- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Screeny => Wątek zaczęty przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 19:23:44

Tytuł: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 19:23:44
Znowu próbuję wycisnąć z tego coś więcej. Efekt wydaje mi się aktualnie trochę bardziej zbliżony do realnego, w stosunku do ostatniej wersji.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 08 Stycznia 2013, 20:44:10
W jak z możliwością oświetlenia innych obiektów - np. słupów trakcyjnych? Stary (i to bardzo) SKPS to potrafił.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: adsim w 08 Stycznia 2013, 20:49:31
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
Szogun, trzeba było pytać w dziale beta i wrzucić do sprawdzenia. Jak na moje, to mogło by trochę bardziej na boki świecić.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: Dominik333 w 08 Stycznia 2013, 20:56:11
A jest możliwość aby jakaś smuga oświetlała nam sieć trakcyjną?
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 21:00:36
Przy obecnej metodzie jest to niemożliwe (to tylko tekstura zawieszona nad torami, jednakże zupełnie inna w stosunku do pierwszych kombinacji ze smugami).
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: Benek w 08 Stycznia 2013, 21:05:47
Na pierwszym screenie nic nie widać. I jeszcze jakość fatalna.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 21:20:04
1 screen nie ma nic konkretnego prezentować (smuga z PC10).
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 08 Stycznia 2013, 21:21:16
A jak przedstawia się oświetlanie scenerii po wyjściu z kabiny, trzeba ingerować w sprawy EXE? Czy błąd z oświetlaniem pomostu przez smugę w lokomotywach manewrowych również wymaga poprawki w EXE?
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: szogun w 08 Stycznia 2013, 21:24:03
A jak myślisz?
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: Tyrystor w 08 Stycznia 2013, 21:25:27
Myślę że w EXE, ale wolałem się dopytać.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: ST44-003 w 08 Stycznia 2013, 21:28:38
Bartek, do wyższej półki będzie należało zrobienie przyciemnienia reflektorów ;)
Skoro jest możliwość przygaszenia oświetlenia w kabinie osobnym klawiszem, to może i smugę można by było pod to podciągnąć. Mam na myśli samo "Przyciemnienie reflektorów". Bo zabawa z przełącznikami od halogenów to jeszcze wyższa półka ;)
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: hunter w 08 Stycznia 2013, 21:56:47
Kwestia przyciemnionej tekstury i oczywiscie znalezienia wolnego klawisza, pod ktory daloby sie podpiac przyciemnienie. Nalezy tez miec na uwadze, ze na siodemkach sa dwa przelaczniki do przyciemnienia i chyba optymalnym rozwiazaniem bedzie podniesienie obu po nacisnieciu klawisza.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 09 Stycznia 2013, 00:22:37
Należałoby to zrobić dobrze. Dobrze czyli renderować każdą klatkę 2 razy, raz w fazie ciemnej, a drugi raz w fazie jasnej. Wtedy mielibyśmy dobry efekt oświetleniowy i niski FPS.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: mareczek w 09 Stycznia 2013, 16:39:25
Nie ma czegoś takiego, jak SKPS.
SPKS. Zadowolony?

Pytam o stare rozwiązanie, które było lepsze od obecnego. Czy nie dało by rady do niego wrócić?
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 09 Stycznia 2013, 16:41:24
Z tego co dobrze kojarzę to było to dość FPSożerne także odpada.
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: adsim w 09 Stycznia 2013, 16:54:24
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
Tytuł: Odp: smuga.tga po raz kolejny...
Wiadomość wysłana przez: pol102 w 09 Stycznia 2013, 18:29:58
A jak była mgła, to efekt był koszmarny...
Mgła w sensie cząsteczkowym czy mgła w naszym obecnym, klasycznym ujęciu?
@Sawi to musi żreć FPS, każdą klatkę 2 razy renderujesz...