Autor Wątek:  Jak tam prace nad modelami?  (Przeczytany 179375 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #450 dnia: 08 Maja 2013, 14:30:50 »
Za to warto też w życiu mieć pasję. Nielicznym się tak zdarza, że udaje im się na tej pasji zarobić, z czego nie wszyscy koniecznie muszą być potem zadowoleni z takiego rozwoju wypadków. Natomiast inni pracują m.in. po to, żeby stać ich było, by swą pasję realizować. Ja, tak jak pisałem, nauczyłem się przy okazji wielu rzeczy, które mi się wkrótce przydadzą w pracy, a kto wie, może w przyszłości znajdę sobie pracę przy tworzeniu symulatorów kolejowych... ;-P
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #451 dnia: 08 Maja 2013, 23:32:42 »
Ja nie zamieszczam tych modeli screenów w celach marketingowych. Ja je tu zamieszczam, bo np. siedzę od 15 godzin nad krzyżownicą, w końcu udało mi się osiągnąć zamierzony efekt i chciałbym podzielić się tym faktem ze światem. Moi kumple mają "pociągi", za przeproszeniem, w rzyci, ojciec się ze mnie śmieje, że powinienem był iść na kolejarza, a Jeżyk o tej porze kiedy ja kończę zazwyczaj już śpi, także sory, ale zostaje mi tylko forum. ;-)
Z resztą od tego ten wątek chyba jest? Czy może się mylę?

Jesteś idealnym zaprzeczeniem tego co robię, mam za to wielki szacunek. W przeciwieństwie do mojej pracy, Twoja nawet nie wydana ma zdecydowanie większą wartość :)

Może dzisiaj coś wymodeluję z tej okazji ;)

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #452 dnia: 09 Maja 2013, 01:29:12 »
One picture.
So much win.
: D

Następny krok - przytwierdzenia: już skwadratowiona podkładka z siodełkiem iglicowym (oznaczenie mi nieznane) z (nie wiedzieć czemu) łapką łp3 (popularne niegdyś przytwierdzenie typu K) zamiast SKL12 oraz podkładka żebrowa Pża16 także bez łapek SKL12.

Się dzieje.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2013, 11:40:12 wysłana przez Tolein »
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 559
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #453 dnia: 12 Maja 2013, 12:11:19 »
Należałoby stwierdzić że GMAx to jest naprawdę idiotyczny program. Męczy się człowiek z tym, a on na koniec strzela focha.
Cytuj
-- Error occurred during fileIn in <File:C:\gmax\scripts\eu07_old\T3dExp.ms>

EDIT: A jednak jest tak samo głupi jak 3DS i nie potrafi uruchomić skryptów, jeśli nie są one w katalogu scripts\eu07.
« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2013, 12:18:48 wysłana przez szogun »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #454 dnia: 12 Maja 2013, 12:24:52 »
To nie jest wina programu, tylko zawartości skryptu main.ms.
scriptDirectory= (getDir #scripts)+"\\EU07\\"

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 559
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #455 dnia: 12 Maja 2013, 12:26:17 »
Co nie zmienia faktu że przepaść między GM a 3DS jest dość spora (na korzyść Max'a).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #456 dnia: 12 Maja 2013, 12:27:48 »
No to wymień po klika wad i zalet obu, jak już poruszyłeś ten temat.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6084
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2063
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #457 dnia: 12 Maja 2013, 12:47:37 »
W 3ds maxie możesz sobie zapisać błyskawicznie t3d/inc/scm. W gmaxie trzeba  ręcznie kopiować fragmenty pliku, albo specjalnym programem z czytać zawartość. W 3ds max jest przejrzystszy wygląd.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5629
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 559
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #458 dnia: 12 Maja 2013, 12:49:01 »
Ciężko jest wymienić, jeśli już jesteś przyzwyczajony do 3DS'a przechodząc na GMax możesz się trochę pogubić. Na dzień dobry nie ma zdefiniowanych skrótów klawiszowych, edytor materiałów nie jest tak przejrzysty jak w Maxie, skrypty eksportujące są kilka (jak nie naście) razy wolniejsze od 3DSowych przy eksportowaniu np. kabiny, przy mapowaniu można się trochę pogubić (zawsze scrollem przybliżałem sobie tekstury, tutaj scroll zaczyna przewijać listę materiałów, samo mapowanie wymaga więcej pracy. To takie podstawowe "braki".
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #459 dnia: 12 Maja 2013, 14:37:04 »
Zauważyłem, że po zmniejszeniu okna listenera model eksportuje się zdecydowanie szybciej.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #460 dnia: 14 Maja 2013, 22:37:04 »
Wreszcie to jakoś wygląda.