« Odpowiedź #823 dnia: 09 Marca 2014, 19:23:21 »
No w końcu :) Zgadza się. Przedstawiony "przyrząd" służy do sprawdzenia działania SHP w pojeździe, bez konieczności jego uruchamiania i przejeżdżania nad rezonatorem. Jeden pracownik sprawdza działanie w kabinie, a drugi "podtyka" blachę pod elektromagnes. Do niedawna była sama blacha ale trzeba było się schylać, więc ktoś wpadł na pomysł żeby doczepić kij ;)
Zapisane
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76