Autor Wątek:  Poszukuję kodu źródłowego maszyny.  (Przeczytany 3847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mk1991

  • Deweloper
  • Wiadomości: 678
  • Niech żyje EU43!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« dnia: 28 Stycznia 2012, 12:28:03 »
Witam.
Chciałbym pomóc popchnąć nieco prace nad ulepszeniem symulatora. Z tego co wiem, plik wykonywalny eu07.exe nie obsługuje jeszcze rozruchu impulsowego. Coraz więcej pojazdów rodzimej produkcji takowy posiada. Podejrzewam, że oprócz przystosowania exe potrzebne będzie przystosowanie plików .chk i .mmd. To jednak jest już problem mniejszej wagi. Do rozpoczęcia pracy potrzebował bym Kod Źródłowy.
Pozdrawiam.
Prawda jest okruchem lodu.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #1 dnia: 28 Stycznia 2012, 12:35:07 »
Nie potrzebujesz do tego kodu źródłowego. Możesz wykonać własną symulację poza MaSzyną. Nie będziesz wtedy ograniczony strukturą fizyki. Po jej wykonaniu wystarczy, że dostarczysz kod źródłowy tej symulacji i ustalimy dalszy sposób rozwoju.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia 2012, 12:36:50 »
Poza tym do kodu mają dostęp nieliczni i to wyłącznie za zgodą administracji.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Stycznia 2012, 12:40:03 »
To akurat nie jest problem, bo grupa ta się ostatnio rozszerza.
Odnośnie samego rozruchu impulsowego — obecnie są stosowane silniki asynchroniczne, a nie rozruch impulsowy silników prądu stałego.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Stycznia 2012, 13:25:53 »
Ja tylko mogę potwierdzić. Szybciej zrobisz własną symulację rozruchu impulsowego niż odnajdziesz się w obecnym kodzie. Symulacja tego typu była zrobiona ongiś w postaci programu Test.exe:
http://eu07.pl/download/paczki/2278-test.zip.html

Program ten znajduje się w poprawkach do paczki grupy V (2002), więc pewnie na plikach z owej paczki będzie działał.
http://eu07.pl/download/calosciowe/
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

guest4368

  • Gość
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Stycznia 2012, 14:53:22 »
Dobrym pomysłem byłaby fizyka w postaci .dll. Funkcja dostawałaby strukturę zawierająca siłę na haku z poprzedniego pojazdu, ciśnienie PG, sterowanie i inne. Po obliczeniach zwracałaby taką samą strukturę przekazywaną do następnego pojazdu.  A skład jako np. tablica tych struktur. Pozwoliłoby to,moim zdaniem, na symulację dowolnego pojazdu. Ale to chyba jeszcze odległa przyszłość...

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Poszukuję kodu źródłowego maszyny.
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Stycznia 2012, 15:05:34 »
Jaką będzie miało postać, to jest kwestia wtórna. I tak ktoś musi się pogłowić nad wykresami charakterystyk i innymi danymi, żeby opracować właściwy algorytm obliczania siły napędowej pojazdu.

Dobrym pomysłem było by też zrobienie eksportu T3D/E3D do Blendera i jakoś nikt się do tego nie rwie.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni