« Odpowiedź #58 dnia: 03 Stycznia 2012, 21:31:38 »
Te manometry po prawej mogły by być po lewej od prędkościomierza.
Właśnie tak jak zrobili jest dobrze. Mądrze też, że zrobili szybkościomierz po środku a nie jak w M62M po lewej stronie. Co do mano to jak miałbyś je po lewej to nie odczytałbyś należycie wskazań (błąd paralaksy). A to, że jest pusto… kogo to obchodzi? To ma być jak najbardziej przyjazne maszyniście a nie ładne. Jedynie lampki SHP/CA bym umieścił po jednej, z lewej i prawej strony szybkościomierza a przycisk kasowania SHP/CA bliżej nastawnika jazdy.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76