Również mam problem taki jak kolega UP5358. Prowadząc skład na scenerii Linia053 służba TLK po hamowaniu zasadniczym wskazówka przewodu głównego spada powoli do wartości trochę wyższej niż 0,5 a potem powoli do 0,5 i zaczyna napełniać się cylinder hamulcowy, używam odluźniacza w tym momencie i ciśnienie w cylindrze spada do wartości 0, ale skład zaczyna zachowywać się jakby był przyhamowany i odluźniacz w tym przypadku nic nie pomaga, pomaga dopiero ustawienie kranu głównego hamulca na luzowanie, po czym cała sekwencja z hamulcem się powtarza. Manometr przewodu głównego nie wskazuje aby był on przeładowany. Nie mam pojęcia czy coś robię źle przy obsłudze hamulca, czy to jest wina exe lub czegoś zupełnie innego. Dodatkowo na tej scenerii skład EN57 ma problemy z prowadzeniem AI, pomaga dopiero wejście do niego za pomocą F5, zjechanie nastawnikiem do 0 i powrót do swojego składu. Spróbuję jeszcze użyć regulatora ciśnienia jak pisał Szogun.
EDIT: Po nastawieniu regulatora ciśnienia na wartość 0,51 problem występuje nadal, wskazówka manometru przewodu głównego po hamowaniu i wyluzowaniu spada do około 0,52, po czym bardzo wolno do wartości 0,51 i zaczynają się napełniać cylindry hamulcowe, po użyciu odluźniacza skład po około pół minuty zaczyna zachowywać się tak jakby był przyhamowany i pomaga dopiero luzowanie hamulców, jednakże na krótko. W załączeniu log i scenery.
System Windows XP SP3, karta graficzna Leadtek A6600TD. PC2011 SP1 Exe SPKS.