« Odpowiedź #23 dnia: 16 Września 2012, 01:26:06 »
Myślę, że są solidne podstawy, by twierdzić, że bardzo prawdopodobne jest to, że Lotos kupi co najmniej kilka sztuk...
Ja tam nie widzę żadnych "solidnych podstaw". Maszyna jeszcze nie zaczęła jeździć dla Lotosu a już obstawiasz ile wezmą sztuk. Na początek wystarczy to, że z Lotosu do PESY nie wróci zajeżdżony trup. Powtarzałem to już wielokrotne. Jeśli lokomotywa "przeżyje" pół roku w Lotos Kolej na ciężkich pociągach to znaczy, że jest to maszyna nie do zajechania. Dlaczego tak jest wiedzą doskonale Ci co w Lotosie pracują.
Druga sprawa to taka, że przewozy LK opierają się głównie na przewozie paliwa. Jest tak dlatego, że LK ma umowę z Lotosem. Wygasa ona bodaj za rok czy dwa. Gdy Lotos nie będzie musiał zlecać przewozu LK wezmą kogoś innego. Lotos Kolej słono sobie liczy za transport i gdyby Lotos nie miał związanych rąk na pewno LK by nie woziło ich paliw.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76