Autor Wątek:  SM03 PKP Cargo  (Przeczytany 15327 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
SM03 PKP Cargo
« dnia: 21 Stycznia 2012, 16:09:07 »
Chcę zaprezentować SM03 w niebieskim malowaniu PKP Cargo.
Textury wykonane zostały na fotach matek123, któremu bardzo dziękuje.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:20:19 »
Szyby od przodu ponaciągaj tak jak na innych teksturach.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:23:27 »
Jakaś taka blada: http://www.garnek.pl/briansk/18954563/sm03-241
Ma też inne zderzaki. O koła się nie czepiam, bo trzeba by model modyfikować.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:27:31 »
Ok szyby idą do poprawy.
http://www.garnek.pl/briansk/18954563/sm03-241 to zdjęcie wykonane zostało 29.12.2011.
To jest narazie wersja pierwsza malowania :)

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:36:53 »
Do zderzaków też muszę zmodyfikować bo tylko okrągłe tarcze były ujęte.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:39:17 »
To może kółko, wiązar i sprzęgi też byś dał na jedną tex? Widzę, że w obecnym mapowaniu jest dużo wolnego miejsca, więc powinno wszystko wejść.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Stycznia 2012, 16:59:18 »
Zrobi się.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:02:34 »
Szyby podciągnięte.
Utworzyłem drugi folder z modelem i dało mi to dużo możliwości (np.pomalowanie kół).

edit. dodatkowo ten czerwony "obciążnik" jest już czarny (zgodny z orginałem).

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2012, 00:21:09 wysłana przez REWIZOR »

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:15:14 »
Te koła i zderzaki lokomotywy to tak paintowo wyglądają, trzeba by zrobić zdjęcie samych kół bez pudła.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2012, 18:38:15 wysłana przez Exe »
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline taper

  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:16:56 »
Cytat: PX48-28 link=topic=20450.msg252495#msg252495 date=1327165354
edit. dodatkowo ten czerwony "obciąrznik" jest już czarny (zgodny z orginałem).
[/quote

Miodek na zawał padnie. A nie lepiej przeciwwaga?

Offline Wilu

  • Wiadomości: 343
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:35:38 »
Zgadzam się z adsimem-za blada.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5390
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1706
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:42:01 »
Panowie te zdjęcia były przed naprawą. Moje zdjęcia są z czerwca, a Trystora z grudnia.
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2012, 18:47:29 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Stycznia 2012, 18:49:00 »
Te koła i zderzaki lokomotywy to tak paintowo wyglądają.
Zderzaki wyglądają jakoś dziwnie ale to 100% foty. Już mi brakUje szczerze mówiąc na nie pomysłów. Koła to przemalowana stara teKStura ale struktura zachowana. Tylko obręcze podmienione.

edit. Wprowadziłem patynę i trochę przyciemniłem.

"UJE się nie kreskUJE".
Quark-t
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2012, 22:54:47 wysłana przez Quark-t »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5390
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1706
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Stycznia 2012, 19:07:38 »
Powinny być prostokątne. Spróbuję przerobić ją na prostokątne.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline InterCity

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 59
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Stycznia 2012, 19:23:15 »
I znów teksturowe szyby, masakra jakaś.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2404
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 162
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #15 dnia: 21 Stycznia 2012, 19:24:35 »
I znów teksturowe szyby, masakra jakaś.
@InterCity, zaprezentuj swoją wersję to porozmawiamy. Odnośnie tekstury to całkiem nieźle wyszła w niedługim czasie możliwe, że będę w CARGO gdzie 03 chodzi na przetoku to postaram się porobić zdjęcia.
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #16 dnia: 21 Stycznia 2012, 19:24:56 »
Jak wszystkie w tym symku:D
Co moge jeszcze zrobić w tej SM03?

Offline Bzyk02

  • Wiadomości: 43
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #17 dnia: 21 Stycznia 2012, 19:25:51 »
Tutaj widać że leci na dół pod napisem SM03.

Dół bo doły.
ABu
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2012, 21:38:38 wysłana przez ABu »

Offline fuji8

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1053
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 584
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #18 dnia: 21 Stycznia 2012, 21:03:37 »
Te koła...lokomotywy to tak paintowo wyglądają...
A skąd, jest dobrze, moim zdaniem lepszego efektu nie uzyskasz.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #19 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:03:47 »
Pewnie dlatego, że @PX48-28 użył fotek od @matek'a123, a on wyraźnie napisał:
Panowie te zdjęcia były przed naprawą. Moje zdjęcia są z czerwca, a Trystora z grudnia.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #20 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:20:01 »
Poprawiłem  lekko kontrast na zdjęciu i spójrz na załącznik. W sumie bez poprawiania też widać różnicę.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #21 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:22:22 »
Hmmm czyli wygląda na to, ze to nie jest jednak wina posiadanego materiału. To w takim razie czemu jest taka fest blada?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline firefoxfan

  • Wiadomości: 244
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #22 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:25:31 »
Może materiał modelu jest szary, a nie biały?

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5583
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 422
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #23 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:27:10 »
Nie.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #24 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:27:55 »
Na części zdjęć jest przepalone niebo i od niego również lokomotywa jest jaśniejsza niż w rzeczywistości. Trzeba to uwzględnić przy robieniu tekstur. Inna sprawa, że screeny w symku powinny być robione przy innym niebie, pogodnym, a nie pochmurnym.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9146
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 666
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #25 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:31:28 »
I widać jeszcze pewien szczegół, a mianowicie czołownica modelu różni się od tej, która jest w rzeczywistości, ale to już kwestia modelu nie materiału. Czyli przy jakim niebie najlepiej robić takie poglądowe screeny?
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #26 dnia: 21 Stycznia 2012, 23:35:32 »
Np. altostratus004, natomiast przy robieniu tekstur najlepiej jest ręcznie ustawić sobie tak, żeby było równomierne oświetlenie z każdej strony, bez zacienienia.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #27 dnia: 22 Stycznia 2012, 00:01:13 »
To ja na tym screnie testowałem warianty jeszcze i pokazałem jak to wygląda. Próbowałem usunąć paintowe kolorki.
Na screnach wyżej jest bez zmian (orginalne z fotek).

Trzecia i jednocześnie ostatnia prośba o poprawną pisownię.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2012, 00:15:54 wysłana przez REWIZOR »

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 11
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #28 dnia: 22 Stycznia 2012, 00:14:08 »
Czyli na tym screenie: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=20450.0;attach=41468;image różnice w odcieniach każdej części boku są celowe? Musisz popracować nad kolorami i ich dopasowaniem.
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline PX48-28

  • Wiadomości: 238
  • PR-o maniak.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: SM03 PKP Cargo
« Odpowiedź #29 dnia: 22 Stycznia 2012, 00:16:38 »
Generalnie zamieściłem dzisiaj te screny by skorygować (jeśli jest złe) ustawienie tekstur.
Z kolorami tekstur to jeszcze się pobawie.

Regulamin, Obowiązki punkt 16.

REWIZOR
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2012, 00:25:03 wysłana przez REWIZOR »