Autor Wątek:  Lampy nocne w całkowo i drawinowo  (Przeczytany 3797 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zbyszek300

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« dnia: 06 Grudnia 2010, 12:25:10 »
Witam lubię nocne jazdy wiec mam pytanie, czy ktoś mógłby mi napisać jak zrobić nocne lampy na stacjach scenerii drawinowo i całkowo.Wystarczy dodać wpis jak to jest w Lini-053?.

Offline szogun

  • Deweloper
  • Wiadomości: 5606
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 497
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Grudnia 2010, 19:16:41 »
Mogę zrobić lampy do Całkowa, ale wymaga to modyfikacji pliku T3D i inca. Trzeba podnieść tą "smugę" ponieważ teraz wygląda to nieciekawie (również na niektórych stacjach lampy są za nisko przez co smuga chowa się całkowicie w peronie).
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline zbyszek300

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Grudnia 2010, 21:12:28 »
Szogun jakby nie było problemu i miałbyś chęci to możesz zrobić, scenerie są fajne brak tylko oświetlenia na stacjach.Więc czekam na twoje dzieło.

Offline surgeon

  • Wiadomości: 659
  • Zmierzły, opryskliwy, czepialski i mądrala :D
    • Zobacz profil
    • SCN
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Grudnia 2010, 21:18:30 »
Ze smugami jest problem tego typu, że jak podniesiesz to będzie wisiała w powietrzu. I tak źle i tak nie dobrze.
Chyba, że masz na tyle szeroki peron, że cała smuga się na nim zmieści.
Ra: Ostatnio dochodzę do wniosku, że cybernetycznie to kura ma podobne skomplikowanie, co obecne komputery. A jest tańsza, zdrowsza, a jak się zepsuje, to wywalić na kompost można.

Offline zbyszek300

  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« Odpowiedź #4 dnia: 07 Grudnia 2010, 09:45:50 »
Ok chłopaki myślałem ze można byłoby to robić tak jak jest w linia-053 lub 61.Temat można zamknąć.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
« Odpowiedź #5 dnia: 07 Grudnia 2010, 10:16:15 »
Jakiś czas temu zrobiłem lampy dla scenerii Quark-noc. Nie miałem zbytnio problemu umieszczeniem lamp w taki sposób aby wszystko było na swoim miejscu. Temat zamykam.