Autor Wątek:  Programy na użytek symulatora. [szczawik]  (Przeczytany 229011 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #480 dnia: 29 Marca 2021, 16:40:42 »
Przydałaby się opcja "dla megeeków". :D To by była spoko opcja. Można byłoby wsadzić tam niestandardowe ustawienia czy pozwolić na niedozwolone flagi.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #482 dnia: 29 Marca 2021, 20:18:22 »
Podziękował! Może jakiś drobny podpowiadacz jeżeli wyskakuje komunikat o nieprawidłowości? "Aby wymusić rodzaj połączenia, przytrzymaj Ctrl."
« Ostatnia zmiana: 29 Marca 2021, 20:40:00 wysłana przez matek123 »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1118
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #483 dnia: 01 Kwietnia 2021, 18:40:58 »
Scenerie są źle sortowane.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Zaptyp

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #484 dnia: 12 Kwietnia 2021, 11:59:02 »
Starter dostaje fioła gdy w logu wywali błąd: Błąd przetwarzania opisu tekstury. I w starterze pojawia się komunikat: https://imgur.com/a/lUtu6fK


Obrazki proszę umieszczać jako załączniki.
Recydywa +15.
Matek123

Obowiązki pkt 2.
« Ostatnia zmiana: 13 Kwietnia 2021, 13:36:36 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #485 dnia: 12 Kwietnia 2021, 14:22:00 »
Scenerie są źle sortowane.
Czemu? Sortowanie zależy od tego co jest wpisane w pliku scenerii. Np:
//$l L053
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2021, 14:23:15 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1118
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #486 dnia: 12 Kwietnia 2021, 14:41:48 »
Sortowanie powinno być po nazwach kategorii, a nie według nazwy pierwszej sceneriami w danej kategorii.
« Ostatnia zmiana: 12 Kwietnia 2021, 16:19:45 wysłana przez matek123 »
10 lat na forum MaSzyny!

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #487 dnia: 12 Kwietnia 2021, 15:37:58 »
Niedawno doszło update intervals? Bo mam wrażenie, że program strasznie tnie, jakby nie wyrabiał z rysowaniem interfejsu. Flashbacki ze zdychającego windowsa 98.
Jak będziesz grzebał w kodzie listy scenerii, to głupi ficzer request. Wyprowadzić do ini scenerię, na której ogniskuje na starcie programu. By móc sobie przełączyć  z bałtyku na TD. :P
Mój kanał youtube

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #488 dnia: 12 Kwietnia 2021, 22:34:17 »
Może jakiś drobny podpowiadacz jeżeli wyskakuje komunikat o nieprawidłowości? "Aby wymusić rodzaj połączenia, przytrzymaj Ctrl."
To właśnie ma być bardziej ukryte.
Starter usuwa wpis dodany przez użytkownika. Konkretnie sound.volume.paused.
Nie potwierdzam. Zapewne dodałeś wpis przy uruchomionym programie.
Starter dostaje fioła gdy w logu wywali błąd: Błąd przetwarzania opisu tekstury. I w starterze pojawia się komunikat: https://imgur.com/a/lUtu6fK
Przy komunikacie o błędzie ptrzetwarzania powinien się wyświetlić błędny opis tekstury.
Cytuj
mam wrażenie, że program strasznie tnie, jakby nie wyrabiał z rysowaniem interfejsu.
Ktoś jeszcze ma podobny problem? Jak nie, to może chodzi o jakiś niestandardowy element którego normalnie nie ma w paczce. Odnośnie sortowania scenerii, to po prostu go dotychczas nie było.

Nowa wersja, zmiany:
  • Sortowanie listy scenerii (wg grup),
  • podgląd i nadawanie numeru wagonu [CTRL + N]
  • definiowanie startowo wybranej scenerii.
Aby zobaczyć numer wagonu należy najechać na miniaturkę wagonu w podglądzie graficznym składu. Aby numer przypisać, należy użyć kombinacji CTRL+N. Zamykając Starter zapisywany jest wybrany scenariusz, który będzie wybrany przy następnym uruchomieniu.

Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210412.zip

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #489 dnia: 12 Kwietnia 2021, 23:39:27 »
Dziękuję. Oszczędza to dwa kliknięcia na sesję, co przełoży się na żywotność mojego nadgarstka i myszy. :P
Menu kontekstowe scenariusza (przeładuj/otwórz lokalizację) jest dostępne też dla kategorii scenerii. Otwarcie lokalizacji nie robi nic w tym przypadku, ale przeładowanie narusza pamięć.
Mój kanał youtube

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #490 dnia: 13 Kwietnia 2021, 13:38:33 »
Czy dałoby radę, żeby po kliknięciu grupy wybierało pierwszą scenerię z grupy? To tylko moja luźna sugestia i nie wiem jak inni.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #491 dnia: 13 Kwietnia 2021, 16:31:59 »
Poprawiłem przeładowywanie scenerii oraz dodałem opcję auto-rozwijania listy (do zaznaczenia w Ustawienia ogólne->Starter).

Dodałem odświeżanie parametrów lokalnych programu (takie jak separator dziesiętny) plus parę innych drobnych poprawek.
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210425.zip
« Ostatnia zmiana: 25 Kwietnia 2021, 18:03:09 wysłana przez szczawik »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1492
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1118
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #492 dnia: 30 Kwietnia 2021, 14:26:49 »
Wklejenie trainsetu ze schowka kasuje numery wagonów.

przykład
trainset rozklad start 0 0
node -1 0 b10ou_2000244-7#21 dynamic pkp\11xa_v2 b10ou_2000244-7 111ac 0 nobody 3.WH25 0 enddynamic
endtrainset

No i Ctrl + N to dosyć niewygodny skrót żeby ręcznie nadać numer każdemu wagonowi w trainsecie. Proponuję takie rozwiązanie jak w załączniku.
10 lat na forum MaSzyny!

Offline HTD

  • Wiadomości: 697
  • "Twoja stara mieszka w Boldach" xD
    • Zobacz profil
    • I like trains
  • Otrzymane polubienia: 30
Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #493 dnia: 04 Maja 2021, 16:15:44 »
Chodzi o ustawienia rozdzielczości:

Wybór rozdzielczości ustawia te dwa parametry:
width 3840
height 2160

A powinien jeszcze te dwa:
gfx.framebuffer.width 3840
gfx.framebuffer.height 2160

Za każdym razem muszę edytować plik ręcznie. Nikt tego nie testował na ekranie 4k? Błąd występował "od zawsze". Po cichu liczyłem, że w nowej wersji będzie już dawno poprawiony, ale może nikt tego nie zgłaszał. Więc zgłaszam tu, jak to niewłaściwe miejsce, proszę o info gdzie zgłaszać.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #494 dnia: 10 Maja 2021, 10:30:35 »
Czy bardzo problematyczne by było dodanie wizualizacji zajętości klawiszy? Widzę to tak, że są 4 przyciski: nic, ctrl, shift, ctrl + shift. Po kliknięciu na któryś z nich podświetlają się przyciski wykorzystane w danym wariancie. Dane na temat zajętości przycisków czerpałby z pliku eu07_input-keyboard.ini.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #495 dnia: 12 Maja 2021, 12:15:38 »
@HTD, swego czasu pominąłem te parametry, miałem wtedy jakąś myśl że to nie powinno tak działać.

Nowa wersja, zmiany:
  • Poprawione wklejanie składu ze schowka,
  • podgląd i obsługa wizualna klawiszologii,
  • parametry rozdzielczości kopiowane do gfx.framebuffer.
Wizualizacja klawiatury ma funkcjonalność podglądu i zmiany skrótów klawiszowych (poprzez klikanie przycisków na wirtualnej klawiaturze). Ponadto możemy sprawdzić zajęte już kombinacje przytrzymując przycisk w menu na dole po prawej.
Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210512.zip

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #496 dnia: 15 Maja 2021, 21:25:56 »
Dałoby radę dorobić możliwość zdefiniowania osobnego obrazka poglądowego dla każdego z trainsetów? Obecnie jest jeden dla wszystkich składów w pliku scn, więc, żeby zrobić dedykowany obrazek dla każdego ze składów, trzeba niepotrzebnie dublować pliki scn. Bardzo potrzebna taka funkcjonalność nie jest, ale na pewno da możliwość lepszego zobrazowania tego, co nas czeka w scenariuszu, w zależności od tego, który skład wybierzemy. Może to być szczególnie pomocne dla nowych użytkowników.

Na przykład, jeśli przed trainsetem znajdzie się linijka //$it nazwaobrazka.jpg, to dla tego trainseta wyświetlany będzie właśnie ten obrazek, a dla trainsetów bez takiego dopisku będzie wyświetlany obrazek zdefiniowany na początku pliku scenerii, tak jak było do tej pory (//$i nazwaobrazka.jpg).
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #497 dnia: 16 Maja 2021, 15:38:50 »
Tak, tylko obrazek wpisujemy bez rozszerzenia (//$it nazwa_pliku_z_katalogu_logo).
https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210516.zip

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #498 dnia: 16 Maja 2021, 15:49:34 »
Z katalogu logo? Dotychczas było ze scenery/images. Chyba nie będzie problemem zmienić ścieżkę, w której szuka obrazków? :)

Miałbym jeszcze jedną prośbę. Skoro Jakub zrobił komentarze obrazujące "jakość scenerii" (https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33500.msg542756.html#msg542756), to czy można zrobić checkbox, ukrywający i pokazujący te gorsze scenerie?
Na przykład, jeśli na początku pliku scn znajdzie się //$old, to taka sceneria będzie ukrywana w starterze, jeśli nie będziemy mieli zaznaczonego checkboxa opisanego (przykładowo) "Pokazuj stare scenerie". Natomiast gdy opcja będzie zaznaczona, to będą wyświetlane wszystkie scenerie, te lepsze i te gorsze, tak jak było to dotychczas.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #499 dnia: 16 Maja 2021, 15:51:12 »
Tak, tylko obrazek wpisujemy bez rozszerzenia (//$it nazwa_pliku_z_katalogu_logo).
https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210516.zip
Czy na pewno rozmawiacie o tych samych obrazkach?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #500 dnia: 16 Maja 2021, 15:57:49 »
W scenery/images przechowywane są miniaturki wyświetlane w starterze. Źle zrozumiałem, że chodzi o definiowanie indywidualnego dla każdego składu obrazka przy ładowaniu. To tą funkcjonalność się już i tak zostawi, a dorzuci się jeszcze indywidualne miniaturki. Dorzucę też jakąś możliwość pokazywania tylko wybranych scenerii, nie będzie z tym chyba dużego problemu.

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1354
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3467
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #501 dnia: 16 Maja 2021, 16:00:33 »
Chodziło mi o te, które pojawiają się w starterze, po prawej stronie, po wybraniu danego scenariusza (docelowo składu w scenariuszu). Nie mam na myśli obrazków ładowania z katalogu logo. Mogłem doprecyzować, bo to w sumie nie takie oczywiste, jakie wydawało mi się, że jest.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #502 dnia: 17 Maja 2021, 00:54:11 »
Nowa wersja, zmiany:
  • parametry rozdzielczości kopiowane do gfx.framebuffer.
Tutaj uwaga -- rozdzielczosc ekranu a rozdzielczosc bufora to dwie rozne rzeczy. W uproszczeniu, bufor to "plotno" na ktorym malowany jest obraz symulacji, a ekran to "rama" na ktory jest on nastepnie naciagany. Nie powinno sie z gory i automatycznie narzucac identycznych rozmiarow jednego i drugiego, bo wiele gier (w tym i tych AAA) uzywa bufora o rozdzielczosci nizszej niz rozdzielczosc ekranu; pozwala to na wyzszy framerate niz malowanie w "pelnej" wyswietlanej rozdzielczosci, przy niewielkim spadku jakosci. U nas sluza do tego wpisy rozdzielczosci bufora wlasnie, i/lub wpis gfx.framebuffer.fidelity pozwalajacy na polautomatyczny dobor parametrow tak, by uzyskac jedna ze standardowych rozdzielczosci (720, 1080, 1440p)
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2021, 00:58:55 wysłana przez tmj »

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #503 dnia: 17 Maja 2021, 08:56:06 »
Mam prośbę o dodanie checkboxa przy opcji UART. Teraz można zdefiniować wpis z numerem portu COM i innymi parametrami, nie można jednak wyłączyć obsługi COMa z tego okienka. Taki checkbox powinin pozwalać na zakomentowanie lub odkomentowanie całego wiersza zaczynającego się od UART. Teraz muszę zamknąć starter, dodać ręcznie // przed UART w eu07.ini żeby odpalić symulację bez pulpitu i usunąć // gdy będę odpalał z pulpitem. Taka niewielka rzecz, a ułatwiłaby działanie bez grzebania za każdym razem w ini.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #504 dnia: 17 Maja 2021, 12:11:45 »
Jak rozumiem, lepiej byłoby dorzucić (poza wyborem rozdzielczości) możliwość wyboru rozdzielczości bufora [720,1080,1440,auto], gdzie auto to byłoby rozdzielczość ekranu.
@mac310 Jedynym problemem jest to, że komentarze są pomijane a robienie obejść i wyjątków może nie być najlepszym rozwiązaniem. Możemy zrobić tak, by na czas wyłączenia komunikacji UART wpis był usuwany i zapisany do pliku starter/starter.ini . Jedynym minusem będzie zmiana miejsca przechowywania parametrów komunikacji UART na czas jej wyłączenia.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #505 dnia: 17 Maja 2021, 13:58:58 »
Jak rozumiem, lepiej byłoby dorzucić (poza wyborem rozdzielczości) możliwość wyboru rozdzielczości bufora [720,1080,1440,auto], gdzie auto to byłoby rozdzielczość ekranu.
Tak, chociaz przy wyborze automatycznym byc moze lepsza bylaby selekcja zalezna od ogolnego poziomu wybranej grafiki (720p dla ustawien niskich, 1080 dla srednich itp) o ile wybrana rozdzielczosc ekranu nie jest nizsza, plus mozliwosc podania rozmiarow bufora "recznie" bo automat nigdy wszystkim dobrze nie zrobi.

Offline mac310

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 518
    • Zobacz profil
    • Moim Okiem...
  • Otrzymane polubienia: 73
Odp: Gdzie zgłaszać błędy w starterze?
« Odpowiedź #506 dnia: 17 Maja 2021, 14:23:20 »
@mac310 Jedynym problemem jest to, że komentarze są pomijane a robienie obejść i wyjątków może nie być najlepszym rozwiązaniem. Możemy zrobić tak, by na czas wyłączenia komunikacji UART wpis był usuwany i zapisany do pliku starter/starter.ini . Jedynym minusem będzie zmiana miejsca przechowywania parametrów komunikacji UART na czas jej wyłączenia.
No jeśli się inaczej nie da to dla mnie może być. Po prostu chciałbym uniknąć ręcznego modyfikowania .ini bo to dodatkowe zabiegi podczas testów i jeszcze wymagają zamknięcia startera co powoduje utratę ręcznie wprowadzonych ustawień np. składów.
Historia budowy pulpitu lokomotywy serii EU07.

Offline szczawik

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1467
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 438
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #507 dnia: 17 Maja 2021, 19:07:09 »
Nowa wersja, zmiany:
  • Indywidualne obrazki dla składów,
  • możliwość ukrycia archiwalnych scenariuszy,
  • możliwość zał./wył. komunikacji UART,
  • obsługa parametru gfx.framebuffer.fidelity,
  • kilka pomniejszych poprawek jak uzupełnienie tłumaczeń.
We wpisie trainset definicja obrazka mini dla składu z katalogu scenery/images: //$it nazwa_bez_rozszerzeniaWe wpisie trainset definicja logo startowego dla składu z katalogu textures/logo: //$il nazwa_z_rozszerzeniemRóżnice z rozszerzeniami wynikają z kompatybilności wstecznej.
Oznaczenie scenariusza archiwalnego w nagłówku .scn: //$aW oknie komunikacji UART wyłączenie komunikacji powoduje usunięcie wpisu z eu07.ini, a zapamiętanie wartości w ini startera. Przy pierwszym uruchomieniu tej wersji programu jeśli wpis uart jest zakomentowany nie zostanie on rozpoznany przez program- wpis zostanie zachowany w takiej postaci, ale nie zostanie obsłużony przez starter.
Odnośnie gfx.framebuffer.fidelity- jeśli użytkownik posiada w eu07.ini taki wpis, zostanie on normalnie wpisany do pola rozdzielczość bufora. Jeśli go nie posiada, pole ustawi się na wartość "Własne". Przy zapisie wybrane wartości zapisują się normalnie, przy opcji "własne"- wpis jest usuwany. W razie potrzeby zmodyfikuje się obsługę tych ustawień. Opcji automatycznej nie robiłem- brak uniwersalnego przełącznika jakości grafiki. Zamiast tego można odpowiednio przygotować presety ustawień.

Link do paczki: https://eu07.pl/userfiles/7492/starter210517.zip

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #508 dnia: 17 Maja 2021, 19:59:21 »
Przydatną opcją byłoby zapisanie presetu ustawień. Niestety są sytuacje, w których trzeba coś zmienić, żeby coś sprawdzić, bo coś komuś nie działa, potem trzeba wracać do ustawień. Gdyby starter tworzył plik .ini, z aktualnymi ustawieniami, byłoby super. Klikasz zapisz, wybierasz nazwę, chcesz wczytać, wybierasz sobie z listy presetów.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: Programy na użytek symulatora. [szczawik]
« Odpowiedź #509 dnia: 17 Maja 2021, 19:59:58 »
Jak już jesteśmy przy sceneriach i ich otoczeniu - można by zrobić jakiś przełącznik który by regulował ilość otoczenia, coś w stylu slajderek z dwoma opcjami "Jakość otoczenia: niska/wysoka"? Działanie by mogło polegać na tym, że jak użytkownik wybrałby opcję niską, to by mogło np. zakomentować linie z przyrostkiem np. additional: scenery/kaliska/otoczenie_additional.scm, które by zawierały otoczenie dodatkowe?
« Ostatnia zmiana: 17 Maja 2021, 20:01:37 wysłana przez Hubertnator23 »