« Odpowiedź #8 dnia: 17 Lutego 2014, 20:34:04 »
W czasie manewrów zapala się na obydwu czołach prawy reflektor, w celu ZTCW po prostu odróżnienia od jazdy pociągowej.
Zapala się reflektor po stronie czynnego stanowiska maszynisty. Jak jedzie kabiną np "A" to świeci prawy reflektor w "A" i lewy w "B" bo to ta sama strona na lokomotywie.
Chciał być widoczny — wariant bezpieczniejszy wariantem lepszym.
A to wszystko dlatego, że ten z KM nie miał końcówek… Już nawet na manewrach w peronach boją się, że im ktoś w d...ę wjedzie ;)
« Ostatnia zmiana: 17 Lutego 2014, 20:35:57 wysłana przez mechatronik »
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76