« Odpowiedź #16 dnia: 07 Marca 2013, 23:54:08 »
Co ciekawe (wbrew mniemaniu niektórych MK ze to takie prace karne) sporo osób lubi robić takie zajęcia bo chociaż wiadomo o której godzinie się zaczyna o której kończy i w jakim miejscu, i nie trzeba tułać się po połowie Polski.
No ja jakimś MK nie jestem i manewry czy "depo" jak dostanę w planie to dla mnie mimo wszystko kara (o czym przełożeni z resztą wiedzą). Znam sporą grupę maszynistów, którzy również nie lubią takiej pracy i wolą przepracować te 12h ale na pociągu. I też wiem gdzie zacznę, gdzie skończę i o której.
btw Ogólnie ciężko nie traktować manewrów jako swego rodzaju kary skoro "zawieszeni" maszyniści właśnie tam są wysyłani…
Oczywiście to też zależy bo są i tacy co by najchętniej na samym depie siedzieli a semafory oglądali z szopy.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76