Autor Wątek:  Tekstury - początki  (Przeczytany 38742 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6264
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2184
Odp: Tekstury - początki
« Odpowiedź #90 dnia: 06 Listopada 2011, 20:51:00 »
Wytnij drugie zdjęcie tak żeby miało wspólny element, wklej i ustaw, żeby zachodziły na siebie. Jak skończysz składać teksturę, to ją spłaszcz. Miejsca połączeń  na koniec trzeba potraktować plasterkiem. Na temat korekcji zdjęcia się nie wypowiem, bo na 100% nie wiem.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Tekstury - początki
« Odpowiedź #91 dnia: 07 Listopada 2011, 10:16:54 »
Zmieniłem zdj i teraz wygląda to tak.
To jeszcze delikatnie pociągnąć prawy górny róg perspektywą, tak aby było równo u góry i będzie git.
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline kacp3r

  • Wiadomości: 185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Tekstury - początki
« Odpowiedź #92 dnia: 10 Stycznia 2012, 21:08:12 »
Czy może ktoś mi poradzić, jak wyprostować czoło lokomotywy (aby górna linia była prosta)? Wiem, że było to poruszone, ale nadal nie jestem w stanie tego obkminić.

ED: Dzięki wielkie :)
« Ostatnia zmiana: 10 Stycznia 2012, 22:40:24 wysłana przez kacp3r »
Jestem wektorem kreacji anihilacji...

Offline Davidsonxx

  • Wiadomości: 140
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Tekstury - początki
« Odpowiedź #93 dnia: 10 Stycznia 2012, 21:57:54 »
Zaznaczasz okno i tą "górną linię" zaznaczeniem prostokątnym i odpowiednio operujesz narzędziem Perspektywa tj. dla lewego okna przeciągasz lewy róg w górę i prawy dla prawego.