Autor Wątek:  Maszyniści uciekają z PKP InterCity  (Przeczytany 23925 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Groszek

  • Wiadomości: 39
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« Odpowiedź #30 dnia: 01 Lutego 2011, 16:36:56 »
No rozumiem, że przy awarii EU07 i innych leciwych lokomotywach/ezt, będących na stanie polskich przewoźników, to wykształcenie mechanik/elektryk jest wymagane, ale co w przypadku takiego Taurusa, Traxxa, Flirta, czy innych nowszych sprzętów? W nowszych maszynach, to już całkiem inna technologia, "młotko odporna". Tam jak komputer się "zezłości", to nic nie pomoże - no czasami restart, ale też nie zawsze ;)

Rozi
« Ostatnia zmiana: 01 Lutego 2011, 16:45:13 wysłana przez Rozi »

Offline maacius

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 595
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« Odpowiedź #31 dnia: 01 Lutego 2011, 16:46:01 »
Do tego są teraz różne pomoce naukowe, które maszynista po przeszkoleniu pozwalającym jeździć na nowym taborze, powinien przez jakiś czas mieć przy sobie podczas jazdy na takim loku/ezecie. Np przy szkoleniu na Siemensa maszyniści dostali zbiór 3 książek i opisów (z których pisali egzamin teoretyczny, żeby móc podejść do jazdy).

Offline kalapi

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« Odpowiedź #32 dnia: 01 Lutego 2011, 16:58:51 »
@MKdudu Na warsztacie masz poszczególne brygady np: sterowanie, pneumatyczną, podwozia, pantografu, ślusarko-mechaniczną, maszyny elektryczne, regeneracja,PK, silnikowcy, itp (w zależności od struktury warsztatu).

 PK - to przede wszystkim przeglądy kontrolne, jak ci zdefektuje maszyna to PK zajmie się naprawą usterki.

@Grzegorz KK Jak się podpisuje PDO dla maszynistów, a potem się ich szuka, no to chyba coś jest nie tak? Nieprawdaż ?

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: Maszyniści uciekają z PKP InterCity
« Odpowiedź #33 dnia: 01 Lutego 2011, 17:10:11 »
No rozumiem, że przy awarii EU07 i innych leciwych lokomotywach/ezt, będących na stanie polskich przewoźników, to wykształcenie mechanik/elektryk jest wymagane, ale co w przypadku takiego Taurusa, Traxxa, Flirta,
Zgadza się. W Rybniku serwis do tych nowych stonek musiał przyjeżdżać codziennie bo mechanicy chyba mieli sporo trudności przenieść się na te nowe kaczuchy.
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.