Autor Wątek:  Konwersja .t3d do .e3d  (Przeczytany 2612 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline UAZownik

  • Wiadomości: 40
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Konwersja .t3d do .e3d
« dnia: 01 Lipca 2012, 18:48:51 »
Mam pytanie: czy da się przekonwertować stare modele w formacie .t3d do nowego, binarnego? Są do tego jakies programy konwertujące, czy może trzeba to zrobić za pomocą 3DMaxa? Chciałbym sobie wgrać do maszyny stary model, np. ST43, wiem że już jest troszke przeterminowany, ale brakuje mi tego loka. Czy może ma potrzeby konwertowania i w starym formacie ruszy? W maszynowych technicznych sprawach jestem wciąż zielony, więc proszę o wyrozumiałość :)

Pzdr UAZownik

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Konwersja .t3d do .e3d
« Odpowiedź #1 dnia: 01 Lipca 2012, 19:41:16 »
W eu07.ini pokombinuj z linijką convertmodels.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline hunter

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1126
    • Zobacz profil
    • kolej.banda.pl
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Konwersja .t3d do .e3d
« Odpowiedź #2 dnia: 01 Lipca 2012, 19:50:04 »
Zmien parametr convertmodels w pliku eu07.ini na wartosc 1 (bez optymalizacji modelu) lub 2 (z optymalizacja) i uruchom program wraz z taborem, ktory ma byc przekonwertowany. EXE obsluguje zarowno pliki t3d, jak i e3d, po zmianie w pliku ini i po uruchomieniu programu plik binarny powinien utworzyc sie sam.
http://rainsted.com/pl/Symulator/MaSzyna/EU07.INI#convertmodels_.282.29
Z pozdrowieniami,
Grzegorz Durbajło

http://www.kolej.banda.pl/ - moje kolejowe zdjęcia.