- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Na warsztacie => Wątek zaczęty przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 16:09:07

Tytuł: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 16:09:07
Chcę zaprezentować SM03 w niebieskim malowaniu PKP Cargo.
Textury wykonane zostały na fotach matek123, któremu bardzo dziękuje.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: szogun w 21 Stycznia 2012, 16:20:19
Szyby od przodu ponaciągaj tak jak na innych teksturach.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 21 Stycznia 2012, 16:23:27
Jakaś taka blada: http://www.garnek.pl/briansk/18954563/sm03-241
Ma też inne zderzaki. O koła się nie czepiam, bo trzeba by model modyfikować.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 16:27:31
Ok szyby idą do poprawy.
http://www.garnek.pl/briansk/18954563/sm03-241 to zdjęcie wykonane zostało 29.12.2011.
To jest narazie wersja pierwsza malowania :)
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: szogun w 21 Stycznia 2012, 16:36:53
Do zderzaków też muszę zmodyfikować bo tylko okrągłe tarcze były ujęte.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 21 Stycznia 2012, 16:39:17
To może kółko, wiązar i sprzęgi też byś dał na jedną tex? Widzę, że w obecnym mapowaniu jest dużo wolnego miejsca, więc powinno wszystko wejść.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: szogun w 21 Stycznia 2012, 16:59:18
Zrobi się.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 18:02:34
Szyby podciągnięte.
Utworzyłem drugi folder z modelem i dało mi to dużo możliwości (np.pomalowanie kół).

edit. dodatkowo ten czerwony "obciążnik" jest już czarny (zgodny z orginałem).

REWIZOR
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Exe w 21 Stycznia 2012, 18:15:14
Te koła i zderzaki lokomotywy to tak paintowo wyglądają, trzeba by zrobić zdjęcie samych kół bez pudła.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: taper w 21 Stycznia 2012, 18:16:56
Cytat: PX48-28 link=topic=20450.msg252495#msg252495 date=1327165354
edit. dodatkowo ten czerwony "obciąrznik" jest już czarny (zgodny z orginałem).
[/quote

Miodek na zawał padnie. A nie lepiej przeciwwaga?
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Wilu w 21 Stycznia 2012, 18:35:38
Zgadzam się z adsimem-za blada.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 21 Stycznia 2012, 18:42:01
Panowie te zdjęcia były przed naprawą. Moje zdjęcia są z czerwca, a Trystora z grudnia.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 18:49:00
Te koła i zderzaki lokomotywy to tak paintowo wyglądają.
Zderzaki wyglądają jakoś dziwnie ale to 100% foty. Już mi brakUje szczerze mówiąc na nie pomysłów. Koła to przemalowana stara teKStura ale struktura zachowana. Tylko obręcze podmienione.

edit. Wprowadziłem patynę i trochę przyciemniłem.

"UJE się nie kreskUJE".
Quark-t
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 21 Stycznia 2012, 19:07:38
Powinny być prostokątne. Spróbuję przerobić ją na prostokątne.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: InterCity w 21 Stycznia 2012, 19:23:15
I znów teksturowe szyby, masakra jakaś.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: mechatronik w 21 Stycznia 2012, 19:24:35
I znów teksturowe szyby, masakra jakaś.
@InterCity, zaprezentuj swoją wersję to porozmawiamy. Odnośnie tekstury to całkiem nieźle wyszła w niedługim czasie możliwe, że będę w CARGO gdzie 03 chodzi na przetoku to postaram się porobić zdjęcia.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 21 Stycznia 2012, 19:24:56
Jak wszystkie w tym symku:D
Co moge jeszcze zrobić w tej SM03?
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Bzyk02 w 21 Stycznia 2012, 19:25:51
Tutaj widać że leci na dół pod napisem SM03.

Dół bo doły.
ABu
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: fuji8 w 21 Stycznia 2012, 21:03:37
Te koła...lokomotywy to tak paintowo wyglądają...
A skąd, jest dobrze, moim zdaniem lepszego efektu nie uzyskasz.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 21 Stycznia 2012, 23:03:47
Pewnie dlatego, że @PX48-28 użył fotek od @matek'a123, a on wyraźnie napisał:
Panowie te zdjęcia były przed naprawą. Moje zdjęcia są z czerwca, a Trystora z grudnia.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 21 Stycznia 2012, 23:20:01
Poprawiłem  lekko kontrast na zdjęciu i spójrz na załącznik. W sumie bez poprawiania też widać różnicę.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 21 Stycznia 2012, 23:22:22
Hmmm czyli wygląda na to, ze to nie jest jednak wina posiadanego materiału. To w takim razie czemu jest taka fest blada?
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: firefoxfan w 21 Stycznia 2012, 23:25:31
Może materiał modelu jest szary, a nie biały?
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: szogun w 21 Stycznia 2012, 23:27:10
Nie.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 21 Stycznia 2012, 23:27:55
Na części zdjęć jest przepalone niebo i od niego również lokomotywa jest jaśniejsza niż w rzeczywistości. Trzeba to uwzględnić przy robieniu tekstur. Inna sprawa, że screeny w symku powinny być robione przy innym niebie, pogodnym, a nie pochmurnym.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 21 Stycznia 2012, 23:31:28
I widać jeszcze pewien szczegół, a mianowicie czołownica modelu różni się od tej, która jest w rzeczywistości, ale to już kwestia modelu nie materiału. Czyli przy jakim niebie najlepiej robić takie poglądowe screeny?
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 21 Stycznia 2012, 23:35:32
Np. altostratus004, natomiast przy robieniu tekstur najlepiej jest ręcznie ustawić sobie tak, żeby było równomierne oświetlenie z każdej strony, bez zacienienia.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 22 Stycznia 2012, 00:01:13
To ja na tym screnie testowałem warianty jeszcze i pokazałem jak to wygląda. Próbowałem usunąć paintowe kolorki.
Na screnach wyżej jest bez zmian (orginalne z fotek).

Trzecia i jednocześnie ostatnia prośba o poprawną pisownię.

REWIZOR
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: adsim w 22 Stycznia 2012, 00:14:08
Czyli na tym screenie: http://eu07.pl/forum/index.php?action=dlattach;topic=20450.0;attach=41468;image różnice w odcieniach każdej części boku są celowe? Musisz popracować nad kolorami i ich dopasowaniem.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 22 Stycznia 2012, 00:16:38
Generalnie zamieściłem dzisiaj te screny by skorygować (jeśli jest złe) ustawienie tekstur.
Z kolorami tekstur to jeszcze się pobawie.

Regulamin, Obowiązki punkt 16.

REWIZOR
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Sawi w 22 Stycznia 2012, 00:17:20
@PX48-28 i zdecyduj się na jeden konkretny kolor, bo taka kolorowanka niezbyt ładnie wygląda, czyli albo wyblakły albo taki bardziej żywszy niebieski.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: PX48-28 w 22 Stycznia 2012, 00:45:23
Pierwsze podejście coś mi nie leży. Oceńcie sami.
Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Wilu w 22 Stycznia 2012, 09:26:13
Na wszystko jest sposób:

Tytuł: Odp: SM03 PKP Cargo
Wiadomość wysłana przez: Wokulski w 22 Stycznia 2012, 13:19:12
Możesz jeszcze dołożyć nad oknami te tabliczki oraz przy sprzęgu ''850 kN''.