« Odpowiedź #68 dnia: 10 Października 2012, 21:42:38 »
Cargo nie dopuści przecież do konkurencji sprzedając loki.
Rzeczywiście… CARGO tnąc ET40 zrobiło prywaciarzom tak na złość, że coś strasznego… ET42 w Lotosie nie jeżdżą a firma działa dalej. To już nie te czasy gdy prywatni zaczynali jeździć i za wszelką cenę szukali taboru. Po co im ET40 jak do wyboru są dragony, vectrony, traxxy i gro innych maszyn. Tutaj ktoś z CARGO miał ewidentnie interes w tym żeby je pociąć. Zastanówcie się po co przeniesiono je do Tarnowskich Gór. Gdyby stały w zapasie w Bydgoszczy nie zostałyby zniszczone i rozkradzione bo tam kolejarze pilnowaliby maszyn dzięki, którym przez lata mieli pracę. Tak samo gdyby ET42 wyrzucili z ZWK w inny rejon kraju nie byłoby już co zbierać. Czterdziestki postanowiono wyrzuć jak najdalej właśnie po to by doszczętnie zgniły i zostały rozkradzione tak żeby nie opłacało się ich później robić.

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76