« Odpowiedź #106 dnia: 11 Sierpnia 2013, 01:58:47 »
Swoją drogą to chyba ktoś coś przeoczył podczas konstrukcji tego RJ. Ja nie wiem jak jest teraz w Cargo, ale przy jeździe na półsprzęgu prędkość max wynosi 60 km/h.
Na półsprzęgu przy ciągnięciu nadal jest 60km/h.
Wiesz, pytanie tylko czy ten wynalazek ze zdjęcia to półsprzęg. Półsprzęgi czy sprzęgi pośrednie (różnie to zwą) nie są aż tak rozbudowane jak ten. Bardziej wygląda to na sprzęg przytwierdzony do platformy. Coś jak "wagon przejściówka". Podobne stosuje się do przeprowadzania pociągów na sprzęgach samoczynnych. Z jednej jest śrubowy a z drugiej np SA3. Gdzieś w mediach była informacja, że pociąg ten nie może jechać szybciej niż 100km/h.
W poniedziałek jak dam radę (i będę nadal miał chęć) to zaraz po pracy pojadę do Wrocławia i ogarnę temat ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76