Widzicie, tylko własnie od tego jest dział "Na warsztacie", żeby ogłaszać zapotrzebowanie na tekstury obiektów kolejowych i poza kolejowych. Ja na przykład do tej pory nie miałem pojęcia że ktokolwiek zajmuje się robieniem znaków, rozjazdów, podsypek i tak dalej. Być może za słabo przeglądam inne działy forum, nie wiem. Jednak takie rzeczy najlepiej ogłaszać, że potrzebuje się pomocy. Z chcęcią zajął bym się tworzeniem czegoś innego niż tekstury lokomotyw.
@Benek, mnie na przykład tworzenie siódemek i innych lokomotyw nauczyło tworzenia cieni, "brudzenia", retuszowania i innych zabiegów. Poza tym, przydało by się popracować jednak nad nowym silnikiem graficznym. Ostatnio testowałem "multisampling" na moim lapku i stwierdzam, że używanie go naprawdę obniża mi wydajność symulatora (w przeciwieństwie do silnika graficznego Trainza). Dlatego uważam, że poza tworzeniem fizyki dla impulsów (tu ukłony dla Królika za jego tworzenie), należy się skupić nie na tworzeniu nowych obiektów, tylko poprawą wydajności graficznej. To właśnie powinno być postawione jako priorytet w rozwoju. Faktycznie, niektórych tekstur mamy aż nadmiar.