- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc doraźna => Wątek zaczęty przez: zbyszek300 w 06 Grudnia 2010, 12:25:10

Tytuł: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 06 Grudnia 2010, 12:25:10
Witam lubię nocne jazdy wiec mam pytanie, czy ktoś mógłby mi napisać jak zrobić nocne lampy na stacjach scenerii drawinowo i całkowo.Wystarczy dodać wpis jak to jest w Lini-053?.
Tytuł: Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: szogun w 06 Grudnia 2010, 19:16:41
Mogę zrobić lampy do Całkowa, ale wymaga to modyfikacji pliku T3D i inca. Trzeba podnieść tą "smugę" ponieważ teraz wygląda to nieciekawie (również na niektórych stacjach lampy są za nisko przez co smuga chowa się całkowicie w peronie).
Tytuł: Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 06 Grudnia 2010, 21:12:28
Szogun jakby nie było problemu i miałbyś chęci to możesz zrobić, scenerie są fajne brak tylko oświetlenia na stacjach.Więc czekam na twoje dzieło.
Tytuł: Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: surgeon w 06 Grudnia 2010, 21:18:30
Ze smugami jest problem tego typu, że jak podniesiesz to będzie wisiała w powietrzu. I tak źle i tak nie dobrze.
Chyba, że masz na tyle szeroki peron, że cała smuga się na nim zmieści.
Tytuł: Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: zbyszek300 w 07 Grudnia 2010, 09:45:50
Ok chłopaki myślałem ze można byłoby to robić tak jak jest w linia-053 lub 61.Temat można zamknąć.
Tytuł: Odp: Lampy nocne w całkowo i drawinowo
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 07 Grudnia 2010, 10:16:15
Jakiś czas temu zrobiłem lampy dla scenerii Quark-noc. Nie miałem zbytnio problemu umieszczeniem lamp w taki sposób aby wszystko było na swoim miejscu. Temat zamykam.