby  z Poznania praktycznie nie dało się normalnie (bezpośrednio, szybko) dojechać koleją do Łodzi. Dobrze, że chociaż te EN57 PR-ów jeszcze na tym jeżdżą w miarę bezpośrednio kilka razy dziennie...
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2014, 20:54:26 wysłana przez prof_klos »
Z MaSzyną od 2003!

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5977
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 534
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #8 dnia: 07 Maja 2014, 20:13:28 »
A Cegielski czy Sukiennice to nie jest bezpośrednio?
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #9 dnia: 07 Maja 2014, 21:50:34 »
Ciekawe jak to "Premium" wyjdzie na dłuższą metę.
No i zapewne jak zwykle Łódź we wszelkich zmianach rozkładowych jest pomijana?

Ludzie chyba są spragnieni tego "Premium"

Warszawa - Łódź 18 par w tym 1 pociąg do Jeleniej Góry/Szklarskiej Poręby, 3 pociągi do Wrocławia, 1 sztuka jadąca z Olsztyna.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline prof_klos

  • Wiadomości: 617
  • Już nigdy nie będzie takiego lata...
    • Zobacz profil
    • http://www.prof-klos.yoyo.pl
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #10 dnia: 07 Maja 2014, 22:21:38 »
Dziękuję za to rozwinięcie tematu.

@Yb - chodziło mi szczególnie o wariant Ostrowski.

Swoją droga pociąg do Jeleniej (Łódź - Jelenia) funkcjonuje już teraz (zwyczajny REGIO), dzisiaj miałem okazję go sfotografować, kursuje najnormalniejszy EN57... Niespecjalnie atrakcyjna opcja na osiem godzin podróży, ale dwukrotnie tańsza niż IC. W tej relacji jest jeszcze TLK (jedzie ponad godzinę szybciej).
Wybór zależy od pasażerów - kto woli trochę wygodniej ale dwukrotnie drożej, ten wybiera TLK.
Oczywiście pomijam już rozważanie na tym, czy ludzie kursują tym w pełnej relacji z woj. łódzkiego w góry, czy też raczej pociąg ten pełni pierwszorzędnie uzupełnienie siatki regionalnej na odcinkach aglomeracji łódzkiej, pod Ostrowem i wokoło Wrocławia.

Generalnie ważne, by w nowych odsłonach rozkładów jazdy nie było wyraźnych tendencji spadkowych.
Sądzę też, że to całe "Premium" na początku pojedzie bardzo gęsto w rozkładzie, wszak to flagowy pociąg IC, wielkie osiągnięcie i prestiż...
Ale śmiało podejrzewam, że z następnym rozkładem się to nieco "przytnie". ;) No chyba, że ktoś w końcu wpadnie na to, że można przyciąć ale nie kursy tylko cenę, bo nieustannie trzymam się zdania, że przystępność polega przede wszystkim na cenie. Dobra cena = dobra frekwencja = niezłe wpływy = możliwość rozwoju połączenia.

Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnej nocy.
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2014, 22:24:55 wysłana przez prof_klos »
Z MaSzyną od 2003!

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #11 dnia: 07 Maja 2014, 22:31:52 »
Będzie EICP jeździć, ponieważ jest to dofinansowane ze środków unijnych czy Banku Światowego a w sytuacji, gdyby IC zaprzestało tych połączeń pewnie by musieli dotację zwracać (w programie też było jasno napisane, do jakich miast EICP ma jeździć).


« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2014, 22:38:57 wysłana przez ic_kolobrzeg »
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Interesant

  • Wiadomości: 376
    • Zobacz profil
    • Drogowe Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #12 dnia: 11 Maja 2014, 22:12:18 »
Pytanie: Czy do klasy premium (do czasu uzupełnienia braków do wystarczającej ilości Pendolino) nie zostaną wysłane EDyty (malowanie podobne już mają)??
Interesant.

Offline marczi-arczi

  • Wiadomości: 65
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #13 dnia: 11 Maja 2014, 22:53:31 »
Prawdopodobnie zostanie przeprowadzona modernizacja-modernizacji ED74. Tak jak w przypadku ED74-001.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #14 dnia: 13 Sierpnia 2014, 21:50:18 »
Znamy rozkład Pendolino. 7 par pociągów Kraków-Gdynia, 2 pary Katowice-Gdynia.  „Rynek Kolejowy” dotarł nieoficjalnie do szczegółowego projektu rozkładu jazdy 2014/15 PKP Intercity – w wersji, którą PKP PLK przekazały przewoźnikowi. Prezentujemy główne założenia kursowania pociągów Pendolino.

Całość tekstu i założenia widoczne są w tym linku:
http://www.rynek-kolejowy.pl/53529/znamy_rozklad_pendolino_7_par_pociagow_krakow_gdynia_2_pary_katowice_gdynia.html

  Dodano: 14 Sierpnia 2014, 11:24:06
I kolejna garść informacji, tym razem pociągi EIC i TLK.
Nowy rozkład Intercity: Bydgoszcz, Leszno, Gliwice stracą EIC do Warszawy
Wprowadzenie do ruchu pociągów Pendolino znacząco zmniejszy liczbę pociągów kategorii EIC uruchamianych przez PKP Intercity. Ucierpi na tym kilka ośrodków, które stracą bezpośrednie połączenia kategorii EIC z Warszawą.


http://www.rynek-kolejowy.pl/53544/nowy_rozklad_intercity_bydgoszcz_leszno_gliwice_straca_eic_do_warszawy.html
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 11:24:06 wysłana przez ic_kolobrzeg »
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:25:35 »
Typowe działanie PKP Intercity... Po co wyrzucać z rozkładu pociągi które jeżdżą puste i się nie sprzedają. Lepiej wywalić te, które jeżdżą z ponad 70% frekwencją i to w przystających dla klienta godzinach..
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 11:26:51 wysłana przez Exe »
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4483
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #16 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:29:26 »
Masz dostęp do statystyk tej spółki, że tak piszesz? Bo nie wiem czy wiesz, ale próba statystyczna oparta na pojedynczym elemencie jest nic nie warta.

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #17 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:31:54 »
Po co mi statystyki? Wystarczy mi to, że jeżdżę tymi pociągami co najmniej 3 razy w tygodniu.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4483
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #18 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:38:16 »
Ale Ty nie jesteś ważny. Ważne jest to, czy połączenie przynosi zyski. To, że Ty jeździsz i Ci jest wygodnie nikogo nie obchodzi. Dla Ciebie jest to bezmyślność, ale oni nie muszą dopłacać. Też byś sprzedał sklep, gdybyś musiał do niego dokładać ze swojej kieszeni.

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #19 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:39:59 »
Jeżeli dla ciebie wyrzucanie pociągu który codziennie jeździ z frekwencją ponad 70% a w weekendy większą, jest zyskiem to ja nie mam pytań.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4512
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #20 dnia: 14 Sierpnia 2014, 11:52:43 »
Ale Ty nie jesteś ważny. Ważne jest to, czy połączenie przynosi zyski. To, że Ty jeździsz i Ci jest wygodnie nikogo nie obchodzi. Dla Ciebie jest to bezmyślność, ale oni nie muszą dopłacać. Też byś sprzedał sklep, gdybyś musiał do niego dokładać ze swojej kieszeni.
Od kiedy dotowane połączenia mają przynosić zyski? Szczerze to to, czy poc. jedzie pełny czy pusty PKP IC nic nie interesuje dopóki za ten pociąg mają zapłacone. Inaczej to wygląda w EIC.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #21 dnia: 14 Sierpnia 2014, 15:11:47 »
Odcinek Wrocław - Częstochowa Stradom na pewno będzie pokonywany szybciej, niż odcinek Leszno - Wrocław, który jest bardzo mocno rozkopany - stąd likwidacja np. EIC "Fredro".
BTW ktoś wie jaka ma być prędkość na "Protezie Koniecpolskiej"?
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1684
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #22 dnia: 14 Sierpnia 2014, 15:19:38 »
OIDP to 120km/h do pasażerskich i 70km/h dla towarowych.

Offline SKP

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #23 dnia: 14 Sierpnia 2014, 16:31:18 »
Straty PIC-u za rok 2012 wynosiły ok. 9 milionów, a za rok 2013 już 110 milionów (dane z Wikipedii). Nie wiem w jaki sposób udało im zrobić takie straty (i tak dużą różnicę w porównaniu z rokiem 2012), ale chyba zmiana relacji kilku pociągów nie poprawi sytuacji.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 535
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #24 dnia: 14 Sierpnia 2014, 18:27:50 »
OIDP to 120km/h do pasażerskich i 70km/h dla towarowych.

Na całym odcinku od Koniecpola do Lublińca/Opola? Orientujesz się czy taka prędkość ma być już od rozkładu 2014/2015?
Jeśli tak, to w ogóle się nie dziwie, że wszystkie pociągi będą jechać przez Lubliniec, a nie przez Leszno.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://koniec.org/pic/zestawienia/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4483
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #25 dnia: 14 Sierpnia 2014, 18:36:32 »
Cytat: http://www.plk-inwestycje.pl/fileadmin/Mapa_-_Inwestycje/inwestycje_w_regionach/Czerwiec_2014/Inwestycje_kolejowe_w_wojewodztwie_opolskim_w_czerwcu_2014_r...pdf
Perony stacji: Chrząstowice, Ozimek, Fosowskie oraz przystanki Suchy Bór, Dębska Kuźnia, Krasiejów, Staniszcze Małe zostały już przebudowane. Na odcinku Opole – Fosowskie zakończono niemal wszystkie prace, dzięki którym pociągi będą mogły jeździć z prędkością 140 km/h. Rewitalizacja trasy Koniecpol – Fosowskie pozwoli w połowie grudnia 2014 r. na szybkie połączenie stolicy z Opolem i Wrocławiem, którą to trasę pociągi pokonają w ok. 3 godziny i 40 minut.
Poza tym od Fosowskich do Stradomia ma być po obu torach ustalona szybkość drogowa 120 km/h.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #26 dnia: 14 Sierpnia 2014, 20:18:33 »
Poza tym od Fosowskich do Stradomia ma być po obu torach ustalona szybkość drogowa 120 km/h.
Jak już to od Lublińca do Stradomia bo dalej mamy tylko jeden tor.

W nowym RJ 120 km/h będzie od Żelisławic do Fosowskich a dalej do podg Bolko 140 km/h.
« Ostatnia zmiana: 14 Sierpnia 2014, 20:22:03 wysłana przez uetam »

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1684
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #27 dnia: 14 Sierpnia 2014, 21:05:33 »
Straty PIC-u za rok 2012 wynosiły ok. 9 milionów, a za rok 2013 już 110 milionów (dane z Wikipedii). Nie wiem w jaki sposób udało im zrobić takie straty (i tak dużą różnicę w porównaniu z rokiem 2012), ale chyba zmiana relacji kilku pociągów nie poprawi sytuacji.
Oni chyba brali jakas pożyczkę na 100 mln i może to jest to doliczone? :)

Offline SKP

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 1690
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 26
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #28 dnia: 14 Sierpnia 2014, 21:20:27 »
Nie wiem, możliwe, bo trochę to podejrzane. Co nie zmienia faktu, że wynik "taki se" jak na spółkę zajmującą się wyłącznie przewozami dalekobieżnymi.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Założenia nowego rozkładu jazdy 2014/2015
« Odpowiedź #29 dnia: 14 Sierpnia 2014, 21:52:58 »
Odcinek Wrocław - Częstochowa Stradom na pewno będzie pokonywany szybciej, niż odcinek Leszno - Wrocław, który jest bardzo mocno rozkopany - stąd likwidacja np. EIC "Fredro".
BTW ktoś wie jaka ma być prędkość na "Protezie Koniecpolskiej"?
Od grudnia jedyne zamknięcia jakie będziemy mieli na tym odcinku to Wrocław Popowice - Grabiszyn - Wrocław Główny a cała reszta będzie już ukończona.