⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc doraźna
»
Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony: [
1
]
Do dołu
Autor
Wątek: Lampy nocne w całkowo i drawinowo (Przeczytany 4192 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
zbyszek300
Wiadomości: 82
Otrzymane polubienia: 0
Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
dnia:
06 Grudnia 2010, 12:25:10 »
Witam lubię nocne jazdy wiec mam pytanie, czy ktoś mógłby mi napisać jak zrobić nocne lampy na stacjach scenerii drawinowo i całkowo.Wystarczy dodać wpis jak to jest w Lini-053?.
Zapisane
szogun
Zbanowany
Wiadomości: 5636
Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
Otrzymane polubienia: 573
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
Odpowiedź #1 dnia:
06 Grudnia 2010, 19:16:41 »
Mogę zrobić lampy do Całkowa, ale wymaga to modyfikacji pliku T3D i inca. Trzeba podnieść tą "smugę" ponieważ teraz wygląda to nieciekawie (również na niektórych stacjach lampy są za nisko przez co smuga chowa się całkowicie w peronie).
Zapisane
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach ->
facebook.com/szogunstudio
zbyszek300
Wiadomości: 82
Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
Odpowiedź #2 dnia:
06 Grudnia 2010, 21:12:28 »
Szogun jakby nie było problemu i miałbyś chęci to możesz zrobić, scenerie są fajne brak tylko oświetlenia na stacjach.Więc czekam na twoje dzieło.
Zapisane
surgeon
Wiadomości: 659
Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
Odpowiedź #3 dnia:
06 Grudnia 2010, 21:18:30 »
Ze smugami jest problem tego typu, że jak podniesiesz to będzie wisiała w powietrzu. I tak źle i tak nie dobrze.
Chyba, że masz na tyle szeroki peron, że cała smuga się na nim zmieści.
Zapisane
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.
zbyszek300
Wiadomości: 82
Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
Odpowiedź #4 dnia:
07 Grudnia 2010, 09:45:50 »
Ok chłopaki myślałem ze można byłoby to robić tak jak jest w linia-053 lub 61.Temat można zamknąć.
Zapisane
Krzysiek626
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 5925
EXIT
Otrzymane polubienia: 445
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
«
Odpowiedź #5 dnia:
07 Grudnia 2010, 10:16:15 »
Jakiś czas temu zrobiłem lampy dla scenerii Quark-noc. Nie miałem zbytnio problemu umieszczeniem lamp w taki sposób aby wszystko było na swoim miejscu. Temat zamykam.
Zapisane
Nie ma forum, będzie blog?
http://krzysiek626.yaazzo.net/forum/index.php
Drukuj
Strony: [
1
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Pomoc doraźna
»
Lampy nocne w całkowo i drawinowo