Autor Wątek:  ST46  (Przeczytany 63484 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szycha441

  • Wiadomości: 159
  • Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: ST46
« Odpowiedź #90 dnia: 15 Lipca 2014, 11:54:45 »
Czy Cargo ostatecznie odstąpiło od dalszej modernizacji SU46 na ST46?
Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)

Offline dodulec

  • Wiadomości: 163
  • Zgłaszacz błędów - i nie tylko
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: ST46
« Odpowiedź #91 dnia: 15 Lipca 2014, 12:07:01 »
Obecnie skończyły się modernizacje i nikt o tym nie mówi. Przynajmniej wg umowy.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2014, 12:13:52 wysłana przez dodulec »

Offline Szycha441

  • Wiadomości: 159
  • Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: ST46
« Odpowiedź #92 dnia: 15 Lipca 2014, 13:35:38 »
Czytałem gdzieś, lecz nie pamiętam już gdzie, iż PESA miała docelowo zmodernizować 15 lub nawet 20 sztuk SU46 do standardu ST. Jednak skoro PKP Cargo wystarczy jedna sztuka tej moderny, to pewnie nie ma zapotrzebowania na więcej lub lok się okazał mało użyteczny. Teraz się modernizuje SM42 i SM48 w szalonym tempie. Widocznie to jest priorytet w spalinowo-towarowej flocie w/w przewoźnika.
Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2475
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1091
Odp: ST46
« Odpowiedź #93 dnia: 15 Lipca 2014, 15:29:45 »
Po co modernizować kilka typów lokomotyw, jak można modernizować dwa typy, ale za to w większej ilości, co się równa z mniejszym kosztem eksploatacji a nawet modernizacji. Zapewne Newag dał opcje, że im więcej tym jakiś upust da. Do przewoźnika jest to zachęta, a do producenta robota. :-)

Offline Szycha441

  • Wiadomości: 159
  • Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: ST46
« Odpowiedź #94 dnia: 15 Lipca 2014, 23:52:50 »
A jaki był sens modernizacji tego jednego egzemplarza? Testowo? SU46 to miał być taki króliczek doświadczalny? Chcieli chyba sprawdzić czy można pokładać nadzieję w takiej modernizacji w przyszłości. Wnioski chyba nie były pozytywne. Jednak plany moderny na pewno są gdzieś w sejfie, i kto wie czy ktoś za parę lat stamtąd ich nie wyciągnie i nie zacznie się era TURBO-SUK. No tak @hanys, masz całkowitą rację i trudno się z Tobą nie zgodzić. Dla przewoźnika każdy zaoszczędzony grosz jest na wagę złota, a producent i tak swoje zarobi.
« Ostatnia zmiana: 15 Lipca 2014, 23:58:53 wysłana przez Szycha441 »
Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)

Offline Rudzik

  • Wiadomości: 2028
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 103
Odp: ST46
« Odpowiedź #95 dnia: 16 Lipca 2014, 22:27:06 »
A nie czasem wyparcie przez niemieckie lokomotywy w transporcie składów do Horki i Görlitz? (Bo ST w Węglińcu jest - widziałem jak manewrowała 21 czerwca:) ) Na torach stacyjnych stały same BR232 a Suki mokły w deszczu pod lokomotywownią. Niemcy wpuścili swoje lokomotywy do Polski, to ST stała się mało potrzebna. Osobówki też nie poprowadzi, bo nie ma ogrzewania (czas jesień-zima-wiosna). Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Offline Szycha441

  • Wiadomości: 159
  • Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: ST46
« Odpowiedź #96 dnia: 16 Lipca 2014, 23:11:51 »
Niestety nie wiem jak wygląda ruch w Węglińcu i tym się sugerować nie mogę. Patrzyłem raczej na aspekty czysto techniczno-eksploatacyjne. Ale skoro jest tak jak mówisz, to pewnie wspomniana sytuacja także miała wpływ na zaprzestanie dalszych działań modernizacyjnych. BTW. Dobrze się ta lokomotywa sprawdza w ruchu?
Ruszyła Maszyna, której nie można zatrzymać...!!:)