Autor Wątek:  Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?  (Przeczytany 23847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« dnia: 24 Grudnia 2013, 14:32:16 »
Chciałbym zapytać osoby, które robią tekstury, dlaczego skupiacie się przeważnie na pojazdach, a już w szczególności na teksturach lokomotyw? Na początek chciałem poinformować, że zdaję sobie sprawę, iż każdy robi to co chce i tak pozostanie. Gdy nowe osoby chcą coś stworzyć do symulatora, to wybierają przeważnie tekstury. Domyślam się, że chodzi o to, iż nie jest to bardzo trudne zadanie, na pewno łatwiejsze niż modelowanie czy pisanie scenariuszy. Co ciekawsze, większość osób pracuje nad teksturami siódemek, co już w ogóle mnie dziwi, bo mamy ich wystarczająco dużo (i nie, symulator nie ma w nazwie Maszyna eu07). Z pomocą dobrego teksturowca można stworzyć naprawdę wiele. Można przygotować nowe tekstury terenu, tekstury skał, płotów, tafli wód, nowe nieba, perony, a nawet stworzyć od zera tekstury torowiska, co mnie się udało. Kiedyś Ra napisał, że można w MaSzynie zrobić teksturowanie przejściowe, które daje świetne efekty. W tym celu trzeba by przygotować m.in. paczkę z teksturami. Ja na jednej scenerii teksturowałem inaczej, używając przygotowanych tekstur przejściowych i kilku osobom efekt końcowy w MaSzynie się bardzo podobał. Pomijam kwestię, że takie mapowanie zmniejsza liczbę potrzebnych roślin do posadzenia. Wykonanie takich tekstur będzie prostsze niż dopasowywanie zdjęcia do gotowego modelu eu07. Czy teksturowcom zależy na rozwoju symulatora jako całości, czy zależy Wam tylko by zrobić teksturę lokomotywy, której i tak z kabiny nie widać przez większość część jazdy?
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2013, 14:33:18 wysłana przez Benek »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Grudnia 2013, 14:43:52 »
@Benek, napisz konkretnie czego potrzebujesz, to i znajdą się osoby, żeby się tym zająć.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Grudnia 2013, 14:58:03 »
Potrzebuję się dowiedzieć, co siedzi w głowach ludzi tworzących ten symulator i jak oni widzą jego rozwój. W szczególności dlaczego uważają, że zrobienie tekstury siódemki jest lepsze niż zrobienie tekstury terenu. Natomiast jak chcesz być już tak bardzo dokładny, to potrzeba tekstur:
  • na znaki drogowe,
  • nieba,
  • budynki mieszkalne, przynajmniej 2 różne ściany + dach,
  • zrobienie porządku z obecnymi teksturami roślin.
To pierwsze co mi przyszło na myśl. I nie zapominajmy o tym: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24863.0.html.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Grudnia 2013, 15:18:40 »
szczególności dlaczego uważają, że zrobienie tekstury siódemki jest lepsze niż zrobienie tekstury terenu.
A kto powiedział, że zrobienie tekstury loka jest lepsze niż zrobienie tekstury terenu? Po prostu czuję się w tym dobrze i mam „fun” z tego co robię. Jeśli nie będzie popytu to będę robił dla siebie, proste.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Grudnia 2013, 15:28:45 »
A kto powiedział, że zrobienie tekstury loka jest lepsze niż zrobienie tekstury terenu?
Ja wyciągnałem taki wniosek. Skoro robisz teksturę lokomotywy, to na pewno uważasz, że jest to lepsze dla Ciebie niż robienie tekstury czegokolwiek innego.
Po prostu czuję się w tym dobrze i mam „fun” z tego co robię.
Bardzo fajnie, jest to już jakaś konkretna odpowiedź. Bardziej mi chodziło o to, dlaczego osoby, które nie mają doświadczenia, zabierają się za ten dział. Ty tworzysz od lat, kiedyś tekstury nie były tak powszechne jak dziś, w dodatku były marnej jakości, więc to naturalne, że ludzie starali się te braki uzupełnić. Ale teraz jest nieco inaczej, a jednak w Publikacjach najwięcej jest tematów z teksturami. Jest to dla mnie zadzwiająca korelacja pomiędzy przybywającymi twórcami a ich produktami.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Grudnia 2013, 15:43:39 »
Ogólnie, żeby zrobić większość tego, co wymieniłeś, potrzeba jednak nowych modeli no i przede wszystkim zdjęć, a nie każdy ma dobry aparat, czy 3dsa. Pozostała część tekstur jest gotowa na cg textures, czy podobnych stronach, wystarczy wybrać i dopasować do symka. Jednak tu potrzebna jest przede wszystkim współpraca z twórcami scenerii, czy scenariuszy. Taka osoba musi powiedzieć: "chłopaki, potrzebuję tej i tej tekstury do symka" i myślę, że odzew by był. O ile oczywiście będą dobre zdjęcia, bo to podstawa.
Co do siódemki, to jak się załapie układ tekstury, to reszta jest prosta i jak widać, wielu osobom daje mnóstwo satysfakcji:).
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2013, 15:48:08 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Grudnia 2013, 15:45:43 »
Wtrącę się. :) Ja póki co robię tekstury lokomotyw, bo chciałbym się nauczyć wielu rzeczy, które może w przyszłości pozwolą mi robić coś większego.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Grudnia 2013, 16:15:47 »
@Benek jeśli chodzi o znaki i bloki mieszkalne (oprócz dachów bo to wszystko i tak papą zrobione) to bym mógł porobić zdjęcia.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Grudnia 2013, 16:18:40 »
To proszę zrób i umieść tutaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17369.0.html. A jak nie masz pomysłu co jest jeszcze potrzebne, to lista jest tuaj: http://eu07.pl/forum/index.php/topic,17786.0.html.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Grudnia 2013, 16:25:37 »
Ok, to jutro porobię i wieczorem postaram wrzucić.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Grudnia 2013, 16:34:06 »
Po co tworzyć nowe modele, skoro można dogadać się z Trainzowcami, co już to czynię od kilku miesięcy. Porozsyłałem modele do wdrożenia i jak na razie kolega matek123 z tego co pamiętam wywiązał się z zobowiązania. Modeli było dość sporo, głównie były to budynki. Tak więc, gdzie jest reszta osób, które zobowiązały się i dostały modele do wdrożenia ich w symulator? W testach widzę tylko Mateusza (matek123) przeróbki. Ja sam tego nie ogarnę, bo dość sporo tego dostałem od samego samplaire z trainz.
« Ostatnia zmiana: 24 Grudnia 2013, 16:36:29 wysłana przez hanys »

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Grudnia 2013, 18:17:34 »
Natomiast jak chcesz być już tak bardzo dokładny, to potrzeba tekstur:
  • budynki mieszkalne, przynajmniej 2 różne ściany + dach,

Mam setki zdjęć, które sam wykonałem wszelkiej maści budynkom. Jako, że nie przepadam za robieniem tekstur, jeżeli zgłosiłaby się jakaś osoba do przygotowania tekstur (wyprostowanie zdjęć, zamazanie jakiś przeszkadzajek), zapraszam na PW. Prześlę zdjęcia, ja wykonam potrzebne modele i zmapuję.

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Grudnia 2013, 19:26:03 »
  • na znaki drogowe,
Myślę, że zbędne jest tutaj robienie zdjęć znakom (chyba że tablicom na drogach wojewódzki, krajowych itd. z kierunkami do miejscowości). Wzory używanych w Polsce znaków są ogólnodostępne, kwestia jest zrobienia modelu i wzoru tekstury. Ja bym układ takiej tekstury widział w taki sposób (Załącznik). Na kolor różowy oznaczyłem kanał alpha. W modelu główną część znaku stanowiłby prostokąt i w zależności wymaganej tekstury na prostokąt nałożona byłaby maska obrysowująca tarczę znaku powodując jego przeźroczystość. Obok głównej tekstury tarczy jest tekstura odwrotu również z dopasowanym kanałem alpha. Prostokąt z prawej to tekstura dla rury.

Mam nadzieję, że wyjaśniłem to w miarę łopatologicznie. Dzięki temu możemy na jednym modelu załadować dowolny znak.

Offline Pierog_SU42

  • Wiadomości: 295
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #13 dnia: 24 Grudnia 2013, 21:08:49 »
Czyli zdjęcia słupków tych znaków będą potrzebne, a Panowie jeśli chodzi o zdjęcia nieba to jak to się robi? Panorama czy aparat do góry i to co jest nad nami?

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #14 dnia: 24 Grudnia 2013, 21:17:18 »
Mało Wam jeszcze nieb? Lepiej pobawić się wpisami atmo i light dla istniejących, których już jest dość sporo. Co do znaków, ja bym tam alfy nie wstawiał, zbyt wiele problemów później jest z tymi przeźroczystościami.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2112
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #15 dnia: 24 Grudnia 2013, 23:22:49 »
@Sieciol wspominał niedawno, że ma komplet znaków. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,24572.msg356675.html#msg356675
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6321
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 353
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #16 dnia: 24 Grudnia 2013, 23:47:26 »
Z tekstur, to oprócz pionowych znaków drogowych, brakuje mi znaków poziomych na jezdniach (np. STOP przed przejazdem), cyfr na tabliczki hektometrowe, umieszczane na słupach, różnego rodzaju podsypek (np. biały kamień, zaolejony piasek na stacjach), płyt przejazdowych na różne szerokości dróg, nawierzchni peronów...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #17 dnia: 25 Grudnia 2013, 00:36:19 »
…cyfr na tabliczki hektometrowe, umieszczane na słupach…
Nie będzie szybciej i prościej zrobić generator tabliczek jak ten do tablic semaforowych? Chyba, że masz na myśli zdjęcia właśnie do takiego generatora. Kiedyś wrzucałem na forum paczkę ze zdjęciami tablic hekto ale chyba się to nikomu nie przydało. Tak przy okazji tematu tablic hektometrowych, to na jakiejś linii będącej w trakcie modernizacji na długości kilku kilometrów, spotkałem wydrukowany na A4 kilometraż i przyklejony do słupa w koszulce od segregatora… :)
Czyli tak też można ;)
« Ostatnia zmiana: 25 Grudnia 2013, 00:38:36 wysłana przez mechatronik »
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #18 dnia: 25 Grudnia 2013, 02:18:18 »
Tak przy okazji tematu tablic hektometrowych, to na jakiejś linii będącej w trakcie modernizacji na długości kilku kilometrów, spotkałem wydrukowany na A4 kilometraż i przyklejony do słupa w koszulce od segregatora… :)
Czyli tak też można ;)
Potwierdzam: fotki w załączniku (Źródła http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=109604558&postcount=2010 http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=107971545&postcount=1806) Takie rozwiązanie stosuje się gdy docelowe miejsce zawieszenia jeszcze nie istnieje - przykładowo mają być na przemian na szlaku, ale tor 2 został rozebrany, więc wiesza się wydruki na 1 tych brakujących.
Natomiast na zmodernizowany odcinku nie ma w ogóle słupków. Są same tabliczki.

Reg. obowiązki 2.
Proszę zmniejszyć wielkość załączników.
Benek
« Ostatnia zmiana: 25 Grudnia 2013, 12:42:28 wysłana przez Paczkuś »
Solo oración!

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #19 dnia: 25 Grudnia 2013, 11:03:23 »
Takie rozwiązanie stosuje się gdy docelowe miejsce zawieszenia jeszcze nie istnieje - przykładowo mają być na przemian na szlaku, ale tor 2 został rozebrany, więc wiesza się wydruki na 1 tych brakujących.

Na tych zdjęciach co pokazujesz żaden z tych przypadków nie występował. Wykonawca otworzył tor, ale tabliczki były co kilkaset metrów (stare, które się uchowały). Jako, że jazda po takim szlaku to dramat, pojawiały się raporty i zgłoszenia nt braku kilometrażu.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #20 dnia: 25 Grudnia 2013, 12:03:13 »
Może tutaj napiszę jeszcze raz. Kto jest chętny do przeniesienia masę dodatków z Trainza do MaSzyny?

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #21 dnia: 25 Grudnia 2013, 12:15:35 »
A co to ma wspólnego z tworzeniem tekstur? Ja nie pytam o modelarzy, tylko o teksturowców. Rozi zaproponował świetną współpracę. Ręce mi opadną jak nikt mu nie pomoże:
Mam setki zdjęć, które sam wykonałem wszelkiej maści budynkom. Jako, że nie przepadam za robieniem tekstur, jeżeli zgłosiłaby się jakaś osoba do przygotowania tekstur (wyprostowanie zdjęć, zamazanie jakiś przeszkadzajek), zapraszam na PW. Prześlę zdjęcia, ja wykonam potrzebne modele i zmapuję.
Sam bym mu pomógł, ale pracuję nad rozjazdami, których już nikt by się nie podjął, bo tam oprócz tekstur to trzeba przygotować modele i znać się trochę na zdarzeniach.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1093
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #22 dnia: 25 Grudnia 2013, 12:46:32 »
[...]
Sam bym mu pomógł, ale pracuję nad rozjazdami, których już nikt by się nie podjął, bo tam oprócz tekstur to trzeba przygotować modele i znać się trochę na zdarzeniach.
Ja mu się zaoferowałem, lecz chyba nie chce mojej pomocy.

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #23 dnia: 25 Grudnia 2013, 13:39:22 »
Zastanawiam się, czy znaki drogowe są potrzebne. W końcu i tak jak się jedzie pociągiem to się znaków nie widzi albo nie zwraca się na nie uwagi. Jeśli już, to można by zrobić tylko znaki używane do przejazdów kolejowych.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6321
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 353
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #24 dnia: 25 Grudnia 2013, 13:43:54 »
Zastanawiam się, czy znaki drogowe są potrzebne.
W zasadzie to nic nowego nie jest potrzebne, bo wszystko, co było potrzebne, zostało dodane w 2003 roku...
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #25 dnia: 25 Grudnia 2013, 13:51:24 »
Zastanawiam się, czy znaki drogowe są potrzebne.
W zasadzie to nic nowego nie jest potrzebne, bo wszystko, co było potrzebne, zostało dodane w 2003 roku...
Ale nie widzę sensu, żeby były zwykłe znaki na drogach, bo to i tak nie jest do niczego potrzebne. No chyba, że ktoś podczas jazdy śledzi samochody na Linii 61, a nie pociąg.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6321
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 353
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #26 dnia: 25 Grudnia 2013, 13:56:05 »
Ale nie widzę sensu, żeby były zwykłe znaki na drogach, bo to i tak nie jest do niczego potrzebne.
A co dzięki temu uzyskamy, że nikt znaków nie zrobi? No i do czego są potrzebne kolejne tekstury siódemki?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline AK2012

  • Wiadomości: 391
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 150
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #27 dnia: 25 Grudnia 2013, 14:01:55 »
Co uzyskamy? Minimalnie większą liczbę fps'ów. A jeśli już robić znaki, to później, bo są ważniejsze rzeczy np. lepsze tekstury ziemi czy drzew, bo myślę że ludzie wolą Trainz'a, bo tam grafika jest ładniejsza.
Cytuj
No i do czego są potrzebne kolejne tekstury siódemki?
Zależy jeszcze jakiej siódemki, bo tekstura EP07-10xx w malowaniu PKP IC by się mogła przydać.
« Ostatnia zmiana: 25 Grudnia 2013, 14:12:04 wysłana przez AK2012 »

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #28 dnia: 25 Grudnia 2013, 14:18:17 »
…bo myślę że ludzie wolą Trainz'a, bo tam grafika jest ładniejsza.
No i bardzo dobrze, że myślisz - wolny kraj mamy :) Mówisz, że ludzie wolą Trainza, a jak się spytać (pomijam dzieciaki śliniące się na widok lokomotywy) to zdecydowana większość woli MaSzynę. Głównie za fizykę. Dlatego nie rozumiem sytuacji gdy @Ra proponuje odświeżenie pewnych elementów grafiki (od czegoś trzeba zacząć), a Ty jesteś przeciw.
Zależy jeszcze jakiej siódemki, bo tekstura EP07-10xx w malowaniu PKP IC by się mogła przydać.
Tak? A po co? Prócz kolejnej tekstury zyskasz coś? Nawet nie będzie "minimalnie większej liczby FPS" jak w przypadku znaków drogowych.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Mytnik

  • Wiadomości: 576
  • Administrator
    • Zobacz profil
    • Mój kanał na YT
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Dlaczego teksturowcy zajmują się tylko pojazdami?
« Odpowiedź #29 dnia: 25 Grudnia 2013, 14:18:22 »
Cytuj
W końcu i tak jak się jedzie pociągiem to się znaków nie widzi
A jak jedziesz pociągiem to widzisz jego teksturę?