@macius5991: Pierwotnie składami były właśnie jednostki EN57-200 do 206 (nie pamiętam, który numer miała ostatnia). Niestety, w początkowych latach eksploatacji człony rozrządcze nowo produkowanych (pierwszych) EN57 często ulegały pożarom z powodu zwarć elektrycznych (jakieś elementy w toalecie, które w późniejszym czasie przerobiono). Z tego względu, któryś człon rozrządczy w EN57-013 był już w latach 60/70 podmieniony, czy obydwa człony rozrządcze w EN57-020, który wówczas należał do lok. Wrocław Główny. Oprócz tego wiele podmian członów następowało wskutek wypadków, czy zaprószeń ognia przez osoby. W takich okolicznościach powstały takie składaki, jak: EN57-982, 980, 1075, 1551, 1189, 1202, czy np. katowicka (wówczas) EN57-787, której człon rozrządczy ra został spalony przez gości hotelowych (panów Kloszardów). Dwa pozostałe były wolne. Wcześniej spaleniu uległy dwa człony r+s w krakowskim EN57-1073. Wówczas ten ocalały r z 1073 spięto z dwoma wolnymi z 787 i całość sobie wesoło jeździ pod numerem 787. Różnice widać w zgarniaczach (człon z 1073 ma małe półokrągłe). W wyniku nie opłacalności napraw jeden człon w EN57-927 pochodzi od innego (brak ryfli), to jakoś koło 2000 roku była podmiana. Gdy EN57-641 i 642 należały pod lok. Wrocław Główny to skreślono w całości EN57-100 ze stanu tamtejszego zakładu (z inwentarza PKP także). Jeden z członów rozrządczych z EN57-100 jeździł w EN57-642 (lub jeszcze jeździ). EN57-1013 wówczas należący pod Zakład Taboru w Krakowie po swoim powrocie z delegacji z Zakładzie Taboru Warszawa Targowa (w latach od 1997 do roku 200X warszawskie szopy należały pod CM W-wa Targowa nim to przemianowano na CM Warszawa. Jakoś w podobnym czasie co rozwiązanie CM Tarnów jako samodzielnej jednostki i przenosiny taboru "na papierku" pod CM Nowy Sącz (tarnowskie loki i EZT), oraz CM Żurawicka (dębickie pojazdy)). Po powrocie człon Ra w 1013 został spalony i podstawiono jakiś bez ryfli z innego.
W przypadku jednostek ED72 też miała miejsce podmiana członów w ED72-001 lub 002, gdy obydwie należały jeszcze do Suchej Beskidzkiej (prosto z PaFaWagu tam przyszły). Któryś człon rozrządczy uległ zniszczeniu, w trakcie czołowego zderzenia z EP09 (chyba 003), gdzieś w okolicy p.odg Starzyny lub st. w Szczekocinach w pierwszej połowie lat 90-tych. Wówczas w Suchej jeden człon rozrządczy z EN57-1261 poszedł do przeróbki na ED72 w ZNTK Mińsk Mazowiecki. Pozostałe dwa (r+s) weszły w skład, któregoś EN71.
Jednostki EN71-001 do 21 włącznie były oryginalnie robione w PaFaWagu. EN71-022 jeździł drzewiej jako, EN57-60X. Tak fabrycznie wyjechał z PaFawagu. Po ukończeniu serii EN71 przez wrocławską fabrykę został przenumerowany na numer 22 pomimo, iż składakiem nie jest. Jednostki od numeru 23 wzwyż były składane ( pewien czas temu SKM Trójmiasto jeszcze składało EN71). EN71 umer 23 miał jeden lub dwa człony z EN57-008. Po rewizji na początku lat "dwutysięcznych", któryś człon rozrządczy tego składaka został zastąpiony przez wolny człon z wyższych numerów EN57 (brak ryfli).
Z oryginalnej EN71-015 też nie wiele pozostało. W Zakladzie taboru Kraków (sekcja Prokocim) skreślono EZT EN57-1079 z powodu nie opłacalności naprawy (w latach 1997 - 2000 bardzo dużo taboru z PKP kończyło w taki sposób). Człon rozrządczy EN57-1079rb został odpięty i podstawiony w miejsce spalonego EN71-015ra (po małych przeróbkach). Całość sobie wesoło jeździła aż do początku lat 2000-nych kiedy to w nocy owy EZT EN71-015 stoczył się ze stacji Kraków Zachód pod nadjeżdżający pospieszny z gdyńską EP07 (nie pamiętam numeru ale chyba 311(?)). Wówczas człony EN71-015 rb i sb poszły do kasacji. Wówczas w Suchej mieli jeszcze trochę członów ze skreślonych (ex-tarnowskich) "zerówek", czyli EN57-003, 014, 017, 019, 021, 033, 037 (023 została skreślona i odstawiona w ZPR Kraków/PRST Tarnów w 2003 lun 2004)). Po skreśleniu EN57-003 jeszcze do nie dawna straszył w Suchej. Wracając do tematu: wtedy to do EN71-015 podstawiono dwa człony (s i któryś z rozrządczych r) z EN57-014 (najprawdopodobniej).
Stąd teraz jest to składak: EN71-015ra (z 57-1079) + EN71-015sa (oryginalny) + EN71-015sb (z 57-014) + EN71-015rb (z 57-014),
Takich przykładów pewnie jest na całej sieci dużo, dużo więcej. Tak, więc składaków wśród EN57, jest całkiem sporo. Osobną kwestią pozostają EN57-401 i EN57-402 z Kopalni Piasku: KP Szczakowa. Nie wiem, czy one tam przyszły z PaFaWagu, czy po wykreśleniu z PKP. Ewentualnie z wolnych członów zestawione w ZNTK.