Autor Wątek:  Patch MaSZyna_04.14  (Przeczytany 105998 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #120 dnia: 03 Maja 2014, 12:08:51 »
Znalazłem problem z niedoleganiem pantografów do sieci w ET21-106. W załączniku screen. Oraz log.

Reg. obowiązki 2.
Proszę zmniejszyć wielkość załącznika.
Benek
« Ostatnia zmiana: 03 Maja 2014, 12:18:57 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 560
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #121 dnia: 03 Maja 2014, 12:14:45 »
Występuje to w większości taboru, niestety nie starczyło nam czasu na poprawki.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sebastiann

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #122 dnia: 03 Maja 2014, 12:25:20 »
Witam panowie. Pobrałem tego nowego patcha i nie bardzo wiem jak go zainstalować, mógł bym prosić o instrukcję? ;)

Pozdrawiam

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #123 dnia: 03 Maja 2014, 12:36:27 »
Należy wypakować zawartość archiwum w głównym folderze z MaSzyną. Ewentualnie wypakować gdzie indziej i skopiować wypakowaną zawartość do głównego folderu.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1673
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1075
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #124 dnia: 03 Maja 2014, 15:39:47 »
Na SU45 mam problem z hamulcem zasadniczym, ciągle ustawia się w takiej pozycji i nie da się nic zrobić.

Offline blachamc

  • Wiadomości: 203
  • Puławskie Klimaty Kolejowe
    • Zobacz profil
    • Puławskie Klimaty Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #125 dnia: 07 Maja 2014, 12:13:50 »
@adsim: Czyli mam rozumieć, że jak chcę dać EN57 do jakiegokolwiek scenariusza to muszę dać:55 headdriver, 0 nobody i 0 nobody?
I tak właśnie robię poprzez Rainsted i efekt jest taki, że mam nie sprzęgnięty ostatni człon.
Nic z koleją mnie nie łączy poza pasją.
www.facebook.com/klimatykolej
www.youtube.com/playlist?list=PLmwojp1jg_bxDYm5UEGPKXQ5fapI-MzAE
CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9300 3GHz, RAM: 8 GB
NVIDIA GeForce 9600GT 1GB, Win7 HP 64bit

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #126 dnia: 07 Maja 2014, 12:27:37 »
Bo sprzęg ma zostać 55 tylko obsada ma być nobody. Numerek to rodzaj sprzęgu (zauważ, że zmienia się przy modyfikowaniu w Rainsted za pomocą pól wyboru) a headdriver, connected, nobody to obsada pojazdu.
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2014, 12:29:58 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline blachamc

  • Wiadomości: 203
  • Puławskie Klimaty Kolejowe
    • Zobacz profil
    • Puławskie Klimaty Kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #127 dnia: 07 Maja 2014, 12:38:15 »
Czyli, że jak to ma wyglądać: 55 headdriver, 55 nobody, 55 nobody, a w przypadku powiedzmy ET41 63 headdriver, 3 nobody?
Zaczyna się to robić coraz bardziej skomplikowane.
« Ostatnia zmiana: 07 Maja 2014, 12:42:21 wysłana przez blachamc »
Nic z koleją mnie nie łączy poza pasją.
www.facebook.com/klimatykolej
www.youtube.com/playlist?list=PLmwojp1jg_bxDYm5UEGPKXQ5fapI-MzAE
CPU: Intel® Core™2 Quad Processor Q9300 3GHz, RAM: 8 GB
NVIDIA GeForce 9600GT 1GB, Win7 HP 64bit

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #128 dnia: 07 Maja 2014, 12:57:33 »
Numerek odpowiada za typ sprzęgu z następnym pojazdem. Jeżeli jedziemy zwykłą, pojedynczą jednostką, to mamy 55 55 0 (bo nie ma kolejnej), a obsady pojazdów to headdriver (bo w niej siedzimy), nobody i nobody, Reasumując 55 headdriver, 55 nobody, 0 nobody.
W przypadku ET41 luzem to będzie 63 headdriver 0 nobody. Jak wstawisz wagon, to drugi człon musi mieć 3 itd.

To nie jest skomplikowane, wystarczy chwilę się zastanowić oraz szukać...

EDIT:
O sprzęgach: http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.EXE_424
Cytat: Ra
Aby lokomotywy dwuczłonowe ze sprzęgiem wysokiego napięcia działały prawidłowo w kolejnych wersjach, niezbędne jest dodanie maski sprzęgów AllowedFlag=-63 do sprzęgu międzyczłonowego w pliku FIZ. Jeśli między członami jest również przewód ogrzewania, należy wpisać AllowedFlag=-127. Analogicznie liczby te należy umieszczać we wpisach do scenerii (63 – połączenie sprzęgiem wysokiego napięcia, 127 – sprzęg WN oraz ogrzewania; jeśli sprzęg będzie ze znakiem minus, to człony będą traktowane jako jeden pojazd i nie zostaną rozłączone podczas manewrów). Dotychczas w takich przypadkach była używana maska sprzęgu 55, która nie zawiera sprzęgu WN ani ogrzewania. Człon podłączony sprzęgiem WN do innego członu, który ma zasilanie, nie musi mieć podniesionego pantografu.
« Ostatnia zmiana: 08 Maja 2014, 07:55:36 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline PiterCC

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #129 dnia: 07 Maja 2014, 15:20:45 »
Czyli, że jak to ma wyglądać: 55 headdriver, 55 nobody, 55 nobody, a w przypadku powiedzmy ET41 63 headdriver, 3 nobody?
Zaczyna się to robić coraz bardziej skomplikowane.

Toć to proste. Sprzęgi zostają te same, tylko zamiast connected daje się nobody

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #130 dnia: 07 Maja 2014, 15:25:54 »
No i trzeba jeszcze pamiętać o sprzęgu 63, jeżeli łączymy człony z silnikami trakcyjnymi, jeżeli nie to 55.
Skomplikowane to specjalnie nie jest, jedyna istotniejsza zmiana to sprzęg 63, w początkach MaSzyny kible i jamniki też się obsadzało headdriver-nobody.
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #131 dnia: 07 Maja 2014, 17:31:39 »
Szczególnie istotne jest, aby był sprzęg 63 w członach, które mają jeden pantograf (ED72 i ET42). Bez połączenia WN nie będzie zasilania w członie z opuszczonym pantografem.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #132 dnia: 10 Maja 2014, 00:15:33 »
Również i ja pokusiłem się o sprawdzenie patcha 04.14 do MaSzyny 08.13. Widzę, że nikt do tej pory w tym wątku nie zgłosił tych błędów.
1. Pierwszy błąd to, że jeśli jedziemy jakimkolwiek SU45, SU46, SM42, ST43,ST45 na TD i wciśniemy jednocześnie prawy przycisk myszy, to zanika dźwięk silnika i słychać tylko dźwięk toczenia się kół oraz tykanie haslera. Po puszczeniu PPM wszystko wraca do normy. W lokomotywie BR285 po wciśnięciu PPM występuje to samo ale z tą różnicą, że słychać dźwięki sprężarki. Dla objaśnienia: PPM-prawy przycisk myszy, gdyby ktoś nie wiedział.
2. Drugi błąd-uruchamiając scenariusz moczniki_en57 z modelem EN57-1051, uruchamiam przednie lampy, ale nie widać z przodu śladu świateł na ziemi. Dopiero jak wjeżdżamy w peron w Mocznikach podczas manewrów, widać światła kibelka z przodu. Nie wiem czy to błąd, czy tak ma być.
3. Następnym błędem, który zauważyłem w wersji 04.14 i był również obecny w wersji 08.13, jest to, że podczas zmiany trybu hamulca z G na P i odwrotnie w lokomotywie Skoda 182-160, tekstury oświetlenia zegarów, zachowują się jak na obrazku podglądowym.

Gdy znajdę jeszcze jakiekolwiek błędy, będę starał się je dopisywać w tym wątku. Dobranoc.
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 01:00:30 wysłana przez RoboBatman »

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #133 dnia: 10 Maja 2014, 01:19:24 »
2. Tak ma być, gdyż hala w Mocznikach ma tory z parametrem enviroment "tunnel", co powoduje zaciemnienie wagonów, kabiny oraz powoduje pojawienie się smugi.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #134 dnia: 10 Maja 2014, 11:39:27 »
3. Następnym błędem, który zauważyłem w wersji 04.14 i był również obecny w wersji 08.13, jest to, że podczas zmiany trybu hamulca z G na P i odwrotnie w lokomotywie Skoda 182-160, tekstury oświetlenia zegarów, zachowują się jak na obrazku podglądowym.

Nie potwierdzam tego błędu, u mnie zegary zachowują się normalnie.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #135 dnia: 10 Maja 2014, 12:04:01 »
W scenerii L053 służba osobowy skład prowadzony przez AI   Eu06-12 stoi na torze w punkcie startowym pozbawionym sieci trakcyjnej, przez co ma od razu połamane pantografy.
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 12:13:42 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #136 dnia: 10 Maja 2014, 12:11:07 »
Ta sceneria nie miała poprawianej sieci trakcyjnej.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #137 dnia: 10 Maja 2014, 12:13:10 »
Nie miała ale skład stoi w punkcie startowym daleko od sieci trakcyjnej. Należałoby przesunąć skład. Poprawianie sieci nie ma nic do tego. A tak nawiasem sieć na tej scenerii poprawiam i mam skończony całkowicie jeden tor po którym jedzie EN57-082.
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 12:18:49 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6306
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #138 dnia: 10 Maja 2014, 12:26:15 »
Jak może mieć połamane, jak nie ma sieci i się nie rusza? Żeby połamać pantograf, drut musi się znaleźć 15cm poniżej ślizgu.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #139 dnia: 10 Maja 2014, 12:29:10 »
Jak może mieć połamane, jak nie ma sieci i się nie rusza? Żeby połamać pantograf, drut musi się znaleźć 15cm poniżej ślizgu.
Mój błąd, nie tyle połamane co rozłożone.
T.N

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #140 dnia: 10 Maja 2014, 12:44:56 »
Wiecie co jak czytam uwagi typu "należałoby zrobić, poprawcie tamto" itp to mnie aż mdli i odechciewa się robienia czegokolwiek. Samo się nie poprawi. Jest jasno sprecyzowane co zostało poprawione i czemu patch wydano tutaj i w takiej formie. O tym proszę pamiętać.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #141 dnia: 10 Maja 2014, 12:59:07 »
Wiecie co jak czytam uwagi typu "należałoby zrobić, poprawcie tamto" itp to mnie aż mdli i odechciewa się robienia czegokolwiek. Samo się nie poprawi. Jest jasno sprecyzowane co zostało poprawione i czemu patch wydano tutaj i w takiej formie. O tym proszę pamiętać.
I właśnie dlatego wziąłem się za poprawienie sieci na scenerii L053 służba osobowy, być może dzisiaj uda mi się skończyć to udostępnię plik SCM z trakcją do testów i ewentualnego wykrycia błędów.

EDIT: Moje pytanie jak zawiesić sieć na tym odcinku? Koniec sieci to -31.09  -2373.12 a przydałoby się pociągnąć ją do -15.17 -3343.09
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 13:24:03 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #142 dnia: 10 Maja 2014, 13:24:55 »
I ta postawa zasługuje na pochwałę. Nie tylko piszesz co jest źle, ale i sam w tym kierunku działasz by to poprawić (czyli szukasz rozwiązania). Gdyby tak większość podchodziła do sprawy, to o wiele szybciej by szły poprawki. Zamiast przesuwać skład można spróbować zawiesić tam sieć. Chętnie bym pomógł, ale nie wiem jak to się robi. Proszę kogoś biegłego w tym temacie o podanie metody. Zapewne przyśpieszy to prace.
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 13:57:17 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Tomnord15

  • Wiadomości: 603
  • Fan ET21
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #143 dnia: 10 Maja 2014, 13:30:04 »
Spróbowałbym wstawić za pomocą notatnika tam słupy betonowe, nie jest to długi odcinek i w większości na prostej. Tylko muszę zobaczyć co dokładnie oznaczają wpisy include dotyczące słupów, wysięgników oraz zakończenia sieci.

Edit:Udało mi się wstawić słup i jedno przęsło ale nie jest  prostopadle położony do toru, który parametr odpowiada za rotację słupów? Czy to ten ostatni parametr we wpisie?
include tr/p-stb1-3d.inc -30.8283 5.8 -2443.11 -34.6943 betonrelief4 end
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 14:11:40 wysłana przez Tomnord15 »
T.N

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #144 dnia: 10 Maja 2014, 14:46:55 »
@tomnord15: Spróbuj sobie zainstalować wersję studencką 3ds maxa 2011. Tam na podglądzie terenu "chwycisz", za linię którejś z osi (x,y,z) i łatwiej Ci będzie (wstawione wcześniej słupy) ustawić pod odpowiednim kątem. Jeśli ma ktoś łatwiejszy sposób dla osób nie posiadających 3dsa to też chętnie przeczytam, jak to się robi.
Sam w jednym miejscu na linii 61 będę robił korektę jednej pochyłości toru na łuku. Przy okazji podmienię te kilka słupów z żelbetowych na te kratownicowe(?), które są na wyjeździe z jednej stacji na Drawinowie (tam, gdzie się zaczyna scenariusz EP09-005, oraz ET22 z ciężkim wahadłem węglowym). Nie pamiętam nazwy tej stacji. Znajomość wyszła odkąd siedzę w ZNTK i Energetyce ;)
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 14:49:12 wysłana przez up5358 »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #145 dnia: 10 Maja 2014, 15:39:17 »
...który parametr odpowiada za rotację słupów? Czy to ten ostatni parametr we wpisie?
include tr/p-stb1-3d.inc -30.8283 5.8 -2443.11 -34.6943 betonrelief4 end

Tak to ten ostatni. Najprościej spojrzeć na współrzędne najbliższego słupa, jak tor jest prosty, to rotacja będzie ta sama. W symku pod którymś klawiszem F... masz też współrzędne i rotację, w zależności od ustawienia kamery. Słupy ustawiasz z tymi samymi współrzędnymi, co koniec przęsła sieci. W scenery.doc masz opisane, co oznaczają poszczególne parametry we wpisie sieci.
« Ostatnia zmiana: 10 Maja 2014, 15:41:12 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Marconi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 410
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 62
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #146 dnia: 10 Maja 2014, 17:08:54 »
Pod poniższym linkiem masz pliczek z brakującą trakcją:
http://eu07.pl/userfiles/3971/priv-l053_trakcja.rar
Pozdrawiam.

Offline RoboBatman

  • Wiadomości: 1634
    • Zobacz profil
    • Wykaz Taboru Kolejowego na Tekstury
  • Otrzymane polubienia: 546
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #147 dnia: 11 Maja 2014, 21:12:43 »
Testując model EN57-2009 z serii SPOT na scenerii td (chciałem zobaczyć z ciekawości co się zmieniło w 04.14 czytając "fiz EN57 przygotowane pod nowe EXE"), zauważyłem, że podczas jazdy na wszystkich pozycjach czyli na P, S, R, BI,BII i BIII, można zmieniać nastawnik kierunkowy do jazdy z przód do jazdy w tył co powoduje wywalanie czerwonej lampki na kokpicie pod tytułem "Przekaźnik nadmiarowy silników trakcyjnych". Nie wiem czy w realnym rzeczywistym EN57 SPOT też tak można zmieniać nastawnik kierunkowy podczas jazdy, ale ten błąd w EN57 SPOT w paczce 08.13 nie występuje. O dziwo, w patchu 04.14 obsada 55 headdriver dla członu RA, 55 connected dla członu S i 0 connected dla członu RB działa i kibelek jeździ normalnie.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #148 dnia: 12 Maja 2014, 09:34:59 »
O dziwo, w patchu 04.14 obsada 55 headdriver dla członu RA, 55 connected dla członu S i 0 connected dla członu RB działa i kibelek jeździ normalnie.
Na TD może i tak, ale czy na jakiejś innej scenerii nie ma problemu z SHP (aktywuje się w każdym członie, skasować spacją można tylko w pierwszym, więc i tak będziemy mieli hamowanie awaryjne)?
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Niebugoclaw

  • Wiadomości: 1222
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 10
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #149 dnia: 12 Maja 2014, 12:41:51 »
Czy komuś jeszcze w ED72 nie pracuje sprężarka w członie ra? I jeszcze mała uwaga odnośnie wału kułakowego. Normalnie mamy 18 pozycji, a nie 17 jak jest w symulatorze. Brakuje pozycji 10, czyli tzw. przejścia między układami. W plikach FIZ członów silnikowych można zamienić wpis:
RList: Size=14 RVent=No
0               0 0 0 0
1               17.682 1 4 0
2               14.182 1 4 1
2               10.682 1 4 1
2                8.474 1 4 1
2                6.266 1 4 1
2                4.605 1 4 1
2                2.944 1 4 1
2                1.472 1 4 1
2                0 1 4 1
3                8.841 2 2 1
3                5.341 2 2 1
3                3.133 2 2 1
3                1.472 2 2 1
3                0 2 2 0
END-RL
na:
RList: Size=15 RVent=No
0               0 0 0 0
1               17.682 1 4 0
2               14.182 1 4 1
2               10.682 1 4 1
2                8.474 1 4 1
2                6.266 1 4 1
2                4.605 1 4 1
2                2.944 1 4 1
2                1.472 1 4 1
2                0 1 4 1
3                0 1 4 1
3                8.841 2 2 1
3                5.341 2 2 1
3                3.133 2 2 1
3                1.472 2 2 1
3                0 2 2 0
END-RL

  Dodano: 12 Maja 2014, 12:46:15
I jeszcze jedna sprawa dot. EN57 (w ED72 działa to poprawnie), gdy wrzucimy nastawnik na pozycje BI-BIII zanim wał wejdzie na układ równoległy, następuje włączenie boczników na układzie szeregowym i wał nie wchodzi na równoległy.
« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2014, 12:46:15 wysłana przez Niebugoclaw »