Z racji tego, że lubię jeździć symkową ET41 i lubię scenariusz l053_cargo_part2 (dużo zdarzeń, zwolnień i odwzorowuje po części stan naszej kolei), połączyłem przyjemne z pożytecznym i przetestowałem powyższe poprawki kolegi @Stele-go do scenariusza "l053_cargo_part2". Stwierdzam co następuje:
a) ewenty wykonują się poprawnie;
b) nie połamałem patyków w żadnym miejscu (dowód na obrazku pod tytułem "patykicałeiniepołamane");
c) generalnie cały scenariusz jest przejezdny (wyjątek jest w okolicach dwóch słupów, gdzie występuje wywalanie WS), dołączam plik "errors" z danymi, dla mniejszego szukania napiszę tylko, że wywalanie WS występuje w kilometrze 45+700 (obrazek "1_1") oraz 1 słup wcześniej pomiędzy semaforem wjazdowym stacji Pomianki od strony Boldów do kilometra 45+700 (który to słup, nie zdążyłem zanotować);
d) poza powyższymi miejscami, WS trzyma cały czas;
e) brakuje wskaźnika W8 przed ograniczeniem prędkości od kilometra 39+000 do 39+300 (obiekt mostowy) który pokazywałby, do ilu mamy zmniejszyć prędkość jazdy, jest za to wskaźnik W6, który nakazuje "Dać baczność" (zupełnie nie wiem po co sygnał "baczność" na moście);
f) na ostatnim przejeździe drogowym przed stacją Boldy od strony stacji Wiliś nie zamykają się zapory przed przejazdem pociągu (są cały czas otwarte)(obrazek nr 2);
g) scenariusz zakończony pomyślnie, czego dowodem jest odstawiony jamnik po manewrach na żeberku z całymi patykami w górze (dowód na obrazku pod tytułem "patykicałeiniepołamane");
h) brak WOS-u dla tego scenariusza.