Autor Wątek:  Budowa symulatora do gry Maszyna  (Przeczytany 14132 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Budowa symulatora do gry Maszyna
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Grudnia 2012, 01:06:13 »
@Anrej ludzie tworzą pulpity SU45, ET22, EN57 itd. Nic nie stoi na przeszkodzie jeździć ET22 na innym kompie ;)

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Budowa symulatora do gry Maszyna
« Odpowiedź #31 dnia: 30 Grudnia 2012, 03:59:15 »
A jak to chcecie zrobić skoro aktualnie symulator renderuje tylko obraz z jednego widoku? Trzy komputery z jednocześnie odpalonym symkiem?
Q to opanował ;) Gdzieś nawet był film :)

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Budowa symulatora do gry Maszyna
« Odpowiedź #32 dnia: 30 Grudnia 2012, 11:34:21 »
Coraz więcej misji ma zdarzenia losowe. Nawet, jeśli uda Ci się idealnie zgrać w czasie wszystkie zdarzenia na zwykłej misji, to na misjach z eventami losowymi przez jedną szybę będziesz patrzył jak lok jedzie w prawo, a przez drugą w lewo.
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Budowa symulatora do gry Maszyna
« Odpowiedź #33 dnia: 30 Grudnia 2012, 16:59:13 »
Cytuj
Wg mnie najlepszym rozwiązaniem jest stworzenie idealnie białej, płaskiej ściany ok. 2,5m-3m i użycie projektora.
A w mojej ocenie najlepiej zbudować takie białe pomieszczenie, z gąbczastym obiciem i zastosować drzwi z klamką od zewnątrz.
Przepraszam, ale nerwy mi puszczają, jak czytam cały ten śmieszny wątek. Skoro gość podjął pracę nad symulatorem, a napotkał jakieś problemy, to niech zwróci się o pomoc w odpowiednim dziale. Tutaj cały czas pada hasło: chcę wybudować.. Ja też kuźwa chcę i próbuję, ale jak pozytywnych rezultatów nie zobaczę, to Wam 4 liter nie zawracam.
Co do bujania kabiną - wcale nie jest to wymagane przy budowie symulatora, pytałem się o to firmy zagranicznej, która buduje symulatory do zachodnich lokomotyw. Symulator dobiera się pod konkretny cel, tj. np. reakcje maszynisty na sygnały, sytuacje ruchowe, zachowywania się urządzeń pokładowych. Jak na razie nikomu nie udało się zgromadzić wszystkich tych rzeczy na raz. Niedawno oglądałem program o symulatorze PZL dla zawodowych kierowców, gdzie odbywający jazdę za kółkiem jest popodłączany do mnóstwa czujników, badających jego stan psychofizyczny, ciśnienie, itp. W trakcie programu, twórca symulatora poinformował, że absolutnie nie jest możliwe zbudowanie symulatora, który w 100% odzwierciedli zachowanie się kabiny podczas np. zderzenia, gdyż groziłoby to uszkodzeniem sprzętu bądź nawet śmiercią odbywającego symulację. MaSzyna, mieści się zatem pod swego rodzaju określenie symulatora. Tak samo zresztą jak MSTS. Jeżeli nie, symulatory zachodnie, też powinny być określane jako gra.
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline RUDEK

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 292
  • cisza spokój na tle kolei
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 125
Odp: Budowa symulatora do gry Maszyna
« Odpowiedź #34 dnia: 30 Grudnia 2012, 20:49:14 »
Co ma piernik do wiatraka, ja uważam że ruchoma kabina jest jak najbardziej wskazana . A za granicą nie trzeba pytać bo w Polsce też mamy mądrych ludzi.