« Odpowiedź #7 dnia: 07 Lipca 2011, 17:45:47 »
Czy ktoś jest może zorientowany w jakim stanie technicznym są te lokomotywy? Zdaję sobie sprawę, że stoją już długo w krzakach ale czy byłaby techniczna możliwość uruchomienia takiej lokomotywy bez jej modernizowania? Głównie zależałoby mi na odpowiedzi co (tak mniej więcej) jest w nich do naprawy/wymiany. Silniki trakcyjne, pantografy, pneumatykę i część elektryki pomijam.
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76