Mhm, podobnie jak trzema czwartymi taboru zawartym w paczce, które posiada kabinę. Gratuluję podejścia ;)
Dziękuję, w końcu nie każdy potrafi znaleźć kompromis.
Fakty są takie:
1) SPKS w pierwszej wersji został wydany 12 grudnia 2012,
2) SPKS w drugiej wersji został wydany 24 maja 2013,
3) MaSzyna 08.13 została wydana 25 sierpnia 2013,
4) błąd (bez rozwiązania!) został zgłoszony 2 maja 2014.
Potrzeba było prawie roku, żeby ktoś w ogóle zgłosił, że coś jest nie tak z Knorrem EP w tej implementacji! W grudniu 2012 miałem dwie możliwości: albo wypuszczam to tak jak jest, żeby już większość pojazdów miała dobre hamulce, albo czekam nie wiadomo ile na napisanie wszystkich brakujących urządzeń.
Zauważ też, że nie ma na forum ruchu żądającego w trybie pilnym wprowadzenia zaworów SW do ST45, 6Dg oraz niektórych wagonów Z. Sprawa Knorra D2 do ST43 też jakoś ucichła, nie wspominając już o Matrosowie w SM48. Właściwe zrobienie tych urządzeń to często ileś godzin roboty, która potem nie jest wykorzystywana i równie dobrze można by się zająć wtedy czymś innym (np. zrobić lepszą charakterystykę silników EP09 czy skoki prądów przy przechodzeniu wału grupowego w ET22, które są dostępne już w tej wersji).
Niedawno pewien użytkownik stwierdził nieprawidłowości w działaniu Oerlikona EP i zaprosił mnie do wykonania pomiarów. Skorzystałem i poprawiłem. Jechałem na drugi koniec Polski tylko po to, żeby móc nagrać 10 minut filmu w zwykłym EN57.
Jak więc widzisz, mógłbym i chciałbym to zrobić wcześniej porządnie, tylko że nie dysponowałem danymi ani pomysłem, jak to dokładniej rozwiązać. Dlatego postanowiłem, że pójdzie ze znanymi mi błędami, ale przynajmniej nowe hamulce będą dostępne już. Dla osoby, która wolała przez długi czas jeździć na SPKSie zamiast na exe z paczki, powinno to być zrozumiałe.
Jeśli jesteś w stanie zorganizować mi EN57 z Knorrem w jakimś rozsądnym miejscu i czasie, to od razu będzie można rozwiązać kwestię dźwięków i pójdzie w świat przy najbliższej możliwej aktualizacji.