« Odpowiedź #93 dnia: 04 Marca 2012, 13:04:03 »
Jesli dobrze widze to jest tam prosty odcinek. Maszynisci powinni widziec siebie z daleka dzieki czemu ta predkosc powinna sie znacznie zredukowac.…
Widzę, że nigdy nie jechałeś nocą w kabinie lokomotywy. W porze ciemnej nie jesteś w stanie ocenić czy jedzie po "moim" czy "swoim" torze. Gdy kapniesz się po czyim torze gna jest już za późno.
W tym przypadku dyżurny nie musiał informować mechanika o jeździe na lewy, służył do tego W24. Bardziej ciekawi mnie fakt, że maszynista pośpiecha, który jako pierwszy wyjechał na szlak nie słyszał jak drugi woła sąsiedni posterunek o zastępczy, co już by mogło być impulsem dla maszynisty pierwszego pośpiecha, że coś jest nie tak.
Podawali gdzieś, że jechali na Sz + W24? Jeśli nie to koniecznie udaj się do PKBWK celem przedstawienia im tych rewelacji.
Moim zdaniem trochę nie na miejscu jest to, że co poniektórzy snują "teorie spiskowe" a nie mają pojęcia jak to wygląda w praktyce. Jest co najmniej 5 wersji jak to mogło być. Proponuję wstrzymać się z jakimikolwiek teoriami do czasu aż PKBWK czy inny upoważniony organ przedstawi
fakty.
ps niestety nie mam czasu teraz czytać całości dlatego zapytam. Wiadomo co z załogami trakcyjnymi obu składów? EP09 wygląda tragicznie ale cały czas wierzę, że im się udało…
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76