Autor Wątek:  smuga.tga po raz kolejny...  (Przeczytany 37045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
smuga.tga po raz kolejny...
« dnia: 08 Stycznia 2013, 19:23:44 »
Znowu próbuję wycisnąć z tego coś więcej. Efekt wydaje mi się aktualnie trochę bardziej zbliżony do realnego, w stosunku do ostatniej wersji.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 656
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Stycznia 2013, 20:44:10 »
W jak z możliwością oświetlenia innych obiektów - np. słupów trakcyjnych? Stary (i to bardzo) SKPS to potrafił.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Stycznia 2013, 20:49:31 »
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
Szogun, trzeba było pytać w dziale beta i wrzucić do sprawdzenia. Jak na moje, to mogło by trochę bardziej na boki świecić.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Dominik333

  • Wiadomości: 212
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Stycznia 2013, 20:56:11 »
A jest możliwość aby jakaś smuga oświetlała nam sieć trakcyjną?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:00:36 »
Przy obecnej metodzie jest to niemożliwe (to tylko tekstura zawieszona nad torami, jednakże zupełnie inna w stosunku do pierwszych kombinacji ze smugami).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #5 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:05:47 »
Na pierwszym screenie nic nie widać. I jeszcze jakość fatalna.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #6 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:20:04 »
1 screen nie ma nic konkretnego prezentować (smuga z PC10).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #7 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:21:16 »
A jak przedstawia się oświetlanie scenerii po wyjściu z kabiny, trzeba ingerować w sprawy EXE? Czy błąd z oświetlaniem pomostu przez smugę w lokomotywach manewrowych również wymaga poprawki w EXE?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5632
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 568
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:24:03 »
A jak myślisz?
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:25:27 »
Myślę że w EXE, ale wolałem się dopytać.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2964
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 327
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:28:38 »
Bartek, do wyższej półki będzie należało zrobienie przyciemnienia reflektorów ;)
Skoro jest możliwość przygaszenia oświetlenia w kabinie osobnym klawiszem, to może i smugę można by było pod to podciągnąć. Mam na myśli samo "Przyciemnienie reflektorów". Bo zabawa z przełącznikami od halogenów to jeszcze wyższa półka ;)

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #11 dnia: 08 Stycznia 2013, 21:56:47 »
Kwestia przyciemnionej tekstury i oczywiscie znalezienia wolnego klawisza, pod ktory daloby sie podpiac przyciemnienie. Nalezy tez miec na uwadze, ze na siodemkach sa dwa przelaczniki do przyciemnienia i chyba optymalnym rozwiazaniem bedzie podniesienie obu po nacisnieciu klawisza.
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Stycznia 2013, 00:22:37 »
Należałoby to zrobić dobrze. Dobrze czyli renderować każdą klatkę 2 razy, raz w fazie ciemnej, a drugi raz w fazie jasnej. Wtedy mielibyśmy dobry efekt oświetleniowy i niski FPS.

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 656
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Stycznia 2013, 16:39:25 »
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
SPKS. Zadowolony?

Pytam o stare rozwiązanie, które było lepsze od obecnego. Czy nie dało by rady do niego wrócić?

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 748
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Stycznia 2013, 16:41:24 »
Z tego co dobrze kojarzę to było to dość FPSożerne także odpada.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2013, 16:43:17 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #15 dnia: 09 Stycznia 2013, 16:54:24 »
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: smuga.tga po raz kolejny...
« Odpowiedź #16 dnia: 09 Stycznia 2013, 18:29:58 »
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
Mgła w sensie cząsteczkowym czy mgła w naszym obecnym, klasycznym ujęciu?
@Sawi to musi żreć FPS, każdą klatkę 2 razy renderujesz...