0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
PanMechanik sorry że tak dosadnie ale chrzanisz bzdury…zobacz sobie czym jeżdżą prywaciarze w Niemczech, Czechach albo Słowacji. TAK! Bingo. Między innymi tymi 60letnimi złomami. ET40 na Słowacji dalej śmigają po szerokim torze. Chyba nie muszę wspominać czym jeździ chociażby ODOS…CTL, Lotos, STK czy inni też śmigają złomami z Czech, które od ET40 nie odstają (RULZ jeśli się mylę to popraw), inwestują w nie pieniądze i co? No i co z tą Twoją teorią? Cargo nie sprzedaje maszyn od dawien dawna i to się nie zmieni. Pies ogrodnika a z drugiej strony po co wspomagać konkurencję?
Wszystko fajnie, lecz dlaczego ma ona stać w Pyskowicach skoro na same słowa "ET40" przychodzi na myśl Bydgoszcz? Dlaczego właśnie nie ona?
Wszystko fajnie, lecz dlaczego ma ona stać w Pyskowicach skoro na same słowa "ET40" przychodzi na myśl Bydgoszcz?
Zrobiłem małą listę egzemplarzy, które się zachowały jeszcze. Są to numery:01,04,16,30,34,37,42,44,48,51,57,58,59 + parę sztuk w szopie. Jak będę miał możliwość ich spisania to zaktualizuję info.
Tak egzemplarz ET40-01 prezentuje się w szopie.
A tak dla odmiany inne pojazdy które prawdopodobnnie czeka to samo co ET-40. W Prawdzie jeszcze dużo tego taboru można spotkać na torach ale i tak żal na to patrzeć (fotografie są z 2013r. błędna data w aparacie) Toruń Kluczuki. Dodano: 25 Stycznia 2014, 19:10:40 Dodano: 25 Stycznia 2014, 19:12:31 Dodano: 25 Stycznia 2014, 19:14:26