Autor Wątek:  Błędy do wyeliminowania w PC2011  (Przeczytany 73904 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline roobinsoon

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 65
  • Swoim torem.. Moze byc na bocznice..
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #90 dnia: 12 Lutego 2012, 00:57:06 »
O fuc*.. Ja tu myslalem, ze chodzi o modele lokomotyw...
Swoim torem.. Moze byc na bocznice..

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #91 dnia: 12 Lutego 2012, 01:09:46 »
Dobrze myślisz. W tym wątku dokładnie chodzi o wskazanie błędów po konwersji do E3D modeli taboru.
« Ostatnia zmiana: 12 Lutego 2012, 01:11:01 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #92 dnia: 12 Lutego 2012, 09:23:00 »
Już nie ma co roztrząsać się nad tymi zderzakami, i tak dodaję Anim: true przy wymianie węży.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #93 dnia: 18 Lutego 2012, 18:33:35 »
Witam

Piszę w tym temacie, ponieważ służy on do wpisywania błędów, a rozumiem, że PC2011 będzie wyposażona w exe 291.

Po zamianie exe z wersji 162 na 291 zauważyłem radykalne przyspieszenie symulacji podczas przejazdu pospiesznym/TLK przez większe stacje np. Fosowskie, czy Stradom (obie misje autorstwa @Benka). Nie dodawałem funkcji "//" we wpisach by pozostawić dodatkowe składy na stacjach. Na pewno dodatkowy wpływ na to miała "przesiadka" z Windows Vista (32-bitowy) na Windows 7 (64-bitowy) bez zmiany wyposażenia laptopa.

Są też  błędy:

1. Tarcze zderzaków wolą podróżować samodzielnie (najczęściej równolegle do elektrowozu)
2. Brak świateł końca pociągu (były w wersji exe 162) dla składów pasażerskich - wagonowych, oraz jazdy zespołowej lokomotyw  (pierwsza headdriver, pozostałe kilka(-naście) nobody).

@Benek pisał w pliku *.txt dodanym do misji pospieszny na linii 61+144, że jest to dodatek kompatybilny wyłącznie z PC2010.
Jednak ten sam problem dotyczy pozostałych misji (w razie czego mogę dołączyć stosowne zdjęcia, oraz pliki  jeśli zajdzie taka konieczność).
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2012, 18:35:34 wysłana przez up5358 »

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #94 dnia: 18 Lutego 2012, 18:37:14 »
O fuc*..
Żądam udzielenia wyjaśnień na PW. Podkreślam, że jest to rażące naruszenie regulaminu.
Pozdrawiam

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #95 dnia: 18 Lutego 2012, 20:40:09 »
Są też  błędy:
1. Tarcze zderzaków wolą podróżować samodzielnie (najczęściej równolegle do elektrowozu)
Nie ma jak to lewitujące obok części zderzaków.
 
2. Brak świateł końca pociągu (były w wersji exe 162) dla składów pasażerskich - wagonowych, oraz jazdy zespołowej
SKP nie ma już od którejś wersji exeka, więc mnie to nie dziwi.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #96 dnia: 18 Lutego 2012, 20:43:12 »
To prędzej jest indywidualny błąd, na E3D były tylko problemy z animacją przy dociskaniu.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline up5358

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #97 dnia: 23 Lutego 2012, 20:30:57 »
Witajcie

Znalazłem kolejny błąd na exe_291. Chodzi o oświetlenie w pojazdach trakcyjnych. W światłach widać, w samym ich środku  dziwne czarne punkty. Nie było tego w wersji 162 pliku wykonawczego exe. Jak na razie ten problem zauważyłem w pojazdach:
303e-zez, 303em, 102e, 102e-ic, 4e-zez, toaletach zespolonych, tarczach przejazdowych. W przypadku tarcz przejazdowych - zbyt ciemno "świecą" w porównaniu do rzeczywistości, jak i wersji  exe_162.  Screen z pojazdem 303e-zez jest w moim poście powyżej. Resztę załączam poniżej. Kwestia czarnych dziur nie-kosmicznych nie dotyczy 201e (v1, v2), 201e-w(v1, v2), 201e z połówkowymi patykami, CTL (v2). Odnośnie tarcz przejazdowych: przy sygnale wskazującym, że najbliższy przejazd należy pokonać z v=20km/h  odcień pomarańczowego jest zbyt ciemny w porównaniu do rzeczywistości, oraz wersji exe_162.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Lutego 2012, 21:28:57 »
Freespoty, masz kartę graficzną Intela i to jest powodem.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #99 dnia: 08 Marca 2012, 22:18:41 »
W sumie mam błąd który nie jest błędem. Otóż chodzi o lampy z L053. Ilość submodeli jest taka, że ustawienie 300 latarni (jeszcze nikt tego nie robił w obrębie jednego widoku kamery) może wpływać na FPS.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #100 dnia: 08 Marca 2012, 22:20:55 »
Nazwa modelu?
(: ɯɐıʍɐɹpzod

guest4368

  • Gość
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #101 dnia: 08 Marca 2012, 22:32:29 »
Na exe_291 zauważyłem, że nie działa SHP (przejazd nad rezonatorem) na wszystkich trasach.
Przynajmniej u mnie.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #102 dnia: 09 Marca 2012, 08:56:08 »
Znany błąd.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

guest4368

  • Gość
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #103 dnia: 18 Marca 2012, 10:47:34 »
Sprawa nowych wężyków: ładny model, jednak w Maszynie łączą się pod kątem.
W rzeczywistości linia połączenia jest raczej pozioma np.:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/IMG_2104_ET41.JPG
w porównaniu do załącznika.

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #104 dnia: 18 Marca 2012, 13:01:05 »
No i? I tak model jest uproszczony, jak będą miały łączyć się prosto to może sobie modelarz wyedytować. Nie będę od nowa zmieniał w całym taborze ze względu na taką pierdołę.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline pol102

  • Wiadomości: 959
  • Geoinformatyk kolejowy
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #105 dnia: 18 Marca 2012, 20:35:17 »
Nazwa modelu?
Wszystkie lampy z l053, tj cały katalog z models.

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #106 dnia: 21 Marca 2012, 00:41:53 »
ET41: po zapaleniu czerwonych świateł z daleka widać je jako białe.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline q443

  • Wiadomości: 35
  • Hmmm
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #107 dnia: 22 Marca 2012, 21:14:53 »
Czy kwestia przemieszczających się przyrządów była poruszana?   : 

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #108 dnia: 22 Marca 2012, 21:16:42 »
Jednorazowy przypadek.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline q443

  • Wiadomości: 35
  • Hmmm
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #109 dnia: 23 Marca 2012, 20:35:40 »
Ktoś pod filmem napisał, że też się z tym spotkał, więc to chyba nie było jednorazowe. Wina EXE ?

Offline szogun

  • Wiadomości: 5630
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 561
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #110 dnia: 23 Marca 2012, 21:23:05 »
Widocznie artysta.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline PanMechanik

  • Wiadomości: 838
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #111 dnia: 23 Marca 2012, 22:43:52 »
Jednorazowy przypadek.

Nie całkiem jednorazowy. Ja również tego doświadczyłem - dwukrotnie.  EXE-291, paczka TGA.

Offline adsim

  • Moderator
  • Wiadomości: 3934
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 12
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #112 dnia: 23 Marca 2012, 22:57:48 »
Wina leży po stronie marudnych userów, którym nie chce się przeczytać, że na exe, które nie było razem z PC, mogą wystąpić błędy. No ale po co czytać...
(: ɯɐıʍɐɹpzod

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #113 dnia: 20 Kwietnia 2012, 14:20:52 »
Przepraszam, że odgrzewam wątek, ale spotkałem się z takim problemem:

EXE291. Na calkowie-orlen, podczas wjazdu z prędkością około 20 km/h, przed stacją Boldy następuje wykolejenie. Po wyjściu z kabiny zobaczyłem małą "dziurę" w torze. Czy jest to wina zmiennej szerokości torów? Dodam że na exe 162 wszystko było dobrze.
« Ostatnia zmiana: 20 Kwietnia 2012, 18:30:17 wysłana przez KrzysztofGliwice »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #114 dnia: 20 Kwietnia 2012, 18:58:29 »
Nie, tam są raczej dwa tory na sobie, a teraz się inaczej łączą ze sobą (za to szybciej).
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #115 dnia: 20 Kwietnia 2012, 20:27:10 »
SN61 sypnięta hierarchia - koła są pod ziemią.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #116 dnia: 20 Kwietnia 2012, 21:45:44 »
Jest problem z latarniami. Na kilku pojazdach występuje zanikanie części np. na 303E, 1xxa, ale nie występuje np. na 4E. Exe @291.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6308
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 336
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #117 dnia: 20 Kwietnia 2012, 21:48:35 »
Trzeba by zrezygnować z przezroczystych tekstur na wózkach albo renderować pojazdy przed latarniami.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9224
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 743
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #118 dnia: 20 Kwietnia 2012, 21:50:08 »
Epoka wczas się obudziłeś he he. Ten bug towarzyszy nam od lat.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline matfre96

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 594
  • m-sta
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 40
Odp: Błędy do wyeliminowania w PC2011
« Odpowiedź #119 dnia: 20 Kwietnia 2012, 23:47:29 »
Na Bałtyku towarowy z Alakowic jedzie z prędkością unoszącego się kurzu. Zdarzyło się to podczas misji na 07-216.
Autoryzacja: EU07, EP07, EP08, EP09, EU160, ED160, ED161, ED250, SM42, 18D, 6Dh-1, 15D, E6ACTd, E6ACTadb, T448p, 6Dg