Autor Wątek:  Kolejowy Rotfl  (Przeczytany 782063 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mmaciek3905

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
    • Wortal o oświetleniu ostrzegawczym
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #270 dnia: 21 Września 2011, 21:49:55 »
Po co malować most, skoro można go przykryć płachtą? Takie rozwiązanie znalazło miejsce w Warszawie, na moście średnicowym.
Skomentuje to tylko tymi słowami: To jest jedna wielka kompromitacja dla władz miasta Warszawy.

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #271 dnia: 22 Września 2011, 17:12:46 »
Ta dziura wygląda jak by ktoś ukradł sprzęg za pomocą materiałów wybuchowych.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #272 dnia: 22 Września 2011, 20:01:27 »
Znalezione w przy przeglądaniu książki pokładowej pojazdu z napędem jednej TEM2 ;) :
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6166
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 871
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #273 dnia: 23 Września 2011, 17:36:20 »
Nieładnie tak robić problemy kolegom z lokomotywy! :D
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4107
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1260
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #274 dnia: 23 Września 2011, 18:43:41 »
Tak z ciekawości... często zdarzają się takie przypadki?
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #275 dnia: 25 Września 2011, 14:35:19 »
Nieładnie tak robić problemy kolegom z lokomotywy! :D
Jeszcze trochę i wymyślisz "kolegów z wagonów"… ;).
@macius5991, takie rzeczy to rzadkość bo gdyby było inaczej to bym tu więcej przykładów podał ;). Czasem gdy stoję pod słupkiem to z ciekawości przeglądam książkę, i patrzę co dolegało maszynie albo kto co odpisał ;).
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #276 dnia: 25 Września 2011, 17:09:45 »
Wikipedia prawdę Ci powie:

Linia Bydgoszcz Główna – Bydgoszcz Bielawy (rozebrana)

Dziwne... Jeszcze dziś tamtędy jechałem i nic się nie szykowało na rozbudowę.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #277 dnia: 25 Września 2011, 17:13:24 »
@Exe zapodaj linka.

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #278 dnia: 25 Września 2011, 17:15:29 »
http://kolej.one.pl/index.php?dzial=linie&id=1163&od=0&do=1&okno=historia
po 1964-09-11    Bydgoszcz Główna - Bydgoszcz Bielawy   Linia rozebrana
A na mapce idealnie to widać: http://mapa.kolej.one.pl/index.php?id=3599
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #279 dnia: 25 Września 2011, 17:21:34 »
Tory przechodziły przez osiedle. W czasach parowozów i dużego ruchu towarowego hałas musiał być niezły. Co w tym śmiesznego?
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #280 dnia: 25 Września 2011, 17:26:23 »
@Ra, Kolega Exe widocznie przeczytawszy na Wikipedii "Linia Bydgoszcz Główna – Bydgoszcz Bielawy (rozebrana)" pomyślał o fragmencie(odcinek Bydgoszcz Bielawy-Bydgoszcz Leśna-Bydgoszcz Główna) linii Kutno - Piła Główna.
Solo oración!

Offline Ra

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 6340
  • Ostatni gasi światło...
    • Zobacz profil
    • Instalator+Starter+Edytor
  • Otrzymane polubienia: 368
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #281 dnia: 25 Września 2011, 17:42:00 »
Ja tamtędy specjalnie szedłem. Teraz jest tam ulica Kamienna. W niektórych miejscach pozostały rampy, bramy z D1 i łukowate ogrodzenia wzdłuż dawnych bocznic.
¯\_( ͡° ͜ʖ ͡°)_/¯ Ra

Polecam: kręgarz Wojciech Walczak, projekt masarni

Offline Paczkuś

  • Wiadomości: 433
  • Mój nick się odmienia przez przypadki.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #282 dnia: 25 Września 2011, 17:52:12 »
To już prawie 50 lat po rozbiórce:) Dziwne, że jeszcze coś się zachowało.
Solo oración!

Offline LHS_ST40S

  • Wiadomości: 472
  • OSx86 is the best!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 27
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #283 dnia: 25 Września 2011, 21:07:34 »
Poniekąd śmieszne, więc może i wam się spodoba:) Taki sobie kolejowy animowany gif. Ej coś nie gra, wrzucę w upload. Momencik. Dobra, już gra i bucy. Z cyklu wypadki na przejazdach xD


Edit:\>_ "Nie wyłanczać"xD
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2011, 19:00:38 wysłana przez LHS_ST40S »
Cud zdarza się tylko kiedy nie ma znaczenia.

Offline EU07-457

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1475
  • dyrektor lokomotywy
    • Zobacz profil
    • Paweł Telega - fotografia kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #284 dnia: 27 Września 2011, 11:15:44 »
To już prawie 50 lat po rozbiórce:) Dziwne, że jeszcze coś się zachowało.

Rampy były stosunkowo niedawno używane - w pierwszej połowie lat 90-tych. Pamiętam SM42 jeżdżącą do "Makrum-u" przecinając ul. Gdańską. Dzisiejsza Kamienna to tak właściwie starotorze dawniejszej linii z Głównej do Bydgoszczy Wschodu.

Offline mmaciek3905

  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
    • Wortal o oświetleniu ostrzegawczym
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #285 dnia: 27 Września 2011, 11:43:43 »
&feature=related
"Nagły atak spawacza" :D

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #286 dnia: 27 Września 2011, 15:04:30 »
Od czego takie rzeczy się robią? W Polsce też są/były takie przypadki?

Offline TGVkamil

  • Wiadomości: 216
  • Különjárat!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #287 dnia: 27 Września 2011, 18:04:35 »
Chodzi oto, że w Polsce są bezpieczniki (stare ale są) i jak zostanie zerwana trakcja to nie spawa się z wagonem tylko wyłącza się w tym bloku.
Odmieniony, nauczony, znacznie bardziej ostrożny...
https://www.facebook.com/BrowarusOmsi/ - można i tak :)

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #288 dnia: 28 Września 2011, 17:28:14 »
Od czego takie rzeczy się robią? W Polsce też są/były takie przypadki?

Za mały prąd zwarciowy, albo za duża nastawa progu rozłączenia w podstacji.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #289 dnia: 28 Września 2011, 20:56:06 »
Byłbym zapomniał. "Drużnik" wg PKP PLK… Poprawka nr 11 dla Warszawskiego WOSa… :D
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Exe

  • Wiadomości: 581
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #290 dnia: 28 Września 2011, 21:14:09 »
&feature=related
"Nagły atak spawacza" :D

A ja sobie zadaje pytanie dlaczego nie opuścił pantografów? Chyba było to na tyle głośne aby to usłyszeć w kabinie.
Maszynista Stażysta - PKP Cargo Północny Zakład Spółki, Sekcja Przewozów i Eksploatacji Bydgoszcz

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4107
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1260
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #291 dnia: 28 Września 2011, 22:24:39 »
Cytuj
Po co malować most, skoro można go przykryć płachtą? Takie rozwiązanie znalazło miejsce w Warszawie, na moście średnicowym.
Szczerze mówiąc, to cofam to co napisałem. Wygląd mostu znacznie się poprawił, nie widać już rdzewiejących podpór. Jest znacznie lepiej. Zdjęcia niebawem.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline MuNiO

  • Wiadomości: 444
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #292 dnia: 28 Września 2011, 22:29:16 »
A ja sobie zadaje pytanie dlaczego nie opuścił pantografów? Chyba było to na tyle głośne aby to usłyszeć w kabinie.

Nie było potrzeby opuszczenia pantografu, widać na filmiku zerwany przewód trakcyjny który to sobie podskakuje na poszyciu wagonu.

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4107
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1260
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #293 dnia: 29 Września 2011, 22:20:03 »
Zdjęcia nie mam, ale opowiem, bo historyjka dość śmieszna. Jeszcze gorąca, bo z poniedziałku. Mianowicie jechałem na obóz integracyjny z moim LO do Wilkas (tuż obok Giżycka). Przejeżdżaliśmy obok jakiegoś pomnika parowozu (mój zmysł miłośnika od razu się uruchomił) a pomnik składał się z parowozu wąskotorowego, kilkunastu metrów toru i semafora kształtowego wskazującego Sr3. Ruszaliśmy jakoś z pod świateł a ja kątem oka zobaczyłem ten parowozik i Sr3 na semaforze. Odruchowo donośnym głosem powiedziałem do kierowcy: Uwaga, pociąg będzie jechał! Warto dodać, że nie zauważyłem tego, że ten parowozik to tylko pomnik, na 100% byłem pewien że to normalny skład przy peronie a my zbliżamy się do przejazdu. Kierowca dał po hamulcu, autokar się zatrzymał (jechaliśmy jakieś góra 10km/h, dopiero ruszyliśmy). Efekt: trochę strachu (głównie mojego), lekki opieprz od kierowcy i kadry opiekuńczej oraz pewnego rodzaju odkrycie - kierowca również się interesuje się kolejnictwem :D Na postoju trochę z nim pogadałem i oczywiście przeprosiłem. Sam powiedział, że gdyby był na moim miejscu, tak samo by zareagował.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline Tyrystor

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 530
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #294 dnia: 05 Października 2011, 19:39:20 »
Efekt niewłaściwego posługiwania się piaskiem.

Offline mechatronik

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2416
  • Kierownik sekcji napraw lokomotyw
    • Zobacz profil
    • Filmy kolejowe
  • Otrzymane polubienia: 172
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #295 dnia: 06 Października 2011, 12:52:04 »
Taką szkołę to ja rozumiem :>
Autoryzacja: M62, M62Ko, M62M, BR231, BR232, BR233 060DA, TEM2, S200, t448p, SM42, SM30, SM03, SA105, SA108, SA132, SA134
EU07 (4E, 303E), ET21 (3E/1, 3E/1M), ET22, 111Ed, E4MSU, ES64F4, E186, E189, E140, E181, E182, E183, ET40, EN57, EN57AKW, EN76

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #296 dnia: 06 Października 2011, 15:45:56 »
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t

Offline Paul

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 523
    • Zobacz profil
    • Beskidzka Strona Kolejowa
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #297 dnia: 07 Października 2011, 15:12:53 »
Co ciekawe, pomiędzy torami [szlakowymi - Paczkuś] nie ma obecnie połączenia przejściem rozjazdowym.

Bo Drawsko Pomorskie to nie jest czynna stacja (kiedyś była, i zapewne były wtedy przejścia), tylko w zasadzie dwie bocznice szlakowe. Gdy jedna strona jest obsługiwana, po drugiej można normalnie prowadzić ruch pociągów. Gdyby było przejście między torami, zapewne jego obsługa wymagała by zamknięcia drugiego toru. Nie wiem co tu śmiesznego.
automatyka sterowania ruchem kolejowym rox
www.isdr.pl | www.bsk.isdr.pl | pokrzesik.wytnij@gmail.com

Offline Wokulski

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2237
  • Izabela Łęcka była...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 58
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #298 dnia: 07 Października 2011, 19:58:01 »
&feature=feedlik
PKP w Polsce za 200 lat ;)
Były Cargul, aktualny tramwajarz w Kolejach Śląskich.
PKPc 2016 - 2022
Koleje Śląskie 2022 - nadal

Offline tom_21_pl

  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Kolejowy Rotfl
« Odpowiedź #299 dnia: 07 Października 2011, 20:00:17 »
&feature=feedlik
PKP w Polsce za 200 lat ;)
"Nawet amerykańskie satelity szpiegowskie nie mogły nadążyć za nowym nabytkiem PKP"