Autor Wątek:  Postępy przy pracach w ZNTK...  (Przeczytany 151833 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Joachimowicz

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1393
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1301
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #180 dnia: 08 Lipca 2014, 00:27:07 »
Planujesz wydać całą paczkę papug z różnymi wariantami szczegółów czy pojedynczo? Jakiej firmy będzie zamontowany manipulator?
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #181 dnia: 08 Lipca 2014, 00:46:47 »
Paczka, odnosnie wariantow szczegolow - juz sie roznia pomiedzy soba i wprawne oko to dostrzeze. Wiecej nie bede zdradzal.

Offline ST44-003

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2867
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 218
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #182 dnia: 11 Lipca 2014, 09:12:48 »
@up, co Ty takie ciemne te screeny dajesz? Nic na nich nie widać ;)

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #183 dnia: 26 Lipca 2014, 21:14:56 »
Widzę, że umarło ...

Po rozmowie z @Sawim doszliśmy do wniosku, że na zdjęcia w nieskończoność czekał nie będzie i pojawiła się ewentualność opublikowania papużek z cargowską kabinką z lokomotyw 303EB. I w tym właśnie miejscu chciał bym serdecznie i gorąco prosić osoby, które miały do czynienia z obiema lokomotywami w praktyce. Chodzi o zaopiniowanie, czy papuga może zostać wydana w/g powyższego. Czy różnice obu kabin są aż tak widoczne i rażące, że nie da rady zastąpić oryginalnej kabiny tą cargowską? Jakie to w ogóle różnice? I to znów pytanie do maszynistów/warsztatowców, którzy mają styczność z omawianymi lokomotywami na co dzień. Opinia mikoli, którzy widzieli kabinę na zdjęciu, bądź na jakichś DTK, będąc w niej przez minutę nie jest tu do niczego przydatna.

Ewentualnie można zrobić tak, że papuga zostanie wydana z kabiną od 303EB (jako prowizorka, których w projekcie nie brakuje i nikomu to nie przeszkadza), a oryginalna kabina zostanie wykonana, gdy zostaną dostarczone wymagane materiały i wydana - jako oficjalna. Czekam na opinie.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2014, 21:18:20 wysłana przez PanMechanik »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9063
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 576
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #184 dnia: 26 Lipca 2014, 21:31:38 »
Żeby była jasność w temacie to wydanie z tą kabiną 303e_b to ostateczność, którą biorę pod uwagę ho ho daleko. Nie uśmiecha mi się opublikowanie dodatku w którymś z patchy jako AI lub jako model papugi, a kabina 70%. Z tego co się dowiedziałem to dostęp do nich, to nie taka z pozoru prosta sprawa. Więc i szanse z dnia na dzień maleją.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2014, 21:32:53 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #185 dnia: 26 Lipca 2014, 21:35:19 »
Z tego co się dowiedziałem to dostęp do nich, to nie taka z pozoru prosta sprawa.

Dlatego prośba o zweryfikowanie pomysłu, odnosi się wyłącznie do maszynistów/warsztatowców, tak jak napisałem, dla osób, które pracują przy tych maszynach i są w stanie napisać coś sensownego.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5545
  • Ten co nic nie umie
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 350
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #186 dnia: 26 Lipca 2014, 21:48:59 »
Papuga z kabina 303Eb to zaden grzech, pojedyncze numery potrafia sie roznic przelacznikami, kontrolkami...
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #187 dnia: 26 Lipca 2014, 22:07:57 »
Papuga z kabina 303Eb to zaden grzech, pojedyncze numery potrafia sie roznic przelacznikami, kontrolkami...

Poniżej dwa zdjęcia. Pierwsze to kabinka 303Eb, a drugie - kabina papugi. Nie ma zbyt wiele różnorodności, nie licząc jednego przełącznika w 303Eb, który idzie usunąć w maxie w 5 minut. Kolejna różnica to to że w 303Eb kilka przełączników jest "wciskanych", bądź "obracanych", a w papudze są one w postaci hebelków, które na dobrą sprawę można zapożyczyć np z ST45. Odcień niebieskiego? Chwila zabawy gimpem.  I tyle ode mnie.

  Dodano: 27 Lipca 2014, 11:02:43
Pozwoliłem sobie wczoraj napisać apel o z prośbą o wykonanie potrzebnych nam zdjęć. Apel rozesłałem do wielu znajomych MK z całego kraju, jak i zamieściłem go w grupie "Kolejowa Pasja" na facebooku (około 3500 aktywnych użytkowników). Oto treść apelu:

Cytuj
Witam Was. Mam gorącą prośbę do wszystkich, którzy mają częsty kontakt z papużkami (EP-07P-20xx). Otóż, bardzo pilnie potrzebne mi są dwa zdjęcia, gdyby ktoś miał możliwość wejścia do kabiny maszynisty ... Proszę o zrobienie zdjęcia części pulpitu pomocnika (dobrze by było, żeby zdjęcie zostało wykonane prostopadle i w miarę możliwości z góry), oraz zdjęcia dolnej części pulpitu maszynisty (na zdjęciu poniżej zaznaczyłem o który element mi się dokładnie rozchodzi). Również mogło by być wykonane w miarę prostopadle i z góry. Prosił bym o informację, czy ktoś z Was jest w stanie dostarczyć mi wspomniane zdjęcia? Jeśli ktoś posiada jakiekolwiek zdjęcia z kabin papug, obrazujących pulpit maszynisty, również, każde się przyda.
Zainteresowanym osobom więcej informacji udzielę via PW.
Jeśli możecie to udostępniajcie mój apel dalej, w innych grupach o tematyce kolejowej, za co serdecznie dziękuje!
Pozdrawiam i zielonego życzę!

Pojawiło się wiele odpowiedzi, między innymi ażeby poprosić naszego kolegę, @mechatronika o wykonanie zdjęć, ja odpisałem na ten komentarz:

Cytuj
Marcel jest bardzo aktywnym użytkownikiem forum Symulatora MaSzyna, a apel o opisane przeze mnie zdjęcia na forum wisi od około dwóch tygodni. Gdyby miał możliwość, to na pewno dostarczył by zdjęcia.

Jakiś szanowny jegomość ośmielił się odpowiedzieć w stylu:

Cytuj
Dlaczego wszyscy prosicie mechatronika? Sami nie umiecie napisać odpowiedniego pisma z prośbą, albo zapytać dyrekcję Lokomotywowni o pozwolenie bądź maszynisty? Dlaczego wśród tylu użytkowników MaSzyny jest tyle leni?

Chwilę później, ten sam użytkownik napisał:

Cytuj
Najłatwiej to wysłać pismo do Przewozów Regionalnych z prośbą o udostępnienie kabiny elektrowozu. Wówczas zebrany zostałby materiał nie tylko zdjęciowy, ale i dźwiękowy, w którym zawsze oczekuję na prośbę pomocy.

I ja się z nim całkowicie zgadzam. I w tym miejscu chciał bym zadać pytanie. Gdzie jest nasz Wydział Promocji? I co takiego robi? Publikowanie postów na facebooku to jedyny zakres obowiązków kolegów z WP? Dlaczego nie ma między nami kreatywnej współpracy? Prosiłem @Sawiego żeby to on poruszył tę kwestię w zamkniętym dziale na forum, ale Piotrek uznał, że ja mam to zrobić w wątku projektu.

Czy koledzy z Wydziału Promocji mogli by się określić? I wystosować pismo do władz Przewozów Regionalnych z odpowiednią prośbą?

Wydzieliłem offtopic. Proszę trzymać się głównego tematu.
Rozi
« Ostatnia zmiana: 27 Lipca 2014, 14:45:48 wysłana przez Rozi »

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Postępy przy pracach w ZNTK...
« Odpowiedź #188 dnia: 27 Lipca 2014, 21:22:13 »
Czy bok klimatyzatora od dtrony odbierakow pradu ma jakies kraty wentylacyjne, czy jest "pelny"? Nadal wisze Piotrkowi tekstury tych wynalazkow i nie moge mu ich puscic, gdyz nie wiem jak ten bok (najtrudniej dostepny dla fotografujacych) ma wygladac?