Autor Wątek:  Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)  (Przeczytany 143959 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #90 dnia: 25 Lipca 2012, 11:12:23 »
A czy dodanie ludności nie wpłynie drastycznie na FPS? 
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #91 dnia: 25 Lipca 2012, 12:21:37 »
No nie wiem gdzie ty mieszkasz, ja np. mieszkam w Warszawie... -__-

W calej poludniowej Polsce ciezko jest spotkac ekrany przy torach, nawet w takiej aglomeracji jak Gorny Slask gdzie domow, blokow i kamienic przy torach jest pelno.
A parafia (kosciol) do ktorej aktualnie naleze w Krakowie jest w takiej odleglosci od torow jak zrobil macius5991.
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #92 dnia: 25 Lipca 2012, 12:44:03 »
Primo. Kościół przy torach wymiata :D

Secundo. Ekrany dźwiękochłonne są a zza nich wyziera zieloniutkie zbocze pagórka. Trochę nie teges moim zdaniem. Kilka drzewek, albo tekstura lasu od góry stosowanego w plane'ach upodobniłaby to do jakiegoś parku miejskiego. Wystające dachy budynków, lub w ogóle kilka wyższych bloków była by też ładnym urozmaiceniem.
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #93 dnia: 25 Lipca 2012, 13:06:15 »
A czy dodanie ludności nie wpłynie drastycznie na FPS? 
Odpowiem pytaniem. A zauważyłeś u siebie jakieś spadki FPS?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #94 dnia: 25 Lipca 2012, 13:26:42 »
Odpowiem pytaniem. A zauważyłeś u siebie jakieś spadki FPS?

Ani razu nie jeździłem jeszcze na PC2011. Od ponad 2 miesięcy nie sieidziałem za kołem MaSzyny więc nie wiem dokładnie jak to jest.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #95 dnia: 25 Lipca 2012, 15:47:16 »
Sugeruję gdzie przy tych zarośniętych torach dodać pracujących robotników kolejowych w kamizelkach. Ostrzeżenie o nich dostalibyśmy przez radio.
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2012, 15:49:16 wysłana przez mikol »
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline Husarz

  • Wiadomości: 285
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #96 dnia: 25 Lipca 2012, 19:49:36 »
Jakby był model rusztowania to także można wykorzystać pomysł kolegi wyżej, tyle że przy piaskowaniu wiaduktu.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #97 dnia: 25 Lipca 2012, 19:53:32 »
Sugeruję gdzie przy tych zarośniętych torach dodać pracujących robotników kolejowych w kamizelkach. Ostrzeżenie o nich dostalibyśmy przez radio.
Taki motyw już jest użyty w jednym ze scenariuszy.

  Dodano: 25 Lipca 2012, 19:56:04
Oczywiście mowa o scn Moczniki.
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2012, 19:56:04 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline kmost

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #98 dnia: 25 Lipca 2012, 19:59:04 »
Równie blisko torów znajduje się kościół w pobliżu stacji Brzesko-Okocim tylko, że tam kościół jest ustawiony bokiem do torów oraz oddziela go rząd iglaków.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4110
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1282
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #99 dnia: 25 Lipca 2012, 21:24:46 »
Cytuj
Równie blisko torów znajduje się kościół w pobliżu stacji Brzesko-Okocim tylko, że tam kościół jest ustawiony bokiem do torów oraz oddziela go rząd iglaków.
Jeżeli to prawda, to zostawiam :)

W pierwszej kolejności zabiorę się za magistralę Vdrogowa=140, z nią powinno mi pójść dość szybko, na pewno szybciej niż z tamtymi dwoma szlakami.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #100 dnia: 25 Lipca 2012, 21:27:45 »
Pytanie tylko, czy kościoły o których mówicie leżą tuż obok odcinka, przez które pociągi przejeżdżają 140/160kmph?
« Ostatnia zmiana: 25 Lipca 2012, 21:30:02 wysłana przez Tolein »
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #101 dnia: 25 Lipca 2012, 21:31:45 »
Bez obrazy, ale jakie to ma znaczenie czy jest umiejscowiony bliżej czy dalej torów hm?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4110
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1282
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #102 dnia: 25 Lipca 2012, 21:35:10 »
Z chęcią zastosuję się do jakichkolwiek obowiązujących zasad dot. umiejscowienia kościołów i innych świątyń przy szlakach kolejowych :) Poproszę tylko link do dokumentów.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline EU40

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2206
  • MD Kraków Prokocim
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 397
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #103 dnia: 25 Lipca 2012, 21:47:33 »
A może nagrać kazanie ks. Natanka? :D
A tak na serio, można by postawić ewentualnie malutki murek pomiędzy peronem a kościołem. To byłoby bardziej realistyczne. Przypominam, że po katastrofie w Mostach, ksiądz miał w ogródku wagony..
Rozczyn dzieł Marksa wlany w bydląt czaszki
Wytwarza z mózgiem przedziwną miksturę.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #104 dnia: 25 Lipca 2012, 21:56:45 »
Z chęcią zastosuję się do jakichkolwiek obowiązujących zasad dot. umiejscowienia kościołów i innych świątyń przy szlakach kolejowych :)
Kościoły są w większości budowane ołtarzem w kierunku wschodnim. Kierunki możesz sprawdzić podczas swobodnego latania po użyciu klawisza [F2] - kod kierunku jest ostatni, po współrzędnych.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #105 dnia: 25 Lipca 2012, 22:10:24 »
A może nagrać kazanie ks. Natanka? :D
W sieci tego jest pełno. Np takie ooo
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline Tolein

  • Wiadomości: 483
  • Kanapowy Toromistrz
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #106 dnia: 25 Lipca 2012, 23:36:11 »
Bez obrazy, ale jakie to ma znaczenie czy jest umiejscowiony bliżej czy dalej torów hm?
Dla pociągów, podejrzewam, że nie wielkie, pomijając ewentualnie dzieci wbiegające na tory. Dla PLK problem może być taki, że oni lubią mieć kawałek przestrzeni wokół torów, tak, żeby ktoś im nie postawił jakiegoś budynku utrudniającego ruch pociągów, albo żeby mogli sobie infrastrukturę swobodnie poustawiać, kable zakopać, takie tam. Natomiast dla kościoła znaczenie może mieć takie, że budynki różnie reagują na wibracje, niemniej obserwuje się taką tendencję, że reagują nie najlepiej. Co innego stacja, gdzie pociągi jeżdżą 40 czy 60kmph, co innego przystanek z jedną krawędzią peronową dla miejscowych kibli, gdzie ekspresy czy pośpiechy przelatują 100, 120, czy nawet 160kmph, a towary 60, czy 80kmph.

Z chęcią zastosuję się do jakichkolwiek obowiązujących zasad dot. umiejscowienia kościołów i innych świątyń przy szlakach kolejowych :)
Kościoły są w większości budowane ołtarzem w kierunku wschodnim. Kierunki możesz sprawdzić podczas swobodnego latania po użyciu klawisza [F2] - kod kierunku jest ostatni, po współrzędnych.
Gdyby był tu guzik "lubię to", bez zastanowienia bym kliknął.
"Podejrzewam, że:
1. poświęcają na to niewiele czasu,
2. mają ograniczoną liczbę zwojów mózgowych, przez co są w stanie wykonywać tylko proste i powtarzalne czynności,
3. wydaje im się, że mogą nawet podbić kosmos, ale życie weryfikuje im to negatywnie."

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #107 dnia: 26 Lipca 2012, 11:11:18 »
Kościoły są w większości budowane ołtarzem w kierunku wschodnim.
Egzakli:)
Dla pociągów, podejrzewam, że nie wielkie, pomijając ewentualnie dzieci wbiegające na tory. Dla PLK problem może być taki, że oni lubią mieć kawałek przestrzeni wokół torów, tak, żeby ktoś im nie postawił jakiegoś budynku utrudniającego ruch pociągów, albo żeby mogli sobie infrastrukturę swobodnie poustawiać, kable zakopać, takie tam. Natomiast dla kościoła znaczenie może mieć takie, że budynki różnie reagują na wibracje, niemniej obserwuje się taką tendencję, że reagują nie najlepiej. Co innego stacja, gdzie pociągi jeżdżą 40 czy 60kmph, co innego przystanek z jedną krawędzią peronową dla miejscowych kibli, gdzie ekspresy czy pośpiechy przelatują 100, 120, czy nawet 160kmph, a towary 60, czy 80kmph.
Bardziej przejąłbym się tutaj ukształtowaniem terenu. Perony i  tory zazwyczaj są nico wyżej niż pozostałe budynki.
Miejsca na kable jest wystarczająco dużo. Przy p.o. nie potrzeba tak dużo infrastruktury. Odcinek jest prosty, więc nie ma konieczności rezerwowania terenów.
Nie rozumiem za to w czym jakikolwiek budynek może utrudniać ruch. Buduje się wiadukty drogowe, które niszczą układ torowy albo ograniczają widoczność. Nigdy nie spotkałem się z tym, żeby np. chałupa przeszkadzała w ruchu.
W Ptaszkowej kościół jest np. budowany obok stacji.  Na wjeździe od Wschodu do Krakowa Głównego mamy budynki (w jednym z nich mieszkałem kilka lat) i źle nie było. Z resztą obok są dwa kościoły(na prawdę blisko) i jest git. Tu wyraźnie droga oddziela budynek.
Dyskusja akademicka nad odległością budowli sakralnych od główki szyny:D Jak autor zrobi, tak będzie się podobało.
« Ostatnia zmiana: 26 Lipca 2012, 11:13:15 wysłana przez Paczkuś »
Solo oración!

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #108 dnia: 26 Lipca 2012, 11:18:52 »
Kosciol jest jak najbardziej ok tylko kwestia tego, zeby nie byl taki osamotniony, bo nie bedzie mial kto do niego chodzic ;)
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline BLAcKboY

  • Wiadomości: 440
  • Trydencki monarchista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #109 dnia: 26 Lipca 2012, 13:02:48 »
Egzakli:)
Po SVII już nie tak bardzo egzakli...
Kosciol jest jak najbardziej ok tylko kwestia tego, zeby nie byl taki osamotniony, bo nie bedzie mial kto do niego chodzic ;)
Egzakli :)
My personal favourites: 2TE10, 240 and 750
Fan mjuzjk 1
Fan mjuzjk 2

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #110 dnia: 26 Lipca 2012, 14:14:05 »
Maciek, przewidujesz na scenariuszach dosyć spory ruch AI wraz z wykonywanymi przez nie jakimiś czynnościami (odpinanie się, przyczepianie itp.)?
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #111 dnia: 26 Lipca 2012, 17:40:20 »
Nie wiem czy zauważyłeś, ale Maciek chce uniknąć przepisywania scenariuszy... Jeżeli jednak scenariusze byłyby robione od nowa to mógłbym się pobawić z którymś.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4110
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1282
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #112 dnia: 27 Lipca 2012, 00:27:08 »
Cytuj
Kosciol jest jak najbardziej ok tylko kwestia tego, zeby nie byl taki osamotniony, bo nie bedzie mial kto do niego chodzic ;)
O to się nie martwić :)
Cytuj
Nie wiem czy zauważyłeś, ale Maciek chce uniknąć przepisywania scenariuszy... Jeżeli jednak scenariusze byłyby robione od nowa to mógłbym się pobawić z którymś.
Scenariusze z _v1 będą kompatybilne z _v2, jednakże chyba takie "ubogie" scenariusze jak moczniki_en57 nie będą miały racji bytu. Przy ewentualnym wydawaniu _v2 osoby chętne do napisania scenariusza/-szy (mowa tutaj o osobach z dostępem do testu dodatków) będą mogły napisać nowe scenariusze na tę scenerię (przynajmniej 3 - powstający właśnie towarowy, osobowy no i pośpieszny).

Tak pisząc tę wiadomość doszedłem do wniosku że jednak poprzednie scenariusze nie będą kompatybilne, przynajmniej te na pociągach osobowych... dodaję przecież nowe przystanki. Ale i tak sądzę, że przy tej scenerii wypadałoby wydać kilka nowych, wykorzystujących obecne możliwości scenariuszy.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #113 dnia: 27 Lipca 2012, 13:40:31 »
Nasz kolega @Ra tak udoskonalił exe, że to aż trzeba wykorzystać. Mamy świetnych pisarzy takich jak @Siecool, @Benek, @SKP i inni którzy tworzą. Więc, to jest kwestia czasu. Maciek napisze w odpowiednim dziale, że jest gotowy, chętny user który ma dojście do odpowiedniego działu zasysa paczkę, pisze własną misje i daje do testów. Po przejściu testów scenerii i scenariuszów na niej sprawdza się każdy detal i jak nie ma failedów idzie w publikę. Więc, Ci co piszą scenariusze na aktualnych sceneriach niech się nie łudzą, że dostaną moczniki_v2 bo ''ja też piszę eventy''.
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline libertyn89

  • Wiadomości: 2002
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #114 dnia: 27 Lipca 2012, 13:51:42 »
Więc, Ci co piszą scenariusze na aktualnych sceneriach niech się nie łudzą, że dostaną moczniki_v2 bo ''ja też piszę eventy''.

Co to za ograniczenia? To zdanie brzmi bardzo dziwnie i sugeruje jakoby istaniała grupa, która ma wyłączność na pisanie eventów.
Pozdrawiam, Karol

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #115 dnia: 27 Lipca 2012, 14:29:44 »
Źle odebrałeś, chodzi o to, że user bez możliwości dojścia do pewnego działu nie ma możliwości dostania nowego, a nie sądzę, żeby autor tak wysyłał byle komu nowość, a potem przecieki...
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline mikol

  • Wiadomości: 206
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #116 dnia: 27 Lipca 2012, 14:49:57 »
Że niby jak? Dlaczego przecieki? Aha no tak... Nikt inny oprócz userów z pozycjami "Deweloper" czy "Betatester" czy jeszcze coś innego nie napisze misji na Mocznikach_v2 bo ją doszczętnie spartoli. Jeśli tak ma być to pytam - w jaki sposób ma wykazać się osoba która akurat ma pociąg do pisania scenariuszy (nie mówię o sobie żeby nie było) i akurat napisałaby ekstra scenariusz na Mocznikach_v2?
Pozdrawiam!
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna EU07-424

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #117 dnia: 27 Lipca 2012, 14:51:20 »
Jak? Zostanie wydany oficjalnie _v2 to napiszesz? Jakiś problem?
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #118 dnia: 27 Lipca 2012, 15:03:00 »
Że niby jak? Dlaczego przecieki? Aha no tak... Nikt inny oprócz userów z pozycjami "Deweloper" czy "Betatester" czy jeszcze coś innego nie napisze misji na Mocznikach_v2 bo ją doszczętnie spartoli. Jeśli tak ma być to pytam - w jaki sposób ma wykazać się osoba która akurat ma pociąg do pisania scenariuszy (nie mówię o sobie żeby nie było) i akurat napisałaby ekstra scenariusz na Mocznikach_v2?
Proszę napisać najpierw scenariusz na TD. Da się zrobić ciekawy z niewielką ingerencją w budowę.
Solo oración!

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Odświeżanie scenerii Moczniki (Moczniki_v2)
« Odpowiedź #119 dnia: 27 Lipca 2012, 15:12:24 »
Że niby jak? Dlaczego przecieki? Aha no tak... Nikt inny oprócz userów z pozycjami "Deweloper" czy "Betatester" czy jeszcze coś innego nie napisze misji na Mocznikach_v2 bo ją doszczętnie spartoli
Heh no tak, mit widzę o pozycjach według użytkowników nadal trwa.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".