Autor Wątek:  Wyłączanie przetwornic w lokomotywach EU07  (Przeczytany 15575 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2307
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 168
Odp: Wyłączanie przetwornic w lokomotywach EU07
« Odpowiedź #30 dnia: 30 Sierpnia 2012, 17:39:23 »
Za to gorzej z izolacją tychże silników. Kiedyś pisałem coś na temat mojego stanowiska wobec jazdy równoległej na wszystkich bokach, że jest to zarzynanie maszyny (ale to moja opinia). Dołączmy do tego przypadku delikwenta, który wyłączy przetwornicę..
Nie mieszajmy niewłaściwej obsługi pojazdu z jakimiś przesądami.
Jak będę duży zostanę maszynistą!

Offline MichałŁ

  • Wiadomości: 1179
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 37
Odp: Wyłączanie przetwornic w lokomotywach EU07
« Odpowiedź #31 dnia: 30 Sierpnia 2012, 23:29:59 »
Za to gorzej z izolacją tychże silników. Kiedyś pisałem coś na temat mojego stanowiska wobec jazdy równoległej na wszystkich bokach, że jest to zarzynanie maszyny (ale to moja opinia). Dołączmy do tego przypadku delikwenta, który wyłączy przetwornicę..
Skoro konstruktor zaprojektował bocznikowanie to znaczy że tak ma być i można tego używać. A to że lokomotywy są utrzymane jak są to i się rozwalają to inna sprawa

Offline Ryszard-san

  • Wiadomości: 214
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Wyłączanie przetwornic w lokomotywach EU07
« Odpowiedź #32 dnia: 31 Sierpnia 2012, 20:16:24 »
Znacie lokomotywę ET21- tam przetwornic nie ma tylko wentylatory, opory rozruchowe bardzo często się paliły na wzniesieniach przy ciężkim pociągu.

Opory się paliły bo mają bardzo fatalne chłodzenie z jednej strony lokomotywy znajduję się podwójny wentylator promieniowy który wdmuchuje powietrze do kanału a z niego na skrzynki oporowe (żeliwne). Dlatego z jednej strony są opory lepiej chłodzone a z drugiej nie. Zresztą przez nieumiejętną jazdę maszyniści są w stanie prawie na każdej maszynie spalić opory.