« Odpowiedź #64 dnia: 10 Kwietnia 2012, 13:56:08 »
o ile w ogóle obciąża silnik spalinowy.
Jak by nie obciążała to byłby cud ;) Wszystko co jest podpięte pod silnik mechaniczne -na sztywno, bez możliwości fizycznego rozłączenia go obciąża. Nawet prądnica pomocnicza gdy sama nie jest obciążona generuje straty bo coś musi pracować żeby ją utrzymywać w ruchu. Oczywiście są to malutkie straty ale wszystko w sumie składa się na większe straty. Natomiast gdy się ją obciąży to się przekłada na moc jaką odbieramy silnikowi spalinowemu. Nie ma nic za darmo. Lekkie pociągi to pikuś. Gorzej jak każdy KM wyciągnięty z silnika jest na wagę złota.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76