0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Witam! Zakładam wątek w celach informacyjnych, czyli co, gdzie i jak. Już wiadomo że status OS w Poznaniu otrzymały:EU07 – 225, ET22 – 195, ET22 – 198, ET22 – 199, ET22 – 206, ET22 – 214, ET22 – 218, ET22 – 219, ET22 – 239, ET22 – 244, ET22 – 245, ET22 – 247, ET22 – 258, ET22 – 271, ET22 – 277, ET22 – 294, ET22 – 295, ET22 – 306, ET22 – 312, ET22 – 324 SM03 – 009, SM03 – 043, SM30 – 111, SM42 – 328, SM42 – 341, SM42 – 423, SM42 – 428, SM42 – 446, SM42 – 481, SM42 – , 532, SM42 – 630, SM42 – 650, SM42 – 652, SM42 – 656, SM42 – 708, SM42 – 738, SM42 – 890, ST43 – 185, ST43 – 259, ST43 – 260, ST43 – 399
oraz w Szczecinie
Magicznym hasłem jest 32 lata lub więcej
No nareszcie robią porządki. Niemal wszystkie wymienione tu Maszyny są od ładnych paru lat są odstawione i tylko zajmują miejsce na SPC. Dziwi mnie jednak sprawa kilku loków, bo jeszcze nie tak dawno śmigały po szlakach, chociażby 544 jest w dobrym stanie, niedawno kilka razy sfilmowałem ją z Re Mewa.
, ale to w takim razie w końcu trzymają się tej zasady +32 lat czy nie,
Tutaj chodzi dokładnie o 32 lata bez NG.
Zrobią kasacje zamiast NG to potem będą płakać, że nie ma taboru.
a co z 22-216?
Jako ciekawostkę - gdzieś słyszałem, że członek zarządu Przewozów Regionalnych określił także zapotrzebowanie na lokomotywy elektryczne na bodajże 35 pojazdów.
Przewozy Regionalne też pozbywają się swojego taboru. W planach spółki jest zredukować park lokomotyw spalinowych o 76 sztuk. Przewozy Regionalne eksploatują 135 lokomotyw spalinowych, których średni wiek wynosi 34,8 lat. Przewoźnik wykorzystuje 28 lokomotyw SM42 (średni wiek 40,5 lat), 40 sztuk SU42 (średni wiek - 35,6 lat), 51 SU45 (średni wiek - 37,4 lat), 13 SP32 (średni wiek - 22,1 lat) oraz 3 lokomotywy manewrowe SM04 (o średnim wieku 4,8 lat). Park lokomotyw spalinowych jest przestarzały i w znacznym stopniu wyeksploatowany. Dlatego planują zredukować swój nadmiar pojazdów. Dla celów eksploatacyjnych spółka zamierza eksploatować lokomotywy SP32, SU42 oraz część lokomotyw manewrowych. Jako ciekawostkę - gdzieś słyszałem, że członek zarządu Przewozów Regionalnych określił także zapotrzebowanie na lokomotywy elektryczne na bodajże 35 pojazdów.http://www.rynek-kolejowy.pl/22510/PR_pozbeda_sie_76_lokomotyw_spalinowych.htm
W Rybniku:ET22-530 <- ktoś może potwierdzić?
W Rybniku:ET22-243ET22-470ET22-473ET22-530 <- ktoś może potwierdzić?ET22-538
Pomorze, ale dokładnie nie wiem w którym miejscu: SU45-101 i pozostała reszta.