« Odpowiedź #90 dnia: 12 Października 2011, 20:50:04 »
Ciekawi mnie jedna rzecz. Jadę ciężkim pociągiem (załóżmy 80 km/h) tarcza miga mi na pomarańczowo (40 albo 60 km/h na wjazdowym) -kawałek dalej za To wdrażam hamowanie, z pewnej odległości widzę S10a albo S11a. Na liczniku mam 60km/h, podjeżdżam do semafora a tam podświetlony W21 na 80 km/h… Jak dla mnie to brakuje jakiegoś powtarzacza tej prędkości przy To czy ostatnim samoczynnej. O ile jak ktoś jedzie z lekkim pociągiem to nie ma sprawy, ale jak na haku jest 3kt i więcej to już opóźnienia w ponownym uzyskaniu osiemdziesiątki są znaczne. Wskaźniki pokroju W24, W19, W20 no i W21 mają to do siebie, że za dnia są kiepsko widoczne… Bardzo mi się podoba w sygnalizacji Czeskiej to, że mamy światła wolno i szybko migające co sygnalizuje różne prędkości. Niestety jak patrzę na naszą PLKę i to co się dzieje uważam, że doprowadziłoby to do niejednej katastrofy (kto jeździ to wie jak czasem potrafią migać światła na tarczach czy semaforach ;) )

Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76