« Odpowiedź #55 dnia: 12 Maja 2012, 22:01:24 »
Jak byłem tam ostatnio to praktycznie cały czas mówiła pani zapowiadająca.
Bywa i tak. Jak by nie było przy prawie 80 pociągach nawet kilka zmian rodzi problemy i jednak człowiek jest w tym przypadku niezastąpiony. W ogóle w Poznaniu jest straszny młyn. Ciągle zmieniająca się sytuacja ruchowa, przeciągające się manewry albo defekty robią swoje. Niedawno PoA postawiło ICkowi semafor, kierowniczka daje odjazd a tu zero odzewu czy reakcji. Przez ponad 10 minut ani dyżurna ani kierowniczka nie mogła się połączyć z maszynistą. Okazało się, że w peronach wymieniali radiotelefon i nikomu o tym nie powiedzieli… Bywa wesoło ;) Ale to już jako OT.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76