Autor Wątek:  Jak tam prace nad modelami?  (Przeczytany 179420 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ShaXbee

  • Administrator
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #300 dnia: 19 Września 2012, 05:56:52 »
@pol102: Rozi odpowiedzial Ci w jego wlasnym watku. Sam prowokujesz stylem wypowiedzi - zaczynajac argumentami ad personum. Jesli uwazasz ze tekstury sa slabe zawsze mozesz zrobic nowe, nikt Ci nie broni. Jesli nie zaczniesz rozmawiac z innymi w sposob kulturalny to zaloze Ci obiecanego muted.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #301 dnia: 24 Września 2012, 18:30:26 »
1. Nastawnia obfotografowana przez darek71wrc.
2. Budynek dróżnika obfotografowany przez pawelpiotr19 - faktura budynku woła o pomstę do nieba ale toitoi stoi.

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #302 dnia: 24 Września 2012, 22:01:52 »
http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=20708.0;attach=43559;image
?

Jakoś po Twojemu to lepiej wygląda ;) Chyba przeżydowałem z poly ;)
« Ostatnia zmiana: 24 Września 2012, 22:04:35 wysłana przez pol102 »

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #303 dnia: 24 Września 2012, 22:18:16 »
No o tym właśnie pisałem, drogi Miłoszu. :)

Ed: @Rozi, toi-toi trzyma wymiar? Bo albo perspektywa jakaś (czy to rzut może?) dziwaczna, albo toika ma głębokość mniejszą dwakroć niż szerokość.
« Ostatnia zmiana: 24 Września 2012, 22:48:19 wysłana przez Tolein »
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline sektor 77

  • Wiadomości: 212
  • Muzyka łagodzi obyczaje.
    • Zobacz profil
    • rock
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #304 dnia: 24 Września 2012, 22:25:24 »
Może podzielicie się swoimi wiadomościami ? Modeli cały czas brakuje w sceneriach, więc wiele osób będzie wdzięcznych ;)

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #305 dnia: 24 Września 2012, 22:34:23 »
Może podzielicie się swoimi wiadomościami ? Modeli cały czas brakuje w sceneriach, więc wiele osób będzie wdzięcznych ;)

@hanys nadal prowadzi projekt wymiany obiektów 3D. Obecnie trwają zacięte rozmowy ze znanymi deweloperami Polskiej sceny Trainz oraz kolegami z Czech.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #306 dnia: 25 Września 2012, 03:03:15 »
Jakoś po Twojemu to lepiej wygląda ;) Chyba przeżydowałem z poly ;)

Ale twoja tekstura papy lepsza :)

Ed: @Rozi, toi-toi trzyma wymiar? Bo albo perspektywa jakaś (czy to rzut może?) dziwaczna, albo toika ma głębokość mniejszą dwakroć niż szerokość.

On jest ustawiony bokiem do budynku, wejście jest z boku (od wąskiej strony).

  Dodano: 26 Września 2012, 17:12:42
Taki prezent dla twórców scenerii (podziwiam za wytrwałość):
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2012, 17:12:42 wysłana przez Rozi »

Offline SKP

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1692
  • Stwierdzanie Końca Pociągu
    • Zobacz profil
    • Śledź na bieżąco odjazdy z Twojego ulubionego przystanku - Gdańsk
  • Otrzymane polubienia: 32
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #307 dnia: 26 Września 2012, 17:15:42 »
Udostępnisz także pliki .3ds oraz .gmax w celu umożliwienia mergowania?
Scenarzysta teoretyk. Trasopisarz doświadczalny.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #308 dnia: 26 Września 2012, 17:18:13 »
Właśnie taki jest cel. Nie będę wydawał pliku .t3d, tylko plik .max. Specjalnie wnętrze tunelu jest zrobione jako osobny submodel i osobna tekstura, by można było samemu modyfikować długość.

  Dodano: 26 Września 2012, 23:06:36
Kolejny obiekt z dedykacją dla panów scenarzystów :) Zbudowany modułowo, więc można spokojnie sobie ustalać długość.
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2012, 23:09:14 wysłana przez Rozi »

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4095
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1231
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #309 dnia: 27 Września 2012, 00:17:35 »
Kurczę, coraz więcej modeli i coraz więcej pomysłów na ich umieszczenie... wreszcie się ruszyło w tym temacie.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Siecool

  • Deweloper
  • Wiadomości: 983
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #310 dnia: 30 Września 2012, 17:50:10 »
Właśnie taki jest cel. Nie będę wydawał pliku .t3d, tylko plik .max. Specjalnie wnętrze tunelu jest zrobione jako osobny submodel i osobna tekstura, by można było samemu modyfikować długość.

  Dodano: 26 Września 2012, 23:06:36
Kolejny obiekt z dedykacją dla panów scenarzystów :) Zbudowany modułowo, więc można spokojnie sobie ustalać długość.
Piękność, przyczółki w pakiecie będą?

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #311 dnia: 01 Października 2012, 17:07:23 »
W tym moście może być kiepsko, bo jest on robiony ze zdjęć poglądowych i nie mam materiałów.

Offline Benek

  • Moderator
  • Wiadomości: 4504
  • fb.com/benek.maszyna
    • Zobacz profil
    • Moja strona o MaSzynie
  • Otrzymane polubienia: 17
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #312 dnia: 01 Października 2012, 17:10:19 »
Rozi, przepust potrzebuję. Masz jakieś materiały?

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #313 dnia: 01 Października 2012, 17:11:40 »
Nic a nic.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #314 dnia: 01 Października 2012, 17:46:17 »
Rozi, przepust potrzebuję. Masz jakieś materiały?
A nie może być taki jakie są na l61+l144?
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #315 dnia: 05 Października 2012, 18:46:13 »
Most uznaję za dokończony.

Offline matikolejarz

  • Wiadomości: 240
  • EP07- 361
    • Zobacz profil
    • Shakes and Fidget
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #316 dnia: 05 Października 2012, 18:52:56 »
Most uznaję za dokończony.
Powiem Ci jedno: piękne.

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #317 dnia: 05 Października 2012, 22:06:30 »
Fajnie, że się podoba. Kolejny wiadukt wysoki na 16 metrów. Jakość tekstury nie powala na kolana, ale można go wstawić gdzieś daleko na scenerii.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #318 dnia: 06 Października 2012, 13:27:49 »
Rozi, może coś na scenerii na kształt tego wiaduktu w Wiśle Głębcach?;)

Offline Rozi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #319 dnia: 06 Października 2012, 13:53:29 »
Właśnie SKP przesłał mi fotkę, nie jest najlepszej jakości, ale spróbuję coś wyciągnąć z tego.

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #320 dnia: 22 Października 2012, 20:36:20 »
Może nie nad modelami, tylko nad scenerią: Wstawiłem dziś drogi w ZL, zostały jeszcze skrzyżowania.

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #321 dnia: 23 Października 2012, 18:18:02 »
A te tory bez podkładów to kolej, czy tramwaje, bo kosmicznie ostry łuk widzę.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #322 dnia: 23 Października 2012, 18:27:51 »
Wąski tor.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #323 dnia: 23 Października 2012, 21:32:22 »
Jak dobrze pamiętam, to dawałem tam R=63m, to będzie chyba najostrzejszy łuk na scenerii, bo to trójkąt do obracania parowozów.

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #324 dnia: 24 Października 2012, 06:03:18 »
Jak dobrze pamiętam, to dawałem tam R=63m, to będzie chyba najostrzejszy łuk na scenerii, bo to trójkąt do obracania parowozów.
@Ra będzie płakał.

Swoją drogą kilka pytań ode mnie w stronę twoją - na tym wąskim torze jakie masz (bo domyślam się, że chore, ale jakie konkretnie) promienie łuków, a w szczególności torów zwrotnych na rozjazdach, to raz, a dwa, gdybyś miał wybór, to jakie szyny być tam umieścił?
Co do całej reszty misiów - jakie najmniejsze promienie łuków się w ogóle zdarzają w naszym pięknym symulatorum oraz jakie najmniejsze promienie torów zwrotnych można zaobserwować?
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #325 dnia: 24 Października 2012, 12:22:59 »
Jak dobrze pamiętam, to dawałem tam R=63m, to będzie chyba najostrzejszy łuk na scenerii, bo to trójkąt do obracania parowozów.
@Ra będzie płakał.
Przeczytaj sobie ten post i potem cały temat. http://eu07.pl/forum/index.php/topic,15968.msg172374.html#msg172374
Solo oración!

Offline eu07-001

  • Wiadomości: 337
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #326 dnia: 24 Października 2012, 13:07:30 »
Wszystkie rozjazdy jakich użyłem na scenerii to L=10.446 R=84. Najmniejszy promień łuku na szlaku ma ZTCP ~100m. Jeżeli miałbym możliwość użyłbym szyn S42 lub S49. Obecna, która ma wysokość 180mm, odpowiada szynie P65, która dość śmiesznie wygląda na wąskotorówce.

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #327 dnia: 24 Października 2012, 22:46:37 »
Wszystkie rozjazdy jakich użyłem na scenerii to L=10.446 R=84. Najmniejszy promień łuku na szlaku ma ZTCP ~100m. Jeżeli miałbym możliwość użyłbym szyn S42 lub S49. Obecna, która ma wysokość 180mm, odpowiada szynie P65, która dość śmiesznie wygląda na wąskotorówce.
Chyba raczej 6 albo 8. Nawet s42 przy r<100m grozi eksplozja mojej mozgoczaszki.
To moze ja sie wytlumacze - nie pytam o te luki i rozjazdy, bo mi sie nie chce szukac rozporzadzen ministra transportu. Zdaje sobie sprawe z tego, ze na przestrzeni czasu powstawaly iscie czarodziejskie uklady torowe w ramach waskiego tora na zakladach roznego typu, dlatego tez pytam o to co konkretnie znalezc mozna w maszynie. Integralna czescia nowego torowiska do maszyny jest system ukladania tego torowiska z klockow. I tak mozna robic klocki we wszystkich rozmiarach i przekrojach szyny, jakie nosila matka ziemia, to samo z rozjazdami. Robienie tego wszystkiego zajmie milijon. I zeby bylo jasne, nie mowie nie, tylko chcialbym zrealizowac maly kawalek, a potem ew. dorabiac kolejne klocki. Dlatego pytam jakie klocki maja priorytet.
Zwrotka s60r760 jest uzywana? Ktos bardzo pragnie elementow waskiego toru? Ze dwie-trzy zwrotki wchodza w gre, jesli tylko znajde/dostane materialy.
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline firleju

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1588
  • bawię się (w) exe...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 121
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #328 dnia: 25 Października 2012, 08:05:51 »
Szyna S42 była używana głównie na GKW na głównych liniach, a S49 to chyba tylko jeden odcinek w całej Polsce był (też na GKW). Reszta wąskich torów raczej używała szyn lżejszych, ale ciężko określić mi te typy (no może oprócz producenta, np. KoenigsHutte).
Skrypty do Blendera dostępne tutaj
W miarę aktualne wiki EXE wiki.eu07.es

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Jak tam prace nad modelami?
« Odpowiedź #329 dnia: 25 Października 2012, 14:59:19 »
Zwrotka s60r760 jest uzywana? Ktos bardzo pragnie elementow waskiego toru? Ze dwie-trzy zwrotki wchodza w gre, jesli tylko znajde/dostane materialy.
Możesz zrobić i wrzucić do bazy infrastruktury, tylko dokończ najpierw to co zacząłeś robić.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.