Autor Wątek:  Prace nad teksturami hanysa  (Przeczytany 128850 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #150 dnia: 23 Grudnia 2012, 18:45:32 »
Prędzej dokończyłoby się model @FLOYDa niż poprawiło ten złom.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #151 dnia: 23 Grudnia 2012, 18:46:49 »
Prędzej dokończyłoby się model @FLOYDa niż poprawiło ten złom.
Jest dużo możliwości. Ja tylko proponuję. Coś słyszałem że adsim miał go kończyć. Lecz nie wiem czy to prawda. Ale jeżeli jest model 111a na ukończeniu to można go dokończyć. Choć po screenach widać iż jest prawie gotów do odjazdu ;)

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #152 dnia: 23 Grudnia 2012, 19:10:26 »
Na podstawie modelu 111A można też wykonać kilka ciekawych przeróbek (Arow, 141A po Ng, Luxy). Szkoda by było, żeby to się zmarnowało.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #153 dnia: 23 Grudnia 2012, 21:10:42 »
Na podstawie modelu 111A można też wykonać kilka ciekawych przeróbek (Arow, 141A po Ng, Luxy). Szkoda by było, żeby to się zmarnowało.
Można, ale czy znajdzie się chętny??  Ja zaś mogę zająć się teksturowaniem.

  Dodano: 24 Grudnia 2012, 12:50:05
Tradycyjnie jak co roku
sypią się życzenia wokół,
większość życzy świąt obfitych
i prezentów znakomitych,
a ja życzę, moi mili,
byście święta te spędzili
tak jak każdy sobie marzy.
Może cicho bez hałasu
idąc na spacer gdzieś do lasu,
może w gronie swoich bliskich
jedząc karpia z jednej miski,
może gdzieś tam w ciepłym kraju
czując się jak Adam w raju,
może lepiąc gdzieś bałwana,
jeśli śniegu napada.

Tego Wam życzy Patryk Farana "hanys"

  Dodano: 28 Grudnia 2012, 17:34:18
Eh. Trochę dzisiaj pozamiatałem na kompie i zauważyłem nieskończony projekt. I dokończyłem go. Poniżej efekty. Dodam iż model ten nie powstał na bazie foto tekstur. A na sklejance mnóstwa zdjęć z internetu. Owa tekstura odpowiada wyglądowi miej więcej po wyjechaniu z malowania. Jedynie co kompletne jest to tex czoła. Co o tym sądzicie?

  Dodano: 28 Grudnia 2012, 17:35:36
Jeszcze muszę kilka istotnych elementów pozmieniać, takich jak chociażby numer na czole :P Zamiast 009 powinno być  004 heh. Tak dla ciekawostki to zdjęcia detali mam z numeru 001, czoło z 009 a ogólny zarys z 004 ;)

  Dodano: 28 Grudnia 2012, 17:36:48
A i zapomniałem. Drzwi z traxxa Lotosu :D
« Ostatnia zmiana: 28 Grudnia 2012, 17:40:10 wysłana przez hanys »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9178
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 705
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #154 dnia: 28 Grudnia 2012, 20:56:06 »
Porównując tą teksturę z oryginałem trzeba ją na pewno rozjaśnić.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #155 dnia: 28 Grudnia 2012, 20:57:24 »
Jest idealnie. Na screenie pierwszym wydaje się ciemna bo ta strona modelu "jest w cieniu".

Edit by mutopompka
Panowie! Proszę, nie róbcie spamu w wątku!
Posty nic nie wnoszone do tematu poszły na bocznicę.
PS. Sorry @szogun że w Twoim poście, ale musiałem napisać :)
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2012, 17:16:28 wysłana przez Mutopompka »
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #156 dnia: 03 Lutego 2013, 15:52:38 »
Prace nad pierwszą ukończoną EU07-133 "czeladka" już dobiegają ku końcowi. Można jeszcze zauważyć iż na obudowie mocowań wielokrotnego łączenia widać takie zygzaki żółtek tekstury. Jak na razie rozszyfrowuje mapowanie modelu i jak na razie rezultaty nie są zadowalające . . .  Serdecznie Pozdrawiam.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #157 dnia: 03 Lutego 2013, 16:02:12 »
Jak na razie rozszyfrowuje mapowanie modelu i jak na razie rezultaty nie są zadowalające
Poprawiłem już mapowanie, wkrótce w odpowiednim miejscu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #158 dnia: 03 Lutego 2013, 16:09:24 »
Jak na razie rozszyfrowuje mapowanie modelu i jak na razie rezultaty nie są zadowalające
Poprawiłem już mapowanie, wkrótce w odpowiednim miejscu.
Ok. Czekam z niecierpliwością.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #159 dnia: 21 Lutego 2013, 20:01:09 »
Siódemki czekoladowe czekają na model, a w tym czasie po urlopie małe dwie zapowiedzi.

Offline klimczok_mk

  • Wiadomości: 1312
  • tester
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 19
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #160 dnia: 21 Lutego 2013, 20:37:12 »
@hanys a nie myślałeś nad zastosowaniem w modelu ET21 pantografów z wkładką węglową?

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #161 dnia: 22 Lutego 2013, 10:53:19 »
Wkładki będą. W załączniku rezultat końcowy ze przyciemnionymi wózkami. Szczerze bym zrobił je do skali szarości, ale zaś do innych nie będą pasowały. Więc lipa. . .
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 12:14:33 wysłana przez hanys »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #162 dnia: 22 Lutego 2013, 12:17:07 »
Jak wersja ze zmienionymi patykami będzie miała osobny model, to możesz dać inną teksturę na wózki. Natomiast jeśli chodzi o przyciemnienie, to najlepiej zrobić to przez danie diffuse 150 w modelu, a nie przez przyciemnienie samej tekstury.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #163 dnia: 22 Lutego 2013, 12:19:40 »
Jak wersja ze zmienionymi patykami będzie miała osobny model, to możesz dać inną teksturę na wózki. Natomiast jeśli chodzi o przyciemnienie, to najlepiej zrobić to przez danie diffuse 150 w modelu, a nie przez przyciemnienie samej tekstury.
Tzn, chyba że zrobimy tak, że to będzie całkiem osobny model. ?

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #164 dnia: 22 Lutego 2013, 12:24:01 »
Te wózki trochę lipnie wyszły, za bardzo pod jakiś (niezidentyfikowany) bordowy podchodzą. Ja bym bardziej pod jakiś ciemniejszy (bliżej czerni) kombinował. I czujnik SHP na oryginale jest niebieski.

Edit: Pokaż zdjęcie boku, z którego robiłeś tę teksturę, na oryginale jest zupełnie inna czcionka oznaczeń, niż na teksturze. Czy to jest modyfikowana tekstura?
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 12:28:13 wysłana przez PanMechanik »

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #165 dnia: 22 Lutego 2013, 12:26:13 »
Tak wygląda wózek na odcieniach szarości. O niebo lepiej. Niebieski SHP się doda.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #166 dnia: 22 Lutego 2013, 12:30:02 »
Hanys, no a jak to chcesz zrobić? Chyba nie chcesz podmienić modeli, żeby lokomotywy z teksturami sprzed X lat miały nowe ślizgi?
Tak jeszcze patrzę, że chyba nie dodałeś ramek na reflektorach. Przejrzyj tekstury, bo na pewno na którejś te ramki dodawałem.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #167 dnia: 22 Lutego 2013, 12:35:24 »
Wersja ZEZ ma te reflektory. Wiec reflektory też trzeba będzie zmodyfikować.
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 12:48:09 wysłana przez hanys »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #168 dnia: 22 Lutego 2013, 12:47:15 »
No to wystarczy je skopiować stamtąd.
Poszukaj dobrze. Zwykła wersja też ma ramki, tylko mają alfę.
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 12:59:31 wysłana przez adsim »
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #169 dnia: 22 Lutego 2013, 12:58:49 »
No to wystarczy je skopiować stamtąd.
Był byś w stanie mi w tym pomóc od strony 3D.? O ile masz czas.

  Dodano: 22 Lutego 2013, 13:03:20
Tekstury już przygotowane.

  Dodano: 22 Lutego 2013, 14:08:12
[...]Edit: Pokaż zdjęcie boku, z którego robiłeś tę teksturę, na oryginale jest zupełnie inna czcionka oznaczeń, niż na teksturze. Czy to jest modyfikowana tekstura?
Aż na takiego głupiego mnie uważasz żebym popełnił taki błąd ? Dzięki bardzo.
« Ostatnia zmiana: 22 Lutego 2013, 14:11:45 wysłana przez hanys »

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #170 dnia: 22 Lutego 2013, 14:15:25 »
Aż na takiego głupiego mnie uważasz żebym popełnił taki błąd ? Dzięki bardzo.

Patryk, spokojnie. Ja chciałem się tylko upewnić.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #171 dnia: 22 Lutego 2013, 14:16:20 »
Raczej dbam o szczegóły i raczej nie robię kombinowanych tekstur (z wyjątkiem traxxów za którymi przepadam).

  Dodano: 23 Lutego 2013, 12:40:42
Spucior oficjalnie gotów do odjazdu. kolega adsim zmodernizował go do obecnych standardów.
« Ostatnia zmiana: 23 Lutego 2013, 12:40:44 wysłana przez hanys »

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #172 dnia: 23 Lutego 2013, 12:42:30 »
Gdzie selfillumy? :(
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #173 dnia: 23 Lutego 2013, 12:45:45 »
Gdzie selfillumy? :(
Możesz rozwinąć myśl ?

Offline Rozi

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1931
  • Są zdjęcia = są modele.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 135
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #174 dnia: 23 Lutego 2013, 12:54:17 »
Selfillum służy do tego, by tekstura rzeczywiście "świeciła". Selfillum: 100 dla reflektorów.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #175 dnia: 23 Lutego 2013, 14:02:31 »
Wcięło mi przy eksporcie. Zaraz się poprawi.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #176 dnia: 23 Lutego 2013, 15:51:50 »
Teraz już gites.

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2416
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 963
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #177 dnia: 06 Marca 2013, 17:47:37 »
Jak zapowiadałem, będzie więcej wagonów piętrowych. Żeby się nie rozebraniać się na dużo wagonów to postanowiłem zrobić paczkę wagonów piętrowych polskich jak i niemieckich. Trochę te potrwa ale lepiej do zaś będzie jak to będzie w jednej paczce. Pozdrawiam.

ps. Na bierzaco będę informował o postępach.

Offline 07-078

  • Wiadomości: 37
  • EU07-078
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #178 dnia: 06 Marca 2013, 19:04:21 »
Widzę, że Stonka wypuszcza dużą ilość spalin. Chyba nadchodzi coś nowego.
Woj. Podkarpackie

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5600
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 465
Odp: Prace nad teksturami hanysa
« Odpowiedź #179 dnia: 06 Marca 2013, 19:06:26 »
Tak, pędzle w programach graficznych.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio