Autor Wątek:  Nowa struktura katalogów.  (Przeczytany 57083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

sebastian82

  • Gość
Nowa struktura katalogów.
« dnia: 03 Stycznia 2014, 20:36:53 »
Postanowiłem zrobić trochę porządków w folderach: models, scenery i textures (np: wszystkie budynki sklasyfikować jako obiekty: miejskie, wiejskie, przemysłowe, kolejowe oraz umieścić je w odpowiednich folderach), podobnie będzie z innymi katalogami. Następnie przystosować wszystkie scenariusze z aktualnej PC pod nową strukturę katalogów.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1228
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #1 dnia: 03 Stycznia 2014, 20:39:34 »
Co do struktury - w tym wątku http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15307.0.html w załączniku jest plik struktura.pdf, którego należy się trzymać.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #2 dnia: 03 Stycznia 2014, 20:43:56 »
Katalogi będą zorganizowane zgodnie z wytycznymi opublikowanymi przez Rewizora. Na podstawie PC08.13 + opublikowane dodatki, których nie zawiera np. publikacje/infrastruktura.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #3 dnia: 03 Stycznia 2014, 20:55:04 »
Podobno katalogi textures, sounds i models powinny być zlikwidowane.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #4 dnia: 03 Stycznia 2014, 20:59:16 »
Najpierw zrób plik z listą typustara_ścieżka=nowa_ścieżkai przygotuj narzędzie, które poprzekłada pliki najpierw w jedną stronę a potem z powrotem. Jeśli w drugim kroku uzyska się identyczną paczkę, co wyjściowa, to można się zabrać do wymiany ścieżek w plikach. Po modyfikacji zawartości plików test poprawności taki sam, tylko ze sprawdzaniem identyczności plików przed i po drugim kroku.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #5 dnia: 03 Kwietnia 2014, 07:46:31 »
Pozwoliłem sobie odkopać wątek, bo to chyba lepszy pomysł, niż zakładanie nowego, kolejnego.
Zastanawia mnie następujący fakt - dlaczego w/g oficjalnej struktury katalogi wyższego rzędu podążają za nomenklaturą anglojęzyczną (vide: scenery, textures, models, etc), natomiast podkatalogi wewnątrz katalogu scenery noszą już nazwy polskie?
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #6 dnia: 03 Kwietnia 2014, 08:21:11 »
Powód jest jeden: trudne dzieciństwo.

Zamykam. Jak ktoś będzie miał coś sensowego do napisania, to proszę dać znać.
Benek
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2014, 11:20:25 wysłana przez Benek »
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Listopada 2014, 19:54:28 »
Witam pracuję wspólnie z Piotrkiem (Sawim) nad nową strukturą katalogów. Postanowiłem napisać tą wiadomość ponieważ wprowadziłem dwa dodatkowe katalogi oraz zawarłem kilka swoich uwag.
Nowa struktura katalogów:
1).  Peronowe (ławki, kosze, zegary, rozkłady jazdy, tablice, lampy,kładki,zejścia, informacja pasażerska,itp.)
2).  Kolejowe (wieże ciśnień, lokomotywownie, rampy, magazyny, stosy podkładów/szyn itp.)
3).  Stacje ( Budynki dworców i stacji kolejowych, wszelkiego typu nastawnie, SKP, itp.)
4).  Pkp (wskaźniki oraz semafory kolejowe)
5).  Przejazdy (przejścia "labirynty, płyty przejazdowe, krzyże św. Andrzeja, sygnalizatory, budki dróżnika, itp.)
6).  Mieszkalne (kamienice, domy i bloki mieszkalne)
7).  Przemysł (kopalnie, magazyny, kominy, elektrownie, fabryki, modele materiałów, suwnice, hałdy złomu/węgla, górki piachu, betonowe ogrodzenia, dźwigi, palety,
8).  Szlakowe (mosty, wiadukty, przepusty, tunele)
9).  Przytorowe (elementy pędni, słupki hektometryczne, szafy sbl, skrzynki przytorowe, dławiki, budki ASDEK,itp.)
10). Torowe (balisy torowe, liczniki osi, rezonatory SHP, elementy ASDEK, elementy zwrotnic i wykolejnic itp.)
11). Drogowe (Bariery energochłonne metalowe i betonowe, słupki betonowe, słupki np. u1a oraz inne elementy bezpieczeństwa ruchu)
12). Słupy (słupy telefoniczne, WN, SN, NN)
13). Miejskie (kioski, sklepy, duże śmietniki, barierki, bilboardy, stacje benzynowe, sygnalizacja świetlna, itp.)
14). Wiejskie (stodoły, szopy, stogi siana, wychodki, wszystko co ze wsi)
15). Znaki (drogowe, informacyjne, tramwajowe, itp.)
16). Budowlane (koparki, dźwigi, spychacze, stosy materiałów, itp.)
17). Wąskotorowe (infrastruktura wąskotorowa (hale, lokomotywownie, dworce itd.)
18). Roślinność (drzewa, krzewy, krzaki, trawa, pola, generalnie całe zielsko) 
19). Trakcja (wszystko co jest związane z trakcją)
   Pozostałe rzeczy jak: niebo, posers, pliki scm i scn oraz sterujące ruchem AI jak również podsypki rozjazdów czy rozkład jazdy konkretnego składu pozostają w głównym katalogu.
   Pamiętać należy, że wszystkie pliki tekstur dotyczące np. wskaźników kolejowych, semaforów czy tabliczek do nich znajdować się będą w jednym katalogu. Podczas tworzenia nowych tekstur już istniejących w przypadku wskaźników używamy dolnego myślnika, a w przypadku tabliczki minusa/kreski (np. wskaźnik W4 nazywamy go W4_1).   
 
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 11:04:06 wysłana przez sebastian82 »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Listopada 2014, 21:16:10 »
Zamiast tego "Pkp" to byście "PLK" zrobili i tam wszystko od wskaźników, przez pędnie, sieć trakcyjną, balisy, SHP, po budynki stricte związane z prowadzeniem ruchu.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Listopada 2014, 14:18:29 »
Wszelkie sugestie i propozycje proszę kierować na PW.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #10 dnia: 10 Listopada 2014, 16:14:25 »
Myślę, że "pkp" jest szerszym pojęciem niż "plk" — katalog ten jest przeznaczony na pliki wszelkich urządzeń związanych z polską koleją, a różnych od rozwiązań zagranicznych. O ile PKP jest skrótowcem rozpoznawalnym chyba dla wszystkich w Polsce, to PLK już niekoniecznie (są tacy, co PLK od TLK nie odróżniają). Nie ma też sensu wrzucanie wszystkiego do jednego katalogu — katalogów powinno być około 30, o możliwie krótkich i maksymalnie sugestywnych nazwach. Trzeba też założyć, że ze sceneriami dotrzemy kiedyś do innych krajów.

Kwestią do ustalenia jest też podawanie tekstury dachu w (p1) zamiast nazwy — powinno to być wyraźnie oznaczone albo w nazwie pliku, albo dotyczyć całego katalogu (np. bud). Nazwy budynków są zasadniczo nieistotne, chyba że np. chcemy zapalać konkretne światła albo otwierać drzwi eventami.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #11 dnia: 10 Listopada 2014, 16:59:50 »
@Ra: Struktura powinna być jednowarstwowa, czy może być dwuwarstwowa? W sensie scenery/x, czy może być scenery/x/y.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Listopada 2014, 17:14:38 »
Jeśli można, słówko ode mnie. Skoro katalogów około 30, to jednowarstwowo może być trudno umieścić i nazwać sensownie pliki. W dwóch warstwach łatwiej jest trzymać porządek (mniejsza ilość plików w docelowym katalogu). Teraz też struktura jest piętrowa, tyle, że nazwy katalogów często nie mają nic wspólnego z zawartością (n.p. slimson).

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Listopada 2014, 18:05:35 »
Dla mnie jest lepsza jednowarstwowa, bo jak się wchodzi w podkatalog, to są tam wszystkie pliki i nie trzeba przeglądać jeszcze kolejnych podkatalogów. Około 30 to równie dobrze może być 25 jak i 50. Technicznie to im krótsze będą ścieżki do plików, tym szybciej będą wyszukiwane — najlepiej, jakby różnice były od razu w początkowych znakach. Ale nie można też przesadzać.

Jak powinno coś być, tego nie wie nikt. Najlepiej zrobić wszystkie możliwe kombinacje i przetestować, które sprawdzają się najlepiej — pod różnymi względami. Albo poszukać kogoś, kto takie badania zrobił i opisał.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #14 dnia: 11 Listopada 2014, 12:02:18 »
Co do wąskotorowych,  to lepiej dodać foldery, w których będą pliki z charakterystycznymi dla  konkretnego rozstawu szyn elementami np. tekstury rozjazdów.
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #15 dnia: 11 Listopada 2014, 12:14:12 »
@danniel nie ma takiej potrzeby. Wystarczy odpowiednio nazwać zarówno pliki tekstur, modeli oraz inc. Nowa struktura katalogów ma na celu uproszczenie m.in. ścieżek dostępu dzięki czemu scenerie będą szybciej wczytywane oraz ułatwienie pracy twórcom. W tym tygodniu zabiorę się za dostosowywanie scenerii. Mam też prośbę do kogoś z administracji lub znającego temat o info na PW jak zamieścić pliki powyżej 100MB w dziale TD.

Edit:
Pozwoliłem sobie na zamianę kilku już opublikowanych tekstur (tej gorszej jakości na lepszej jakości) np. betonrelief1
« Ostatnia zmiana: 11 Listopada 2014, 13:11:08 wysłana przez sebastian82 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #16 dnia: 12 Listopada 2014, 13:21:32 »
Nie zostawiaj rozkladow w glownym. Daj je do katalogow scenerii obok scmow.
Mój kanał youtube

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #17 dnia: 12 Listopada 2014, 20:25:07 »
Usunąłem trochę zdublowanych plików modeli oraz rozkładów jazdy. Zastanawiam się, nad usunięciem katalogów ze sceneriami i przerzuceniem ich zawartości do głównego katalogu scenery.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #18 dnia: 12 Listopada 2014, 20:49:22 »
Wszystkie scmy, rozkłady i dźwięki w ./scenery/ ? Moim zdaniem bez sensu. Masz sprzątać, a nie zwiększać bałagan.
Mój kanał youtube

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #19 dnia: 12 Listopada 2014, 22:07:57 »
Jeszcze raz wtrącę trzy grosze. Widzę, że jest działanie bez opracowanej koncepcji, jakby improwizacja. Tak nie powinno się działać. Szkoda, że nie ma opracowanej jasnej koncepcji (modelu zbioru podkatalogów w katalogu głównym EU07), a moim zdaniem są osoby ( mają odpowiedni autorytet), które powinny uprzeć się, jak powinna być zorganizowana hierarchia katalogów. Nie odbierzcie tego jako krytykę, po prostu nie rozumiem, czemu nie ma zarządzającego i wykonawcy. Wyjdzie z tego znów prowizorka, i obym się mylił. A może coś przegapiłem, lub nie wiem?

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6301
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 330
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #20 dnia: 12 Listopada 2014, 22:36:37 »
Staram się powstrzymywać działania typu "a se poprzestawiam pliki w paczce, to będzie lepiej". Żeby zrobić porządek z katalogami, trzeba przed przemieszczaniem plików stworzyć listę, który plik ma być gdzie przemieszczony, a także narzędzie, które będzie w stanie wykonać tę operację oraz operację odwrotną, a po wykonaniu ich obydwu uzyskamy pierwotną zawartość. Żeby zrobić listę, przydało by się zrobić statystykę: ile mamy nastawni, ile mostów, ile budynków, itd. Najlepiej z obrazkami poglądowymi. Za to się chyba jeszcze nikt nawet nie zabrał. Przemieszanie plików w jednej paczce nie ma sensu o tyle, że jest wielu twórców, którzy tworzą swoje scenerie na bardzo starych paczkach. Jeśli teraz damy im paczkę z nową strukturą, na której nie zadziała nic zrobionego w ciągu ostatnich lat, to albo będziemy mieć schizmę, albo porzucą oni dotychczasowe prace. Obecnie priorytetem jest poskładanie paczki bez błędów sieci trakcyjnej oraz z dobrze działającym AI. W zasadzie wiele nie potrzeba, by nowa paczka wyszła do połowy grudnia. Ze zmianą struktury (w sensowny sposób) się nie zdąży.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #21 dnia: 12 Listopada 2014, 23:55:32 »
Zamknalbym prace nad obecna paczka. Do końca roku zrobić ostatnia aktualizację i projekt zamknąć. Następnie do nowej calkowicie paczki opracować system katalogów. Wydzielić grupy chętnych, z przydzialem do wykonania niezbędnych modyfikacji ścieżek w sceneriach. Inna grupa do sprawdzenia i przystosowania modeli statycznych, oraz modeli dynamicznych. Prace obecnie prowadzone nad nowymi sceneriami, dokończyć wedlug dotychczasowych standardów, natomiast po ukazazaniu się zmodyfikowanej paczki, autor gotowej scenerii w starym projekcie otrzymalby pomoc przystosowania do nowej paczki. Mamy listopad, prace nad opracowaniem nowej paczki z modyfikacja katalogów ścieżek, istniejących scenerii zakończyć w grudniu 2015 i od tego momentu każdy nowy model i scneria powinna być tworzona do wersji aktualnej na koniec 2015r.
Piszesz o potrzebie tworzenia nowych narzędzi, pewnie jest ktoś zdolny to zrobić. Jestem w stanie pomoc przy takim projekcie , o ile okazalby się do tego przydatny. Od stycznia 2016 być może jesteśmy w stanie mieć zoptymalizowana maszynę. Nie przewiduje zawieszenia w okresie zmian prac jedynie nad exe. Uważam, ze jest tu paru zdolnych ludzi, pytanie, czy pomysl jest dobry?

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #22 dnia: 13 Listopada 2014, 00:18:10 »
Krzyśku mogę przygotować taką paczkę bo mam pomysł i wiem jak to ugryźć. Jeśli chodzi o to co mam do zrobienia to zostało mi tylko przystosowanie scenerii. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby taką paczkę wrzucić do końca roku na serwer i przetestować. Jeśli mój pomysł się sprawdzi to będę zadowolony. Poza tym zawsze można coś zmienić lub usprawnić. A rozwiązanie, które podałeś, żeby tworzone scenerie (przed np 2016r.) dostosować pod późniejsze wymogi też nie jest trudne do zrealizowania.

Offline Anrej

  • Wiadomości: 825
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #23 dnia: 13 Listopada 2014, 00:18:34 »
Więcej z tego zamieszania będzie niż pożytku. Zaraz się znajdzie, że ktoś uruchomił scenerię i nie działa. Kto z edytuje adresy dołączanych plików. Dla przykładu w scenerii Zwierzyniec_osob mamy include zwierzyniec/zwierzyniec_budynki.scm end, jak przeniesiemy budynki, to wyskoczy błąd.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #24 dnia: 13 Listopada 2014, 00:27:33 »
Ludzie spokojnie, póki co nie ma mowy o żadnej nowej paczce. Jak już to trzeba wydać oficjalny patch, bo jak widać warsztatowe nie sprawdziły się na 100%. Wystarczy, że ktoś czegoś nie pobrał w kolejności i już kredki. Ty @Anrej akurat powinieneś zamilczeć w tych kwestiach. Miałeś okazję się wykazać i jakoś tego nie zrobiłeś, więc daruj sobie teksty z zamieszaniem. Fakt faktem nie da się wyeliminować wszystkich błędów, ale na pewno taka paczka nie zostanie wydana zbyt prędko. Nowa struktura jest przez nas tworzona, ale znając życie jeszcze nie raz, nie dwa będzie modyfikowana.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline muri

  • Wiadomości: 627
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #25 dnia: 13 Listopada 2014, 09:20:14 »
W okresie "przejściowym" (żeby twórcom dłubiącym na starych paczkach nagle nie przestało działać) można by stosować symlinki - na windowsie są nieco ułomne, no ale są i działają. Tylko że trzeba je robić z CMD odpalonego jako administrator (polecenie mklink).

sebastian82

  • Gość
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #26 dnia: 13 Listopada 2014, 09:50:03 »
http://eu07.pl/userfiles/20441/priv-struktura.7z  - Tak to będzie mniej więcej wyglądało. W zaprezentowanych katalogach nie ma już więcej podfolderów.

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #27 dnia: 13 Listopada 2014, 18:49:34 »
A co tu robią zwrotnice? Nie powinny być w torowe? Uwaga, że torowe może zmienić na "tory" a drogowe na "drogi"?
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5925
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 443
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #28 dnia: 13 Listopada 2014, 21:39:32 »
Więcej z tego zamieszania będzie niż pożytku. Zaraz się znajdzie, że ktoś uruchomił scenerię i nie działa. Kto z edytuje adresy dołączanych plików. Dla przykładu w scenerii Zwierzyniec_osob mamy include zwierzyniec/zwierzyniec_budynki.scm end, jak przeniesiemy budynki, to wyskoczy błąd.
Zupełnie nie zrozumiałeś intencji, jak przeniesiemy budynki to ścieżkę też zmienimy, a jeśli pytasz kto to zrobi? To możesz być Ty, każda pomocna dłoń się przyda.
Ludzie spokojnie, póki co nie ma mowy o żadnej nowej paczce. Jak już to trzeba wydać oficjalny patch, bo jak widać warsztatowe nie sprawdziły się na 100%. Wystarczy, że ktoś czegoś nie pobrał w kolejności i już kredki. Ty @Anrej akurat powinieneś zamilczeć w tych kwestiach. Miałeś okazję się wykazać i jakoś tego nie zrobiłeś, więc daruj sobie teksty z zamieszaniem. Fakt faktem nie da się wyeliminować wszystkich błędów, ale na pewno taka paczka nie zostanie wydana zbyt prędko. Nowa struktura jest przez nas tworzona, ale znając życie jeszcze nie raz, nie dwa będzie modyfikowana.
Sawi, mnie konkretnie chodzi o stworzenie całkiem nowej paczki, właśnie bez żadnych pathy, bo później jest tak, jak napisałeś. Tyle, że na stworzenie dałbym 12 - 14 miesięcy. Zawartość byłaby taka jak obecna paczka na dzień dzisiejszy. Następne klika miesięcy można poświęcić na dołożenie nowości zrobionych od dziś do końca 2015r. I do ostatniego zdania, struktura ma być ostateczna, nie wyobrażam sobie wracać do czegoś co ma być dobrze wykonane, stąd termin roczny.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9217
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 742
Odp: Nowa struktura katalogów.
« Odpowiedź #29 dnia: 13 Listopada 2014, 21:55:40 »
Rozumiem, czyli w grę wchodzi całkowita przebudowa innymi słowy. Wówczas faktycznie 12 miesięcy to takie minimum wliczając w to testy rzecz jasna. Póki co  się z tym aż tak nie pali, bo by zrobić to raz, a porządnie potrzebne jest przystosowanie pod to EXE. Może w przyszłym roku @Ra będzie miał więcej czasu i wtedy będzie można już ruszyć z tym dalej.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".