Autor Wątek:  Patch MaSZyna_04.14  (Przeczytany 106277 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #60 dnia: 01 Maja 2014, 18:34:58 »
O ile mi wiadomo, jakieś kolosalne zmiany w sterowaniu i zależnościach nie były robione, więc cudów proszę się nie spodziewać. Główne zmiany to integracja kodu z Megapackiem oraz współpraca odbieraka z siecią.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #61 dnia: 01 Maja 2014, 18:38:00 »
W wagonach piętrowych brak nowego stukotu kół. Bujanie kabiny występuje również w 303E o czym już pisałem w WBT.

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #62 dnia: 01 Maja 2014, 18:41:17 »
@Klimczok_mk, siódemki mają kilka kabin pod nie. W każdej to występuje?
Odnośnie bramek trakcyjnych na l61 to widocznie się "posypało" przy eksporcie z 3dsa.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 566
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #63 dnia: 01 Maja 2014, 18:42:23 »
Co do bramek, jeżeli nie będzie ich u wszystkich to wina grzebania, jeśli tak jest tylko u @AK2012 to wynik buga w EXE.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #64 dnia: 01 Maja 2014, 18:46:46 »
@Szogun, jeśli byłby bug w exe 435 to wydaje mi się, że wszyscy którzy pobrali ten patch będą mieć ten sam problem. Gdyż exe 435 jest w tym patchu.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 566
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #65 dnia: 01 Maja 2014, 18:48:16 »
Mam podejrzenia że dotyczy to tylko Inteli.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #66 dnia: 01 Maja 2014, 18:49:01 »
@Klimczok_mk, siódemki mają kilka kabin pod nie. W każdej to występuje?
Odnośnie bramek trakcyjnych na l61 to widocznie się "posypało" przy eksporcie z 3dsa.
Nie w każdej, np. w 303EB-zez tego nie ma oraz w zwykłej 303E.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #67 dnia: 01 Maja 2014, 18:54:42 »
@Szogun, skrypt coś miesza i po eksporcie usuwa ostatni parametr we wpisach bramek. Porównaj sobie wpisy z oryginalnym plikiem sieci od L61.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #68 dnia: 01 Maja 2014, 18:57:14 »
@adsim, Podaj, która to linia to sobie ją dopiszę i sprawdzę raz jeszcze, czy działa.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #69 dnia: 01 Maja 2014, 19:02:02 »
@Szogun, skrypt coś miesza i po eksporcie usuwa ostatni parametr we wpisach bramek. Porównaj sobie wpisy z oryginalnym plikiem sieci od L61.
Na Krzyżowej bramki są dobrze, a też były poprawiane w 3dsie.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #70 dnia: 01 Maja 2014, 19:04:07 »
Czysta paczka + patch, Linia61, grafika Intel (HD4000) - bramki są. Sprawdzone przy multisamplingu 1 i 4.

Łamania patyka po starcie teraz nie sprawdzę.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 339
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #71 dnia: 01 Maja 2014, 19:07:25 »
grafika Intel (HD4000) - (...) multisamplingu 1 i 4.
Przeczysz sam sobie. ;) Multisampling dla Inteli jest wyłączany.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #72 dnia: 01 Maja 2014, 19:08:43 »
Nie wiedziałem. Suwaczkiem w starterze przestawiłem i do tego się odnosiłem :) Tak czy siak, dobrze jest.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2014, 19:09:50 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline szogun

  • Wiadomości: 5631
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 566
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #73 dnia: 01 Maja 2014, 19:10:43 »
Z tego co zaobserwowałem na Zwierzyńcu nie będą się wyświetlać podstawy latarni zwrotnicowych, to samo na lini053-6. Na misji 3 miałem też przypadek że przy wyjeździe z Sandomierza nie było obudów od W24. Intel coś tam coś Family, na NVidii nie sprawdzę.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #74 dnia: 01 Maja 2014, 19:15:08 »
@YouBy, jaką wersję skryptów używasz i jak importowałeś sieć do maxa? @Up5358, nie chodzi o linię, tylko ostatnią wartość w każdym wpisie bramki.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #75 dnia: 01 Maja 2014, 19:15:31 »
Podstawy latarni zwrotnicowych nie wyświetlają się u mnie na każdej trasie.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #76 dnia: 01 Maja 2014, 19:19:59 »
Podstawy latarni na Zwierzyńcu - potwierdzam. Z anglikami podobny problem, choć tam wyświetla mi się coś jakby jedna ścianka boczna.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2014, 19:24:20 wysłana przez Quark-t »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #77 dnia: 01 Maja 2014, 19:21:29 »
Potwierdzam problem z latarniami przy "anglikach".
Edit: Tak dla porządku: Karta GeForce GT 630M + stery Nvidia 335.23.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2014, 19:46:58 wysłana przez up5358 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6164
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 870
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #78 dnia: 01 Maja 2014, 19:32:06 »
Chyba najnowszą, importowałem samą sieć trakcyjną, używam maxa 2010.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline pele

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #79 dnia: 01 Maja 2014, 19:43:52 »
U mnie na Intelu na Zwierzyńcu wszystko wyświetla się normalnie.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2014, 19:45:00 wysłana przez pele »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6110
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2084
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #80 dnia: 01 Maja 2014, 19:51:38 »
U mnie wskaźniki przy anglikach też są poprawne. Karta graficzna NVIDIA.
« Ostatnia zmiana: 01 Maja 2014, 22:44:31 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline jarząbek019

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #81 dnia: 01 Maja 2014, 22:37:49 »
GeForce 9400 GT/PCIe/SSE2
Vendor:
NVIDIA Corporation
OpenGL Version:
3.3.0

Na anglikach to samo jak u kolegów.
EDIT
Zwierzyniec osob. Pierwsza przystanek, pan chodził po drzewach i zahaczył swoim ciałem o gałęzie i taki porozrywany dotarł na peron.
« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2014, 00:13:33 wysłana przez jarząbek019 »

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1315
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #82 dnia: 02 Maja 2014, 09:42:27 »
U mnie również  wskaźniku na anglikach są poprawnie.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #83 dnia: 02 Maja 2014, 10:24:54 »
U mnie też działają poprawnie.

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #84 dnia: 02 Maja 2014, 10:34:23 »
Następny błąd, EP07-422 ma domyślnie dalej zieloną kabinę.
W textures.txt dla 303E trzeba poprawić wpis na:
303E-EP-TV-422.dds=303E-EP-TV-IC,EP07,EP07-422=303E-EP-TV,EP07,EP07-422A w przyszłości, jak na każdej scenerii będzie poprawione, wystarczy:
303E-EP-TV-422.dds=303E-EP-TV-IC,EP07,EP07-422
Punkt drugi odnosi się też do reszty lokomotyw, które ze względów kompatybilnościowych mają w tej chwili podwójny wpis, czyli na pewno EP07-338, EU07-443 i EP07-1038, chociaż dla tej ostatniej przydałaby się dedykowana kabina (może się tym zajmę).
« Ostatnia zmiana: 02 Maja 2014, 10:35:45 wysłana przez janek32 »
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Artur PKP

  • Wiadomości: 153
  • Uwielbiam pojazdy szynowe. :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #85 dnia: 02 Maja 2014, 10:53:39 »
Nie mogę załączyć wyłącznika szybkiego. Przytrzymuje Shift+M i tylko "klika" cały czas.
Pozdrawiam, Artur.

Offline Carmelovy

  • Wiadomości: 523
  • W MaSzynie od 2009r. Maszynista IC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #86 dnia: 02 Maja 2014, 11:02:47 »
Baterie załączone oraz pantografy podniesione?

Offline Artur PKP

  • Wiadomości: 153
  • Uwielbiam pojazdy szynowe. :D
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #87 dnia: 02 Maja 2014, 11:03:44 »
Owszem.
Pozdrawiam, Artur.

Offline ic_kolobrzeg

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 536
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 51
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #88 dnia: 02 Maja 2014, 11:19:48 »
U mnie na Intelu na Zwierzyńcu wszystko wyświetla się normalnie.

U mnie na karcie zintegrowanej jest problem z wyświetlaniem.
Zasubskrybuj mój kanał YT--> https://www.youtube.com/channel/UCAlVu9PI4F9bbKKffC5Eu3Q
Zestawienia pociągów Spółki PKP IC ->http://bocznica.eu/
PKP Polskie Linie Kolejowe, Zakład Linii Kolejowych  Szczecin, Sekcja Eksploatacji Koszalin

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Patch MaSZyna_04.14
« Odpowiedź #89 dnia: 02 Maja 2014, 11:33:57 »
Jeśli już piszecie, że Wam coś się nie wyświetla, to podajcie chociaż wersję sterowników, wersję opengl i oczywiście model karty. Inaczej Wasze zgłoszenie jest bezwartościowe i poleci na bocznicę.
(: ɯɐıʍɐɹpzod